Gå til innhold

14 dager i utlandet/syden, hva har du i kofferten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva pakker dere jenter med i kofferten når dere skal på 14 dagers ferie til varmere strøk?

Anonymkode: a5763...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommerklær, badetøy, skotøy, hudprodukter, shampoo, probiotika.

Anonymkode: 50caa...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Pakker alltid det samme når jeg reiser. Kun håndbagasje: klær til syv dager (går alltid kledd i samme type klær, og vasker der jeg er når ting er skittent), liten pose med sminke og dusjsaker, alt i små flasker, pass, mobil og andre typiske ting man alltid har i veska, håndkle om jeg skal bo på mange ulike vandrerhjem, ekstra sko om det blir både gåing og festing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser i bukse, t-skjorte og en jakke (type hoodie eller cardigan) som kan brukes om det skulle være kalde dager eller kvelder. resten er undertøy, shorts, et par enkle skjørt (f.eks de stretchy fra H&M), et par sommerkjoler som fungerer både til middag ute og på shopping eller på vei til og fra stranden. Nøytrale sandaler med litt hæl som fungerer til kjole og skjørt, røffere sandaler eller luftige joggesko til dager da jeg skal gå mye, et utvalg lette topper/t-skjorter/singleter. Det jeg evt har av bade/strandtøy fra forrige sesong. Kjøper gjerne noen nytt i løpet av ferien. De hudproduktene og den sminken jeg bruker til daglig (som regel bare fuktighetskrem, en lett foundation, solpudder og maskara).

Alt av shampo, balsam, såpe, barbersaker, solprodukter og evt medisiner kjøper jeg når jeg kommer frem. Men tar gjerne med  tannbørste og en sånn liten tube med tannkrem i tilfelle jeg kommer frem etter at butikkene stenger. Jeg har forresten et lite utvalg av "prøve produkter" fra hoteller, blader og parfymerier som ligger i toalettmappa. Veldig greit på reiser.

Jeg er en sånn som veldig gjerne holder meg unna stive restauranter og nattklubber, så det blir mest "casual" på meg uansett. Og som regel kjøper jeg litt klær og sånt på turen også. Sjelden vanskelig eller dyrt å kjøpe inn det man evt har glemt eller rett og slett ikke har hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foruten om klær og toalettsaker har jeg med en haug med bøker, aloe vera, idoform, 2 par solbriller, strandsko, sandaler og treningstøy (som jeg aldri får brukt:fnise:) og morgenkåpe hvis de ikke har det på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...