Gå til innhold

Hvis du vet at du har draget, og du vet at han ikke har hatt det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Petra75 skrev:

Jeg vet at dere menn av en eller annen grunn ikke vil høre dette, men: fordi vi også etter hvert blir eldre, og skjønner at et godt forhold består av god kjemi, trygghet og tillit. Det får man ikke av en kroppsfiksert bodybuilder eller en gi-faen-fyr. Disse mennene skaper utrygghet og usikkerhet. Det lærer vi med årene. Vi lærer også at et pent utseende egentlig ikke betyr noe som helst, da dette utseendet ikke er det vi skal leve med resten av livet. Det vi derimot SKAL leve med, er en samtalepartner - vår beste venn som vi kan dele gode opplevelser og hverdager med. Skal man klare et helt liv sammen er egentlig utseendet uinteressant.

I ungdommen var en partner et statusobjekt. De fleste av oss blir mer voksne med årene (ikke alle, dog, det skal sies).

Men man skal jo like det man ser når partneren kler av seg? Eller er du skrudd sammen sånn at du tenner på personligheten hans så mye at du overser tynne armer og antydning til mage? Jada, man SKAL trives sammen med en livslang partner, og man må kunne snakke med hverandre, men betyr tryggheten så mye at man gir avkall på visuell tenning? Eller er ikke kvinners kommentarer om menns utseende så dyptstikkende? 

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære tid, du er NØDT til å jobbe med selvfølelsen din. Du tolker jo absolutt alt her til at hun egentlig er ute etter å lure deg. Det der kommer aldri til å ende bra, og det har ikke med henne å gjøre, men med deg og ditt syn på deg selv og omverden.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Nå spør jeg jo om hva hun tenker, i forhold til SIN mann.

Er hun redd for å miste ham fordi han kan bli til et sjekkemonster på grunn av at han egentlig er en fyr som alle vil ha, og han oppdager det?

Dette spørsmålet hadde ikke utgangspunkt i meg i det hele tatt 😊

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men man skal jo like det man ser når partneren kler av seg? Eller er du skrudd sammen sånn at du tenner på personligheten hans så mye at du overser tynne armer og antydning til mage? Jada, man SKAL trives sammen med en livslang partner, og man må kunne snakke med hverandre, men betyr tryggheten så mye at man gir avkall på visuell tenning? Eller er ikke kvinners kommentarer om menns utseende så dyptstikkende? 

Anonymkode: 53403...030

Mannen min eier ikke en muskel. Joda, han holder seg oppreist, men han er tynn og hengslete, blek, og er nok - objektivt sett - ikke en mann noen ville ha snudd seg etter på gata. Men det jeg tenner på er å ligge inntil ham og kjenne kroppen hans mot min, og den nærheten og tryggheten jeg føler helt fra ryggmargen og ut.

Men jeg har aldri vært spesielt opptatt av utseende, i hvert fall ikke etter at jeg ble voksen og hormonene roet seg. Jeg har alltid tent mer på personlighet. Og tidligere partnere har vært tykke, tynne, høye og lave. Hva andre kvinner mener med sine kommentarer om utseende vet jeg ikke, men jeg vet at de fleste av dem til slutt har funnet seg helt vanlige menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde evt med selvtilliten din, hvis du vet du tidligere kunne få bedre. Spar meg for oppgulp om at snill er bedre enn sexy og alt annet piss som likner på det. Lat som om du skal løse en matteoppgave.

 

Kan en av årsakene være at du har dårligere selvtillit fordi du ikke er 25 lengre, og skjønner at tiden går, og det gjør hunkene også?

Well that escalated quickly

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå spør jeg jo om hva hun tenker, i forhold til SIN mann.

Er hun redd for å miste ham fordi han kan bli til et sjekkemonster på grunn av at han egentlig er en fyr som alle vil ha, og han oppdager det?

Dette spørsmålet hadde ikke utgangspunkt i meg i det hele tatt 😊

Anonymkode: 53403...030

Ok, men neste gang kan du kanskje stille dette spørsmålet allerede i HI;

"Men man skal jo like det man ser når partneren kler av seg? Eller er du skrudd sammen sånn at du tenner på personligheten hans så mye at du overser tynne armer og antydning til mage? Jada, man SKAL trives sammen med en livslang partner, og man må kunne snakke med hverandre, men betyr tryggheten så mye at man gir avkall på visuell tenning? Eller er ikke kvinners kommentarer om menns utseende så dyptstikkende?"

