Gå til innhold

Trenger tips til bilde/veggpynt


wonderlust

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har noen gode tips? Vi har en ganske høy sofarygg og jeg føler derfor at vi ikke kan henge hva som helst der.

DSC_0888.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en lang bildelist der dere kan sette opp flere små-bilde?
Det bør i alle fall være noe ganske smalt, tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe et langt smalt lerret på Panduro eller Søstrene Grene, samt noen bokser med akrylmaling på spray og lage noe selv ? De har spraymaling både på Panduro og Claes Ohlson og sikkert mange andre steder. Du kan evt. klippe til en sjablong av papp eller bruke blader og grener slik at du får et motiv, dersom abstrakt ikke er helt din greie. Panduro selger også en pensel som er til å splæsje små dråper av maling over lerretet  

Evt. kan du få trykket flere bilder på små lerret og henge opp ved siden av hverandre. 

Et pent speil går også an, men det er ikke min personlige favoritt over en sofa. 

Anonymkode: 07d61...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange trives med ord på veggene. 'Home', for eksempel. Siden dette skal være på en vegg over en sofa kan du kanskje gå for 'Wall' eller 'Sofa'.

Anonymkode: 625db...516

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange trives med ord på veggene. 'Home', for eksempel. Siden dette skal være på en vegg over en sofa kan du kanskje gå for 'Wall' eller 'Sofa'.

Anonymkode: 625db...516

Huff :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
25 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Hva med en lang bildelist der dere kan sette opp flere små-bilde?
Det bør i alle fall være noe ganske smalt, tenker jeg.

Enig. Kjøp ei billig hylle (enten til bilder eller en smal en fra IKEA til noen hundrede kroner) da kan du sette bilder, lys, noe nips fra bestemor du er glad i osv der, og endre litt på det om du vil. Dølleste jeg ser er "familien til fotograf" eller sort/hvitt bilde, Marianne Aulie klovn osv  fra Bomøbler/IKEA.

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...