Gå til innhold

Hvis du vet at du har draget, og du vet at han ikke har hatt det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AryaKillie

Det er ikke utseendet ditt som kommer til å drive henne fra deg, det er denne desperate paranoiaen din som kommer til å gjøre det. For DET er fælt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste du det som sto under det du uthevet?

Jeg snudde det, fordi jeg går ut fra at jeg snakker med mest kvinner her, og avslutter med at kvinner som går/gikk for en person som kan leve av å vise frem kroppen sin, nok også er visuell av seg, som det sies at menn er. Hva kan da årsaken til at en kvinne, som før har gått for menn som har hatt en åpenbar visuell appell, snur, og går for det stikk motsatte? Igjen, jeg tror det handler om at det ene er sex, og det andre er trygghet. For henne. Men er det ikke mulighet for at tanken om sex kommer på nytt, og da er det igjen det visuelle som teller?

Anonymkode: 53403...030

Nå er det ikke slik at mennesker flest er enten slik eller slik. Selv om en mann er visuelt bra å se på kan han ha andre kvaliteter i tillegg, vet du.

Har noen gang tanken på at en pen mann kan ha de samme personlige kvalitetene som en mindre visuelt pen mann ramlet deg inn? Eller tror du at utseende er det eneste kriteriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste du det som sto under det du uthevet?

Jeg snudde det, fordi jeg går ut fra at jeg snakker med mest kvinner her, og avslutter med at kvinner som går/gikk for en person som kan leve av å vise frem kroppen sin, nok også er visuell av seg, som det sies at menn er. Hva kan da årsaken til at en kvinne, som før har gått for menn som har hatt en åpenbar visuell appell, snur, og går for det stikk motsatte? Igjen, jeg tror det handler om at det ene er sex, og det andre er trygghet. For henne. Men er det ikke mulighet for at tanken om sex kommer på nytt, og da er det igjen det visuelle som teller?

Anonymkode: 53403...030

Jeg støtter meg herved til Petra75 og sier; "Dette har man prøvd å forklare menn så mange ganger at det er vel egentlig nytteløst å prøve igjen."

Ts, du får enten lære deg litt om kvinner, skaffe deg selvtillit eller la være.

Kvinner TENNER på indre verdier. At de velger kjekkaser først handler om sosial status, ikke om sex.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeahJames skrev:

Det er ikke utseendet ditt som kommer til å drive henne fra deg, det er denne desperate paranoiaen din som kommer til å gjøre det. For DET er fælt det.

Helt riktig. Har forsøkt å fortelle det, men til ingen nytte.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeahJames skrev:

Det er ikke utseendet ditt som kommer til å drive henne fra deg, det er denne desperate paranoiaen din som kommer til å gjøre det. For DET er fælt det.

Fullstendig ubrukelig informasjon for meg. Du går ut fra at jeg ytrer dette til henne. 

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Petra75 skrev:

Nå er det ikke slik at mennesker flest er enten slik eller slik. Selv om en mann er visuelt bra å se på kan han ha andre kvaliteter i tillegg, vet du.

Har noen gang tanken på at en pen mann kan ha de samme personlige kvalitetene som en mindre visuelt pen mann ramlet deg inn? Eller tror du at utseende er det eneste kriteriet?

Når man bruker dem en kveld fordi man ikke kommer til å falle for dem, ja.

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg støtter meg herved til Petra75 og sier; "Dette har man prøvd å forklare menn så mange ganger at det er vel egentlig nytteløst å prøve igjen."

Ts, du får enten lære deg litt om kvinner, skaffe deg selvtillit eller la være.

Kvinner TENNER på indre verdier. At de velger kjekkaser først handler om sosial status, ikke om sex.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Det er et forunderlig fenomen. Menn spør hvordan kvinner tenker. Kvinner forklarer hva de tenker, og får beskjed om at de egentlig ikke tenker slik. Fordi slik tenker ikke menn, da gjør helt sikkert ikke kvinner det heller.

Det eneste sanne her er at ingen kvinner eller menn er like og tenker likt. Vi er individuelle personligheter selv om vi har samme kjønn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fullstendig ubrukelig informasjon for meg. Du går ut fra at jeg ytrer dette til henne. 