Visuell tenning har aldri vært en greie for min del, ei heller for mange andre kvinner, derfor er det heller ingenting å "gi avkall på" for vår del. Det å tenke at alle er like, og tenke at kvinner vil ha det samme som menn, for mange av oss er det DET som er avtennende, og hva du eventuelt må gi avkall på; generalisering, bitterhet, dårlig selvfølelse.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, QuestionEverything skrev:

Well that escalated quickly

Nemlig :dry:

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, QuestionEverything skrev:

Well that escalated quickly

Herregud, les resten da🤓

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, les resten da🤓

Anonymkode: 53403...030

Det hjelper fint lite, skal jeg si deg.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper fint lite, skal jeg si deg.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Men skriv et smartass-svar til da, her har du ballen ⚽️

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men skriv et smartass-svar til da, her har du ballen ⚽️

Anonymkode: 53403...030

Kjære ts, når SÅ mange her reagerer med at du mangler selvtillit og fremstår som usympatisk, går det ikke da an å ta det på alvor og tro på det? Oppsøk hjelp, les om selvfølelse, snakk med en terapeut. Slik du fremstår i denne tråden kommer det enten til å ende med at du kontrollerer og ødelegger de rundt deg, eller at de forsvinner før det går så langt.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enorme forskjeller på å ha draget på byen fordi man ser grei ut og være en mange ønsker noe mer med. 

Og du glemmer at damer flest vil oppleve mer oppmerksomhet enn menn flest fordi mannfolk generelt er mer pågående og primale. Hvilket er grunnen til at damer unngår den type mannfolk og strever med å finne "en ordentlig bra mann" som jo som oftest er de man ender i forhold med.

Dessuten er å "ha draget" ekstremt oppskrytt, det kan man spille på i veldig kort tid, og så tar kjemi/personlighet osv over. 

De jeg kjenner som drar mest damer/menn på byen er sjeldent de som også ender med mange dater og mer langvarige greier. 

Anonymkode: 4a8e7...54b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men neste gang kan du kanskje stille dette spørsmålet allerede i HI;

"Men man skal jo like det man ser når partneren kler av seg? Eller er du skrudd sammen sånn at du tenner på personligheten hans så mye at du overser tynne armer og antydning til mage? Jada, man SKAL trives sammen med en livslang partner, og man må kunne snakke med hverandre, men betyr tryggheten så mye at man gir avkall på visuell tenning? Eller er ikke kvinners kommentarer om menns utseende så dyptstikkende?"

Visuell tenning har aldri vært en greie for min del, ei heller for mange andre kvinner, derfor er det heller ingenting å "gi avkall på" for vår del. Det å tenke at alle er like, og tenke at kvinner vil ha det samme som menn, for mange av oss er det DET som er avtennende, og hva du eventuelt må gi avkall på; generalisering, bitterhet, dårlig selvfølelse.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Men da er jo du ikke en relevant person jeg ber om svar fra. Jeg lurer på hva som rører seg i de kvinnene som HAR vært opptatt av fysisk attraktivitet. Alt dette bunner jo ut i én person, og jeg hadde vel håpet at noen som har gjort den samme snuoperasjonen som henne kunne svart. Skjønner at jeg kanskje ikke stiller gode nok spørsmål, fordi mange er veldig raske med å hive ut "bitterhetskortet", og det dreper enhver debatt like fort som "RASIST!" Alt etter det blir så farget av det ene ordet at det bare blir feil, uansett hva man sier.

Jeg er ikke bitter, jeg generaliserer ikke, men hadde vel kanskje håpet på svar fra noen som skjønte sammenhengen. Om man har gått for spinkle nerder hele livet, er det jo uforståelig at noen andre kanskje har gjort knefall for fitnesskarer før, men nå går for ordinær, den mannlige ekvivalenten til "grå mus". Jeg gjetter vel på at det ene handler om sex, og det andre om forhold. Og det ER skremmende når man ikke assosieres med sex, men skal være en livspartner. 

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med en som var en god del mindre attraktiv enn meg, vi passet rett og slett ikke sammen utseendemessig, dette sa både venninner og kompiser til meg mange ganger. Men jeg var så glad i han, og han hadde så mye fine egenskaper, så det overfladiske betydde faktisk ikke en dritt for meg.

