Gå til innhold

Chatting på Tinder/happn etc


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg matcher med en del damer på Tinder og slike datingapper. Når jeg matcher så regner jeg med vi begge er interessert i hverandre. JEg forstår at for jenter så er det ufyselig enkelt å matche med gutter, ettersom selv en halvpen jente matcher med alt som er. Så jeg forståt også da at de ikke kan gå ut med alle og enhver,at det må være en slags seleksjon.

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å løse den magiske koden i denne seleksjonen. Hvis jeg kunne få en dame på date ved første melding ville jeg gjort det, men jeg vet at det må en del "fluff-talk" til for å få henne til å se at jeg er normal og oppegående.
Jeg har brukt ufattelig mye tid på chatting på tinder, og fått veldig få dater. Man kan ikke være for normal , for det er kjedelig - da slutter damen å svare, for drøy/kul - for mye for henne-slutter å svare, for tullete - slutter å svare, for mye spørsmål - slutter å svare, spør om telefon nummer for tidlig - slutter å svare, viser ikke nok interesse - sluttter å svare, ofte bra samtale- dame slutter å svare.
Jeg vil estimere at hvis jeg chatter med 50 damer får jeg 1 ut på date, dette er damer jeg har matcha med! 
Og jeg er ikke noe sosial retard, jeg har humor,selvinnsikt, og kunnskap om hvordan spillet virker(ikke vise for mye interesse, ikke sende melding for fort, ikke spørre for mye, holde samtalen spennende.)

Føler egentlig at både på Tinder og i Real-life så er det absolutt null-toleranse for feil. Hvis ikke jeg som mann gjør alt 100% riktig i samtaler/interaksjon, så mister jeg henne for alltid. En feil, og det er over. I ca 1/20 kvinner så kan man slippe unna med en ørliten tabbe uten at de går. 

Jeg vet at damer bare flyter på følelser hele dagen, mens men responderer på kald har logikk...det er det som gjør greia så vanskelig, for ikke alltid lett å vite hvor de er.  

Damer :  Hvordan få deg ut på date på mest effektive måte fra initial kontakt ? ? ? ?

 

Anonymkode: 9ed6a...bb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg matcher med en del damer på Tinder og slike datingapper. Når jeg matcher så regner jeg med vi begge er interessert i hverandre. JEg forstår at for jenter så er det ufyselig enkelt å matche med gutter, ettersom selv en halvpen jente matcher med alt som er. Så jeg forståt også da at de ikke kan gå ut med alle og enhver,at det må være en slags seleksjon.

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å løse den magiske koden i denne seleksjonen. Hvis jeg kunne få en dame på date ved første melding ville jeg gjort det, men jeg vet at det må en del "fluff-talk" til for å få henne til å se at jeg er normal og oppegående.
Jeg har brukt ufattelig mye tid på chatting på tinder, og fått veldig få dater. Man kan ikke være for normal , for det er kjedelig - da slutter damen å svare, for drøy/kul - for mye for henne-slutter å svare, for tullete - slutter å svare, for mye spørsmål - slutter å svare, spør om telefon nummer for tidlig - slutter å svare, viser ikke nok interesse - sluttter å svare, ofte bra samtale- dame slutter å svare.
Jeg vil estimere at hvis jeg chatter med 50 damer får jeg 1 ut på date, dette er damer jeg har matcha med! 
Og jeg er ikke noe sosial retard, jeg har humor,selvinnsikt, og kunnskap om hvordan spillet virker(ikke vise for mye interesse, ikke sende melding for fort, ikke spørre for mye, holde samtalen spennende.)

Føler egentlig at både på Tinder og i Real-life så er det absolutt null-toleranse for feil. Hvis ikke jeg som mann gjør alt 100% riktig i samtaler/interaksjon, så mister jeg henne for alltid. En feil, og det er over. I ca 1/20 kvinner så kan man slippe unna med en ørliten tabbe uten at de går. 

