Gå til innhold

Er ONS noe for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ca 80000 besøkende, høy dress/draktfator og god servering på kveldstid. Det antas mye knulling på sen kveldstid og natt. Noe for deg?

Anonymkode: 137cd...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noe tilfeldig

Om jeg var singel, så ja, why not. Men noe big deal er det jo virkelig ikke. ONS er jo litt som å se en middelmådig tv-serie. Helt OK men sjeldent noe å skryte av. 

Endret av noe tilfeldig
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Var det bra vil jeg jo se han igjen, var det dårlig så var det ikke noe poeng med det hele.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt og kommer aldri til å ha ons.  Å ha sex med folk jeg knapt kjenner nei takk. Itillegg kommer risikoen for smittsomme sykdommer..huff nei. Jeg vil heller være ren og sykdomsfri enn å holde på med risikosex. 

Anonymkode: fe856...71c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke folk hva ONS er? I forhold til den introen som TS beskriver, med 8000 besøkende, høy dessfaktor etc etc? Jaja, det sier sitt... 

Ja, jeg elsker ONS, er der hvert år, liker atmosfæren, treffer masse kjente, mange lotte menn i dress også ja :P

For dere uvitende,http://www.ons.no/2016/

Dette er like dumt for meg som at på østlandet tror folk at når man sier statoil, så tror man at det er bensinstasjonen på hjørnet man snakker om :murvegg:

Anonymkode: 14728...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke folk hva ONS er? I forhold til den introen som TS beskriver, med 8000 besøkende, høy dessfaktor etc etc? Jaja, det sier sitt... 

Ja, jeg elsker ONS, er der hvert år, liker atmosfæren, treffer masse kjente, mange lotte menn i dress også ja :P

For dere uvitende,http://www.ons.no/2016/

Dette er like dumt for meg som at på østlandet tror folk at når man sier statoil, så tror man at det er bensinstasjonen på hjørnet man snakker om :murvegg:

Anonymkode: 14728...aa1

 

 

:tommelopp:

 

 

 

Anonymkode: 137cd...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det ikke. Blir alt for mye trafikk og styr i byen :dry:

Anonymkode: 67ec7...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 30. august 2016 at 18.38, AnonymBruker skrev:

Vet ikke folk hva ONS er? I forhold til den introen som TS beskriver, med 8000 besøkende, høy dessfaktor etc etc? Jaja, det sier sitt... 

Ja, jeg elsker ONS, er der hvert år, liker atmosfæren, treffer masse kjente, mange lotte menn i dress også ja :P

For dere uvitende,http://www.ons.no/2016/

Dette er like dumt for meg som at på østlandet tror folk at når man sier statoil, så tror man at det er bensinstasjonen på hjørnet man snakker om :murvegg:

Anonymkode: 14728...aa1

ONS - en haug med kåte ingeniører??? 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 30. august 2016 at 11.46, AnonymBruker skrev:

Ca 80000 besøkende, høy dress/draktfator og god servering på kveldstid. Det antas mye knulling på sen kveldstid og natt. Noe for deg?

Anonymkode: 137cd...4b0

Jupp

Slapp unna i år, men gubben er der.

(Vi henger ikke sammen når vi er der begge to, ONS er jobb ikke fritid for oss)

ONS er artig på sin måte, men det er hard for en gammel kropp med så mye drikkepress, spesielt for en som meg som er måtholdsmenneske.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. august 2016 at 18.38, AnonymBruker skrev:

Vet ikke folk hva ONS er? I forhold til den introen som TS beskriver, med 8000 besøkende, høy dessfaktor etc etc? Jaja, det sier sitt... 

Ja, jeg elsker ONS, er der hvert år, liker atmosfæren, treffer masse kjente, mange lotte menn i dress også ja :P

For dere uvitende,http://www.ons.no/2016/

Dette er like dumt for meg som at på østlandet tror folk at når man sier statoil, så tror man at det er bensinstasjonen på hjørnet man snakker om :murvegg:

Anonymkode: 14728...aa1

Nå er ikke Stavanger verdens navle så skjønner godt at folk som ikke har noe forhold til ONS ikke vet hva det er.

Når det kommer til Statoil så kommer det ann på settingen.

Er ikke alle som skjønner at når bergensere snakker om benneren så er det en bensinstasjon, for å vise at forskjellige steder har forskjellige preferanser til ord og forkortelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Listen skrev:

ONS - en haug med kåte ingeniører??? 😂😂😂

Ikke helt, er ikke ingeniører der og.

Men jo har inntrykk av at endel av de er på vårsleppet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...