Gå til innhold

TV 2 sender bare søppel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe, tv2 er vel den siste kanalen jeg slår på. Har aldri funnet noe jeg har lyst til å se der. Hvis jeg først slår på tv'en og skal se noe random blir det alltid noen av de andre. Synd for tv2, men føler at jeg aldri har havna i deres seergruppe :P

Anonymkode: c026c...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, jabx skrev:

Hotell Cæsar er vel ikke akkurat god kvalitet. Men du trenger ikke SUMO for å se det. Kommer det ikke bare på SUMO før det kommer på TV?

Fra 2017 er det bestemt at serien ikke skal sendes på tv lenger, bare på SUMO.

 

Forøvrig følger jeg med på noen program på kanalen. Alle har sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en serie går på sitt 10`ende år er bare kjekt om man liker programmet, jeg liker Beat for Beat, Nytt på Nytt og Skavland på NRK, de har nye folk, interessante folk og flinke folk. Det er noe nytt å se på.

TV2 sitt problem er at de resirkulerer alle sine egne TV2 folk i alle sine programmer. Som en stor familie som tar alle rollene selv og går på besøk til hverandre i de forskjellige programmene. 

Anonymkode: 75cd7...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jo litt synd i de ansatte i tv2 som mister jobben. Men sånn er det når mediehuset ikke klarer å følge med på utviklingen. Nesten alle streamer jo nå. Lurer litt på hvordan strategimøtene til kanalen har vært de siste 15 årene? "hmm..ja, idol er det jo mange som liker... vi kjører dette for 15 gang.."

Jeg ser nesten utelukkende på netflix og Hbonordic. Nyhetene blir man også oppdatert på hele døgnet på nett. Tv2 ødela også den eneste halvtimen jeg gadd å se på; home and away. Ved å kutte ut serien hver eneste gang det er sport, enten det er OL eller sjakk, går jo folk over til å se dette også på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. De har vel vært så opptatt av å fange de unge seerne at de helt har glemt de andre og nå er i ferd med å miste dem. Jeg ser knapt på TV2 lenger. Det er jo nesten bare sport og reality der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det kan se ut som hele TV 2 er inne i en negativ spiral, som går mer og mer nedover. I dag ble det kjent at enda fleire ansatte i TV2 må gå, på grunn av budsjett-innsparinger. De tjener tydeligvis ikke nok penger, til å få alt sammen til å gå rundt. Men TV2 er ikke jo særlig kjent for å fornye seg da. De aller fleste av programmene deres er rett og slett til å sovne av.

Nyskapning betyr ikke å sende gjengen fra Torsdag Kveld fra Nydalen ut i nye talk show, som bare har en bitteliten vri fra deres tidligere programmer. Seerne har sikkert begynt å gå lei av de stadig nye sesongene med norske talenter, x-faktor, idol og så videre, som har blitt sendt i mangfoldige år.

Femten år med litt forskjellige talent-konkurranse er mer enn nok. Det er jo nøyaktig samme gamle greia - år etter år etter år etter år. For å overleve er det nok på høy tid å finne på noen nye konsepter, som de kan lansere. Reality-programmer var sikkert veldig populært for 10+ år siden, da slike programmer var noe helt nytt. Men dersom man fjerner alt av reality-konseptene fra TV2 i dagens samfunn, så blir det ikke noe særlig igjen..

Anonymkode: bcd8e...509

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bullshit. Tv2 er den eneste kanalen som sender noe bra. Mye bedre enn møkket du ser på NRK...

Anonymkode: fda51...2f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2016 den 10.10, antbug skrev:

Enig med deg. De har vel vært så opptatt av å fange de unge seerne at de helt har glemt de andre og nå er i ferd med å miste dem. Jeg ser knapt på TV2 lenger. Det er jo nesten bare sport og reality der.

Nei

Anonymkode: fda51...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei så glad når jeg hørte at TV2 skulle rydde opp, og så tar de ut TO PROGRAM, lørdagsunderholdningen, og mitt lille land som er det mest fornuftige som går på tv2. 

nei, jeg ser ikke mye på TV2 lenger og det skal litt til før jeg gjør det igjen. Jeg finner faktisk på andre ting istedenfor. 