Jeg vet at damer bare flyter på følelser hele dagen, mens men responderer på kald har logikk...det er det som gjør greia så vanskelig, for ikke alltid lett å vite hvor de er.  

Damer :  Hvordan få deg ut på date på mest effektive måte fra initial kontakt ? ? ? ?

 

Anonymkode: 9ed6a...bb7

Aldri slått deg at noen er raskere enn deg? Hvis det er så mange menn i kø bak hver jente så burde jo det i følge din logikk være en mulighet for at noen der ute er raskere til å fange de opp.
Det blir veldig vanskelig å gi deg råd når ingen av oss aner hva du begynner med. Kom med noen eksempler på spørsmål du stiller.

Anonymkode: 7ad65...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg matcher med en del damer på Tinder og slike datingapper. Når jeg matcher så regner jeg med vi begge er interessert i hverandre. JEg forstår at for jenter så er det ufyselig enkelt å matche med gutter, ettersom selv en halvpen jente matcher med alt som er. Så jeg forståt også da at de ikke kan gå ut med alle og enhver,at det må være en slags seleksjon.

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å løse den magiske koden i denne seleksjonen. Hvis jeg kunne få en dame på date ved første melding ville jeg gjort det, men jeg vet at det må en del "fluff-talk" til for å få henne til å se at jeg er normal og oppegående.
Jeg har brukt ufattelig mye tid på chatting på tinder, og fått veldig få dater. Man kan ikke være for normal , for det er kjedelig - da slutter damen å svare, for drøy/kul - for mye for henne-slutter å svare, for tullete - slutter å svare, for mye spørsmål - slutter å svare, spør om telefon nummer for tidlig - slutter å svare, viser ikke nok interesse - sluttter å svare, ofte bra samtale- dame slutter å svare.
Jeg vil estimere at hvis jeg chatter med 50 damer får jeg 1 ut på date, dette er damer jeg har matcha med! 
Og jeg er ikke noe sosial retard, jeg har humor,selvinnsikt, og kunnskap om hvordan spillet virker(ikke vise for mye interesse, ikke sende melding for fort, ikke spørre for mye, holde samtalen spennende.)

Føler egentlig at både på Tinder og i Real-life så er det absolutt null-toleranse for feil. Hvis ikke jeg som mann gjør alt 100% riktig i samtaler/interaksjon, så mister jeg henne for alltid. En feil, og det er over. I ca 1/20 kvinner så kan man slippe unna med en ørliten tabbe uten at de går. 

Jeg vet at damer bare flyter på følelser hele dagen, mens men responderer på kald har logikk...det er det som gjør greia så vanskelig, for ikke alltid lett å vite hvor de er.  

Damer :  Hvordan få deg ut på date på mest effektive måte fra initial kontakt ? ? ? ?

 

Anonymkode: 9ed6a...bb7

Og hvis de slutter å svare så raskt eller etter en liten "kleinhet", så var de ikke spesielt interessert til å begynne med.

Anonymkode: 7ad65...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

En av forklaringene er nok som noen påpeker her at de allerede snakker med noen andre og gidder derfor ikke å bruke tiden sin på deg. 

Mitt tips er vel egentlig at du må se an hva damene er ute etter i samtalen. Noen er seriøse og vil ha bli kjent samtalen raskt. Andre vil ha en mer gøyal samtale hvor man tuller, mens noen ønsker litt seksuell spenning i samtalen osv. Det er liksom ikke en formel for hvordan man får det til å virke annet enn at man må se an hva damen vil.

Jeg har troen på at man må gjøre "bli kjent" prosessen interessant for den andre for at h*n i det hele tatt skal gidde å bli kjent med en. Det er ikke nødvendigvis personen som er så interessant, men det at h*n mestrer denne initielle fasen som at gjør at h*n oftere treffer andre av det motsatte kjønn. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vil egentlig gjerne treffes ganske raskt, skjønner ikke helt poenget med å chatte så innmari lenge...