Anonymkode: 53403...030

Jeg kan GARANTERE deg at hun merker det!

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Når man bruker dem en kveld fordi man ikke kommer til å falle for dem, ja.

Anonymkode: 53403...030

Men dette har da ingenting med temaet å gjøre? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg støtter meg herved til Petra75 og sier; "Dette har man prøvd å forklare menn så mange ganger at det er vel egentlig nytteløst å prøve igjen."

Ts, du får enten lære deg litt om kvinner, skaffe deg selvtillit eller la være.

Kvinner TENNER på indre verdier. At de velger kjekkaser først handler om sosial status, ikke om sex.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Dette var ikke snakk om status, for det var ikke snakk om noe forhold. Eller er det status å bare ha ligget med dem også? Uten at det var noe forhold der?

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dette var ikke snakk om status, for det var ikke snakk om noe forhold. Eller er det status å bare ha ligget med dem også? Uten at det var noe forhold der?

Anonymkode: 53403...030

Hva er det egentlig du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaKillie
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fullstendig ubrukelig informasjon for meg. Du går ut fra at jeg ytrer dette til henne. 

Anonymkode: 53403...030

Selvfølgelig ytrer du dette, selv om du kanskje ikke sier noe direkte til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette var ikke snakk om status, for det var ikke snakk om noe forhold. Eller er det status å bare ha ligget med dem også? Uten at det var noe forhold der?

Anonymkode: 53403...030

For enkelte kvinner er det tydeligvis det, ja. Det å føle at man har draget, og kanskje se hvor langt man kommer med det. Mest sannsynlig har hun ikke kommet lengre enn til køys med disse da. Så det kan kanskje være en trøst for deg?

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Petra75 skrev:

Det er et forunderlig fenomen. Menn spør hvordan kvinner tenker. Kvinner forklarer hva de tenker, og får beskjed om at de egentlig ikke tenker slik. Fordi slik tenker ikke menn, da gjør helt sikkert ikke kvinner det heller.

Det eneste sanne her er at ingen kvinner eller menn er like og tenker likt. Vi er individuelle personligheter selv om vi har samme kjønn.

Spot on!

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Petra75 skrev:

Men dette har da ingenting med temaet å gjøre? :klo:

Skal være enig i at det er på siden, men det illustrerer det med tenningen, og at man kan vifte med lillefingeren for å få seg noe annet. Hva er det da jeg tilfører? Mat og trygghet?

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, LeahJames skrev:

Selvfølgelig ytrer du dette, selv om du kanskje ikke sier noe direkte til henne.

Selvfølgelig ikke! Det finnes ikke tankelesere.

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Skal være enig i at det er på siden, men det illustrerer det med tenningen, og at man kan vifte med lillefingeren for å få seg noe annet. Hva er det da jeg tilfører? Mat og trygghet?

Anonymkode: 53403...030

Jeg spurte deg om dette lenger oppe i tråden, men fikk ikke svar. Hvorfor tror du at det ene utelukker det andre? Hvis man får både god sex og trygghet - så er da dette å foretrekke. For mange kvinner blir også sexen bedre hvis tryggheten er der. Dere menn får dette til å høres negativt ut, av en eller annen grunn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal være enig i at det er på siden, men det illustrerer det med tenningen, og at man kan vifte med lillefingeren for å få seg noe annet. Hva er det da jeg tilfører? Mat og trygghet?

Anonymkode: 53403...030

Ideelt sett, ja. Men i akkurat ditt tilfelle så spiser du opp maten selv og fratar henne tryggheten i tillegg for å bruke ditt bilde. Jeg tipper at denne dama har enda dårligere selvfølelse enn deg. Kanskje en tur på familievernkontoret sammen hadde vært noe?

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ikke! Det finnes ikke tankelesere.

Anonymkode: 53403...030

...men kroppsspråk sier ofte mer enn tusen ord...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ikke! Det finnes ikke tankelesere.

Anonymkode: 53403...030

Igjen; lær deg litt om kvinner.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...