Alt i alt, det var han som var utro da :) 

Anonymkode: 5d0bf...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men da er jo du ikke en relevant person jeg ber om svar fra. Jeg lurer på hva som rører seg i de kvinnene som HAR vært opptatt av fysisk attraktivitet. Alt dette bunner jo ut i én person, og jeg hadde vel håpet at noen som har gjort den samme snuoperasjonen som henne kunne svart. Skjønner at jeg kanskje ikke stiller gode nok spørsmål, fordi mange er veldig raske med å hive ut "bitterhetskortet", og det dreper enhver debatt like fort som "RASIST!" Alt etter det blir så farget av det ene ordet at det bare blir feil, uansett hva man sier.

Jeg er ikke bitter, jeg generaliserer ikke, men hadde vel kanskje håpet på svar fra noen som skjønte sammenhengen. Om man har gått for spinkle nerder hele livet, er det jo uforståelig at noen andre kanskje har gjort knefall for fitnesskarer før, men nå går for ordinær, den mannlige ekvivalenten til "grå mus". Jeg gjetter vel på at det ene handler om sex, og det andre om forhold. Og det ER skremmende når man ikke assosieres med sex, men skal være en livspartner. 

Anonymkode: 53403...030

Men dersom du vil ha svar fra likesinnede bør du bevege deg inn på generaliseringsforumet (eller singelforumet) og ikke her inne hvor mennesker skriver om reelt heller enn teoretisk samliv?

Tro det eller ei, det er svært mange kvinner som velger pga status (utseende) først, og sex (indre verdier) siden, og ikke omvendt slik mange av disse mannlige forståsegpåerne slutter (siden de selv er opptatt av utseende, eller henger igjen i ungdomsskoleidealet/misunnelsen).

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære ts, når SÅ mange her reagerer med at du mangler selvtillit og fremstår som usympatisk, går det ikke da an å ta det på alvor og tro på det? Oppsøk hjelp, les om selvfølelse, snakk med en terapeut. Slik du fremstår i denne tråden kommer det enten til å ende med at du kontrollerer og ødelegger de rundt deg, eller at de forsvinner før det går så langt.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Jeg har stilt helt klare spørsmål. Lærer man ikke fra barnsben av at det er liv til det? Jeg har ikke påstått noe, eller anklaget for noe. Jeg har spurt om hvorfor noen kvinner snur fra å gå etter fysisk perfeksjon til ganske kjedelig. Og slett ikke fysisk perfeksjon. Er det noen som hadde syntes det var helt topp å kaste klærne for en mann som hadde vært til køys med kvinner som kunne vært i Sports Illustrated/Playboy, når du selv på en god dag kan fastslå at: "Jaja, jeg er jo ikke grotesk" 

Det snakkes en del om at menn er visuelle, men kvinner som går for den kroppstypen, er nok også ganske visuelle av seg i utgangspunktet.

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dersom du vil ha svar fra likesinnede bør du bevege deg inn på generaliseringsforumet (eller singelforumet) og ikke her inne hvor mennesker skriver om reelt heller enn teoretisk samliv?

Tro det eller ei, det er svært mange kvinner som velger pga status (utseende) først, og sex (indre verdier) siden, og ikke omvendt slik mange av disse mannlige forståsegpåerne slutter (siden de selv er opptatt av utseende, eller henger igjen i ungdomsskoleidealet/misunnelsen).

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Men kjære vene, det er jo ikke MINE likesinnede jeg ønsker svar fra. Det er om mulig, noen kvinner som har snudd i sine tilsynelatende preferanser. 

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har stilt helt klare spørsmål. Lærer man ikke fra barnsben av at det er liv til det? Jeg har ikke påstått noe, eller anklaget for noe. Jeg har spurt om hvorfor noen kvinner snur fra å gå etter fysisk perfeksjon til ganske kjedelig. Og slett ikke fysisk perfeksjon. Er det noen som hadde syntes det var helt topp å kaste klærne for en mann som hadde vært til køys med kvinner som kunne vært i Sports Illustrated/Playboy, når du selv på en god dag kan fastslå at: "Jaja, jeg er jo ikke grotesk" 

Det snakkes en del om at menn er visuelle, men kvinner som går for den kroppstypen, er nok også ganske visuelle av seg i utgangspunktet.