Uansett om det kun er aktuelt med et hook-up, FF, date, forhold, vennskap så vil jeg gjerne treffes for å se hva slags kjemi vi har...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, pika skrev:

Jeg vil egentlig gjerne treffes ganske raskt, skjønner ikke helt poenget med å chatte så innmari lenge...

Uansett om det kun er aktuelt med et hook-up, FF, date, forhold, vennskap så vil jeg gjerne treffes for å se hva slags kjemi vi har...

 

En av mine samtaler på Tinder

Han: Hei!

Jeg: Hei!

Så: En liten innledningshilsen blabla..(du virker interessant å bli kjent med, du også..)

Han: Jeg vil møte deg over en kaffe. Er du med?

Jeg: Litt tidlig?

Han: Neida, vi blir bedre kjent med hverandre over en kaffekopp enn her! Men vi kan godt drøye det hvis du vil altså, ingen tvang. Blabla

Jeg: blabla

Han: blabla

Jeg: blabla

Han: blabla

Jeg: blabla

Han: blablabla

Jeg: Okei, la oss ta en kaffe!

Anonymkode: 640f2...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 30.8.2016 at 10.24, AnonymBruker skrev:

Jeg matcher med en del damer på Tinder og slike datingapper. Når jeg matcher så regner jeg med vi begge er interessert i hverandre. JEg forstår at for jenter så er det ufyselig enkelt å matche med gutter, ettersom selv en halvpen jente matcher med alt som er. Så jeg forståt også da at de ikke kan gå ut med alle og enhver,at det må være en slags seleksjon.

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å løse den magiske koden i denne seleksjonen. Hvis jeg kunne få en dame på date ved første melding ville jeg gjort det, men jeg vet at det må en del "fluff-talk" til for å få henne til å se at jeg er normal og oppegående.
Jeg har brukt ufattelig mye tid på chatting på tinder, og fått veldig få dater. Man kan ikke være for normal , for det er kjedelig - da slutter damen å svare, for drøy/kul - for mye for henne-slutter å svare, for tullete - slutter å svare, for mye spørsmål - slutter å svare, spør om telefon nummer for tidlig - slutter å svare, viser ikke nok interesse - sluttter å svare, ofte bra samtale- dame slutter å svare.
Jeg vil estimere at hvis jeg chatter med 50 damer får jeg 1 ut på date, dette er damer jeg har matcha med! 
Og jeg er ikke noe sosial retard, jeg har humor,selvinnsikt, og kunnskap om hvordan spillet virker(ikke vise for mye interesse, ikke sende melding for fort, ikke spørre for mye, holde samtalen spennende.)

Føler egentlig at både på Tinder og i Real-life så er det absolutt null-toleranse for feil. Hvis ikke jeg som mann gjør alt 100% riktig i samtaler/interaksjon, så mister jeg henne for alltid. En feil, og det er over. I ca 1/20 kvinner så kan man slippe unna med en ørliten tabbe uten at de går. 

Jeg vet at damer bare flyter på følelser hele dagen, mens men responderer på kald har logikk...det er det som gjør greia så vanskelig, for ikke alltid lett å vite hvor de er.  

Damer :  Hvordan få deg ut på date på mest effektive måte fra initial kontakt ? ? ? ?

 

Anonymkode: 9ed6a...bb7

I feel your pain bruh...

Jeg ga opp og slettet hele dritten 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det norske kjøttmarkedet er kaldt og kynisk. Sånn er det bare. 

Om noen år så kan man kanskje kjøpe robotprogrammet for datingsider som kan ordne det innledende pisspratet for deg.

Deretter kan du få en date med kanskje 1:100 som roboten har hatt en vellykket pissprat med for deg. Da slipper du å kaste bort mange kvalitetstimer på useriøse kjerringer som kun er opptatt av overfladisk status og mye penger.

Statistikken er selvsagt imot normale seriøse menn hvis de ikke ser ut som hollywoodstjerner.

