Gå til innhold

Trives virkelig ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Leiligheten jeg bor i nå trodde jeg var drømmeleiligheten, men etter 3 mnd vil jeg virkelig ut. Trives ikke og blir deprimert av tanken på å bo her, gruer meg nesten til å komme hjem. Har kontrakt på 1 år, og tanken på bo her så lenge klarer jeg ikke. Leste litt rundt, men fant så lite om det. Er det en mulighet for å spørre utleier om å flytte ut, mot at han finner noen andre som flytter inn? 

 

Noen som vet? 

 

 

Anonymkode: 6f2b1...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange måneders oppsigelse er det da? Ellers ville jeg spurt om du kunne fått inn en annen, ja. Evt. spurt om fremleie....

Anonymkode: 220a9...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

 

Leiligheten jeg bor i nå trodde jeg var drømmeleiligheten, men etter 3 mnd vil jeg virkelig ut. Trives ikke og blir deprimert av tanken på å bo her, gruer meg nesten til å komme hjem. Har kontrakt på 1 år, og tanken på bo her så lenge klarer jeg ikke. Leste litt rundt, men fant så lite om det. Er det en mulighet for å spørre utleier om å flytte ut, mot at han finner noen andre som flytter inn? 

 

Noen som vet? 

 

 

Anonymkode: 6f2b1...94a

Det er vel en gjensidig oppsigelse i denne leieavtalen? Da bør det ikke være noe problem å flytte ut før året er gått.

Masse lykke til. Vet hvordan du har det, da jeg har vært i samme situasjon selv, bare jeg hadde kjøpt bolig. Solgte etter få måneder, og nå har jeg det bedre enn noen gang. Stol på magefølelsen din.

Anonymkode: 99461...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...