Anonymkode: 53403...030

Det du snakker om der er MENN. Det du lurer på er KVINNER. 

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da er jo du ikke en relevant person jeg ber om svar fra. Jeg lurer på hva som rører seg i de kvinnene som HAR vært opptatt av fysisk attraktivitet. Alt dette bunner jo ut i én person, og jeg hadde vel håpet at noen som har gjort den samme snuoperasjonen som henne kunne svart. Skjønner at jeg kanskje ikke stiller gode nok spørsmål, fordi mange er veldig raske med å hive ut "bitterhetskortet", og det dreper enhver debatt like fort som "RASIST!" Alt etter det blir så farget av det ene ordet at det bare blir feil, uansett hva man sier.

Jeg er ikke bitter, jeg generaliserer ikke, men hadde vel kanskje håpet på svar fra noen som skjønte sammenhengen. Om man har gått for spinkle nerder hele livet, er det jo uforståelig at noen andre kanskje har gjort knefall for fitnesskarer før, men nå går for ordinær, den mannlige ekvivalenten til "grå mus". Jeg gjetter vel på at det ene handler om sex, og det andre om forhold. Og det ER skremmende når man ikke assosieres med sex, men skal være en livspartner. 

Anonymkode: 53403...030

Dette har man prøvd å forklare menn så mange ganger at det er vel egentlig nytteløst å prøve igjen. Men: det er ingen motsetning mellom god sex og langvarig forhold. Det er faktisk mulig å få i pose og sekk. Og det er vel det de fleste leter etter, er det ikke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poussey
7 timer siden, NuckingFutz skrev:

Hvorfor finner du deg ikke en dame som er på samme nivå som deg selv, utseendemessig? Mindre pene menn klarer ikke holde på pene kvinner. Det er dessverre ikke noe du kan gjøre, før eller senere vil hun tiltrekkes av en pen mann og droppe deg. Kos deg mens du kan. En dame på eget nivå vil nok innebære et mer varig forhold.

 Mindre pene menn kan fint klare å holde på pene damer. Ikke alle pene damer er så overfladiske som du legger det frem i innlegget ditt. Har man en fantastisk kjemi med en mindre pen mann, hvorfor i alle dager bytte han ut med en kjekkas? Det skal litt til for å ha en god kjemi med noen, det holder ikke å være kjekk, sexy og aldri så eye candy. "Don't be eye candy, be soul food." Man trenger heller ikke se ut som Supermann for å være Supermann i senga.

Deborah Ann Woll (som spilte Jessica i True Blood) er en svært flott og sexy kvinne. Hun har vært kjæreste med E.J Scott siden 2007. Han lider av choroideremia, en sykdom som på sikt gjør en helt blind. Han ser nå svært lite, 15 grader, sammenlignet med 70 grader i 2003. Han kjører ikke lenger bil og går med stokk. Da de møttes visste hun godt at han led av sykdommen, men de er sjelevenner og det har de vært siden 2007. Det har blitt laget en dokumentar og i dokumentaren sier hun at det at at han er så og si helt blind gjør at de alltid vil holde hender. Tror du ikke at hun kunne funnet en langt kjekkere og mer "oppgående" mann dersom det var det viktigste i verden? Jeg synes absolutt ikke at E.J Scott er mindre pen, men jeg ønsket likevel å trekke frem dette paret som et bevis for at "perfekt" ikke er det viktigste for alle når alt annet stemmer.

http://www.ejscott.com/about-ej-scott/

scott-woll-2011-comic-con-convention-day

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du snakker om der er MENN. Det du lurer på er KVINNER. 

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Leste du det som sto under det du uthevet?

Jeg snudde det, fordi jeg går ut fra at jeg snakker med mest kvinner her, og avslutter med at kvinner som går/gikk for en person som kan leve av å vise frem kroppen sin, nok også er visuell av seg, som det sies at menn er. Hva kan da årsaken til at en kvinne, som før har gått for menn som har hatt en åpenbar visuell appell, snur, og går for det stikk motsatte? Igjen, jeg tror det handler om at det ene er sex, og det andre er trygghet. For henne. Men er det ikke mulighet for at tanken om sex kommer på nytt, og da er det igjen det visuelle som teller?

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...