Gå til innhold

Hva tenker du om first price?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper kokt skinke, kjøttdeig, baguetter, hvitløksbaguetter, kylling og ostepopp fra First Price. Kommer ikke på mer i farta.

Anonymkode: c354e...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Fisk kjøper jeg ikke av First price, smaker tran.

Men ellers kan jeg kjøpe First price.

ENIG. Alt annet er helt ok og genialt billig, men laksen? Smaker bedervet fisk ass..

Anonymkode: e62f7...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det skal kyllingen lide for? En kjøttdeig koster 39 kr. Det er INGEN grunn til at man skal kjøpe prior.

Anonymkode: 4302d...4c2

Kjøper kyllingkjøttdeig pga det er magrere enn storfekjøttdeig. Man skal ikke spise så mye rødt kjøtt, hvitt kjøtt fra fjærkre er bedre. Aller best er selvsagt fisk. Mange pleier å lage laksetaco. First Price laksen er forøvrig ikke så ille.

Men altså - jeg syns kylling er fantastisk jeg. 

Anonymkode: 72755...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ENIG. Alt annet er helt ok og genialt billig, men laksen? Smaker bedervet fisk ass..

Anonymkode: e62f7...dd1

Det er ikke noe galt med kvaliteten på fisken, så fremt den har rett datostempling og er oppbevart som den skal: det som gjør den bililgere, er at de ofte tilsetter saltvann - slik at når du steker fisken, vil du se at den krymper! 

stort vanninnhold gir en falsk kilopris....  vi betaler for vann :D

Anonymkode: 72755...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper mye first price, men spesielt  tacokit og taco lefser liker jeg godt. Det vant forøvrig en sånn best i test for noen år tilbake. Ikke alt er like bra men mye er.

Anonymkode: 18bcd...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firstprice er kjempebra produkter til en hyggelig pris. Har bare godt å si om kjedenes egne billigmerker. Men det var en del ting av rimis "365" som ikke var verdt prisen. F.eks vienerpølsene og lapskaus på boks. 

Til sammenligning er vienerpølsene fra firstprice blandt det beste i markedet. Samme med lapskausen.

Anonymkode: 6f786...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper av og til produkter derfra,men enkelte produkter holder jeg meg laaaangt unna som ketchupen,colaen,tacosausrn og ferdigkaffen....jeg har prøvd dem alle og fy f...! Det var waste of money!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på en gård i nærmiljøet der jeg kommer fra, der viste de meg sorteringsrommet; de store, flotte, rette gulrøttene gikk til Bama, de små, skjeve, stubbete gikk til First Price. Samme jorde, ulik merkelapp på grunn av at de ikke er perfekte :) 

Anonymkode: 20093...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke så mye i det her, da jeg foretrekker økologisk, og velger det når jeg kan. Endel billig mat går ut da. Oppdrettslaks kjøper jeg aldri og uøkologisk kylling vil ikke kattene mine ha engang. Kjøpte First Price frosne blåbær for ikke så lenge siden som ikke var så bra, og har vel kjøpt frosne erter som er helt like som andre frosne erter.

Ligger heller unna dyre butikker og handler på Coop Extra og Coop Obs og Kiwi, som virker som de er de billigste på økologisk her jeg bor. Bestiller også varer direkte fra en økologisk gård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også skeptiker og trodde det var stor forskjell i kvalitet og smak. På grunn av økonomi måtte jeg prøve å redusere litt og da tenkte jeg at det ikke skadet å prøve. Og det gjorde det heller ikke, mye er som det som kom fra dyrere merker. Penger spart altså.

Anonymkode: e12fe...1c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var også skeptiker og trodde det var stor forskjell i kvalitet og smak. På grunn av økonomi måtte jeg prøve å redusere litt og da tenkte jeg at det ikke skadet å prøve. Og det gjorde det heller ikke, mye er som det som kom fra dyrere merker. Penger spart altså.

Anonymkode: e12fe...1c9

Det kommer nok litt an på typen vare om det blir merkbart dårligere kvalitet. Om gulroten ikke er 100% rett så er den jo like spiselig, f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...