Anonymkode: f043a...763

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Cyrus skrev:

I feel your pain bruh...

Jeg ga opp og slettet hele dritten 😄

Derfor jeg ikke fant deg... :sleep:

Anonymkode: 79c87...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du fra? Bare det at du lager dette innlegget tyder på at du er datebar! 

Anonymkode: 7f598...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/30/2016 at 10.24, AnonymBruker skrev:



Damer :  Hvordan få deg ut på date på mest effektive måte fra initial kontakt ? ? ? ?

 

Anonymkode: 9ed6a...bb7

Mitt tips er å ikke være desperat. Tinder er veldig overfladisk og matchen går bare ut på at man liker det ytre, men man vil/-og kan ikke treffe alle sammen på grunn av et ytre, man vil møte noen som man vil bli bedre kjent med. De som er desperat prøver ikke å bli ordentlig kjent med deg, de prøver bare å få deg på date fordi de føler kjemi uansett hva man sier eller gjør (med sine grenser selvsagt). De som selv stiller litt krav selv og er litt selektive, er attraktivt. Du merker at de faktisk spør spørsmål som veileder til at man viser litt hvem man er som person.

Den verste seriøse jenter treffer på på Tinder (bortsett fra det mest åpenlyse; dick picks og drittsekken) så er det han desperate fyren som tar hva som helst og hvem som helst og ikke har et eneste krav til deg og grunn til å ville møte deg (bortsett fra det overfladiske)

Anonymkode: 640f2...88f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg matcher ikke med så mange, men jeg lurer på hvorfor absolutt ingen av dem innleder samtale med meg. Et eller annet var jo interessant (jeg har tekst i profilen og liker best dem som har god tekst i sin). Det henger ikke akkurat mannfolk utenfor min profildør, jeg har ikke modellutseende, men lar ikke det stoppe meg. Jeg trykker ikke ja på de som bare har drikkebilder, bare sportsbilder, bilde med en dame på samme alder (ja tror faktisk jeg så en stå med en brud en gang, det kan ha vært søsteren som giftet seg, men hvordan i alle dager skal jeg vite det) eller ihvertfall ikke de som ikke har bilde av seg selv i det hele tatt.

Anonymkode: f8b42...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor jeg ikke fant deg... :sleep:

Anonymkode: 79c87...744

Profilen min ligger fortsatt på Tinder tror jeg, i og med at jeg bare slettet appen og ikke profilen. Keep looking! Og gi meg tilbakemelding på eventuelle endringer jeg burde gjøre på profilen min 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Cyrus skrev:

Profilen min ligger fortsatt på Tinder tror jeg, i og med at jeg bare slettet appen og ikke profilen. Keep looking! Og gi meg tilbakemelding på eventuelle endringer jeg burde gjøre på profilen min 😂

Spørs jo helt hvilken aldersgruppe du har lagt inn da, jeg er vel litt eldre enn deg ;) Men digger kroppen din :P

Anonymkode: 79c87...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs jo helt hvilken aldersgruppe du har lagt inn da, jeg er vel litt eldre enn deg ;) Men digger kroppen din :P

Anonymkode: 79c87...744

Og takk for det. Jeg digger kroppen min jeg også. Bortsett fra korsryggen min som plager livet av meg 😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cyrus skrev:

18-55+ alle får en mulighet til å overbevise 😉

Da er det jeg som har satt terskelen for høyt på alder :ohmy:

Anonymkode: 79c87...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer😄, elsker dem, men forstår dem ikke alltid så godt! 

Tinder er mye jobb ja...men så verdt det når det funker. Virkelig gjort mirakler for en som meg som er litt sjenert med å spørre ut på date i real-life!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Stiigen skrev:

Damer😄, elsker dem, men forstår dem ikke alltid så godt! 

Tinder er mye jobb ja...men så verdt det når det funker. Virkelig gjort mirakler for en som meg som er litt sjenert med å spørre ut på date i real-life!

Sliter med å forstå gutter/menn jeg.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...