Anonymkode: 986a9...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden jeg sluttet å se på tv2. Alle de oppbrukte programmene som er listet opp, nyhetene som minner mer om Se og Hør og ikke minst laaaaange og mange reklamepauser fra helvete. 

Jeg ser bare på NRK hvis jeg skal se på tradisjonell tv. Dokumentarer og andre interessante programmer, nyheter noen ganger. Bare appen deres alene er verdt lisenspengene. 

Men det er synd at TV2 ikke klarer å henge med og fornye seg. Men det går bare drit igjen på kanalen, og da graver de sin egen grav. Folk bruker Netflix og HBO - det er det som er fremtiden. 

Anonymkode: b9a57...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blei så glad når jeg hørte at TV2 skulle rydde opp, og så tar de ut TO PROGRAM, lørdagsunderholdningen, og mitt lille land som er det mest fornuftige som går på tv2. 

nei, jeg ser ikke mye på TV2 lenger og det skal litt til før jeg gjør det igjen. Jeg finner faktisk på andre ting istedenfor. 

Anonymkode: 986a9...03d

Mitt lille land er ikke vekke, kommer snart ny sesong 

Anonymkode: fda51...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lenge siden jeg sluttet å se på tv2. Alle de oppbrukte programmene som er listet opp, nyhetene som minner mer om Se og Hør og ikke minst laaaaange og mange reklamepauser fra helvete. 

Jeg ser bare på NRK hvis jeg skal se på tradisjonell tv. Dokumentarer og andre interessante programmer, nyheter noen ganger. Bare appen deres alene er verdt lisenspengene. 

Men det er synd at TV2 ikke klarer å henge med og fornye seg. Men det går bare drit igjen på kanalen, og da graver de sin egen grav. Folk bruker Netflix og HBO - det er det som er fremtiden. 

Anonymkode: b9a57...aa7

Høres ut som du beskriver NRK 

Anonymkode: fda51...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mitt lille land er ikke vekke, kommer snart ny sesong 

Anonymkode: fda51...2f1

Og etter det tar det 1 års pause

Anonymkode: fda51...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inntektene til TV 2 faller stadig. Samtidig som fleire ansatte slutter (eller blir sagt opp) i ett forsøk på å senke utgiftene. TV-seerne som fremdeles er igjen hos TV 2 blir stadig eldre, og de programmene som blir sendt har for lengst gått ut på dato. TV-programmene har utviklet seg til en ren innavl. Hvor gamle konsepter (for ikke å snakke om ansikter!) blir resirkulert til det kjedsommelige..

I tillegg virker det som om mer og mer av TV-tiden blir fylt opp med kjedelige reklamer. Eller egen-reklame for selve TV-kanalen. F.eks. "dette skal skje etter pausen" og ting og tang som skjedde FØR reklame-pausene. Dagens ungdommer / unge voksne gidder vel knapt å følge med på tradisjonell TV lenger. Netflix / viaplay, youtube.com og så videre er fremtiden. Internasjonale / utenlandske aktører kommer etter hvert til å ta over det aller meste av sendeflaten.

Dette er vel omtrent som med bilmerker. Antallet forskjellige merker, blir bare mindre og mindre. Samtidig som de suksessfulle bilmerkene bare blir større og større...

Anonymkode: de8cc...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2016 den 12.18, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som tvinger deg til å se på tv2, vet du :)

Anonymkode: da07a...205

Jeg skjønner ikke hvorfor slike mennesker som deg befinner seg på et diskusjonsforum. 

Anonymkode: c4d9b...181

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har både Apple Tv og Chromecast og skal nå kutte ut vanlig tv og heller bruke pengene på nett-tv.

Anonymkode: 02975...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke sett skogen, for bare trær. Og til slutt endte det dårlig, for mange ansatte . Jeg ser 1 program  på den kanalen. Har lagt min elskede på Vox og Kanal 6.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser knapt på tv2, unntaket er Mitt lille land som startet igjen nå og kanskje et eller annet program, kommer ikke på noe nå. Jeg ser på NRK, Nat.Geo etc eog ellers Netflix/HBONordic

Anonymkode: 75cd7...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...