Gå til innhold

Hvis du vet at du har draget, og du vet at han ikke har hatt det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det da lettere å tenke at dere er verdt, og fortjener mer enn ham? 

Føler dere at dere har overtaket i forholdet på grunn av dette?

Hvis dere har vært bortpå noen som ser 100x bedre enn ham, er dere da ganske tilbakelent med tanke på å holde på ham?

Kunne dere hoppet til køys med andre som så bedre ut, fordi dere visste at han ikke hadde dumpet dere på grunn av at han ikke fant noe bedre, men dere gjorde det?

 

Hilsen mindre pen mann som enn så lenge har funnet en pen dame (jeg er ikke rik heller)

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det da lettere å tenke at dere er verdt, og fortjener mer enn ham? 

Føler dere at dere har overtaket i forholdet på grunn av dette?

Hvis dere har vært bortpå noen som ser 100x bedre enn ham, er dere da ganske tilbakelent med tanke på å holde på ham?

Kunne dere hoppet til køys med andre som så bedre ut, fordi dere visste at han ikke hadde dumpet dere på grunn av at han ikke fant noe bedre, men dere gjorde det?

 

Hilsen mindre pen mann som enn så lenge har funnet en pen dame (jeg er ikke rik heller)

Anonymkode: 53403...030

1. Nei
2. Nei
3. Nei
4. Nei


Gjør noe med selvtilliten din.

Anonymkode: fb805...2b2

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Nei
2. Nei
3. Nei
4. Nei


Gjør noe med selvtilliten din.

Anonymkode: fb805...2b2

Hva skjedde evt med selvtilliten din, hvis du vet du tidligere kunne få bedre. Spar meg for oppgulp om at snill er bedre enn sexy og alt annet piss som likner på det. Lat som om du skal løse en matteoppgave.

 

Kan en av årsakene være at du har dårligere selvtillit fordi du ikke er 25 lengre, og skjønner at tiden går, og det gjør hunkene også?

Anonymkode: 53403...030

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finner du deg ikke en dame som er på samme nivå som deg selv, utseendemessig? Mindre pene menn klarer ikke holde på pene kvinner. Det er dessverre ikke noe du kan gjøre, før eller senere vil hun tiltrekkes av en pen mann og droppe deg. Kos deg mens du kan. En dame på eget nivå vil nok innebære et mer varig forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde evt med selvtilliten din, hvis du vet du tidligere kunne få bedre. Spar meg for oppgulp om at snill er bedre enn sexy og alt annet piss som likner på det. Lat som om du skal løse en matteoppgave.

 

Kan en av årsakene være at du har dårligere selvtillit fordi du ikke er 25 lengre, og skjønner at tiden går, og det gjør hunkene også?

Anonymkode: 53403...030

Dine ord her gir ikke inntrykk av en sympatisk mann.

Anonymkode: a2253...7b7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei på alle spørsmål. Jeg er interessert i en fyr nå og jeg har mye mer draget enn han. Grunnen til at jeg er tiltrukket av ham er at han er skikkelig barsk og sexy, en sånn man får lyst til å kaste seg over. Men jeg vet at det ikke er en allmenn oppfatning han går for å være helt alminnelig, han har ikke damer hengende etter seg på byen. Så dama di ser sannsynligvis noe ikke alle andre ser. Bare ikke ødelegg det med å virke så usikker. 

Anonymkode: 75d77...96c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

If you want to be Happy for the rest of Your life go and Get yourself an ugle wife...

Neida...

Husk at utseende kun er førsteinntrykket, det er når du blir kjent med personen at du finner ut om dette er en du vil bli gammel med.

Om det er en du vil bli gammel med så spiller ikke utseende så stor rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Nei
2. Nei
3. Nei
4. Nei


Gjør noe med selvtilliten din.

Anonymkode: fb805...2b2

+ 1

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde evt med selvtilliten din, hvis du vet du tidligere kunne få bedre. Spar meg for oppgulp om at snill er bedre enn sexy og alt annet piss som likner på det. Lat som om du skal løse en matteoppgave.

 

Kan en av årsakene være at du har dårligere selvtillit fordi du ikke er 25 lengre, og skjønner at tiden går, og det gjør hunkene også?

Anonymkode: 53403...030

Det er DU som må gjøre noe med selvtilliten din. Jeg svarer samme som den første jeg siterer her, dvs nei til alt du spør om. Men innlegget ditt under her tyder på at du har elendig selvtillit. Da hadde jeg forsvunnet uansett alder og drag.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Hvorfor finner du deg ikke en dame som er på samme nivå som deg selv, utseendemessig? Mindre pene menn klarer ikke holde på pene kvinner. Det er dessverre ikke noe du kan gjøre, før eller senere vil hun tiltrekkes av en pen mann og droppe deg. Kos deg mens du kan. En dame på eget nivå vil nok innebære et mer varig forhold.

Det klarer de vel! Det handler ikke om utseendet, men om selvtilliten.

HI var bare hyggelig. Oppfølgingsspm. var reneste skrekkscenarioet, den type spørsmål som tyder på at her blir det kontroll og kjefting natten gjennom hvor man får høre at man er over 25 og dermed for nedadgående å regne.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo ikke at kvinner taper seg etter 25, men lurer på hvorfor kvinner går "ned"? Hvis du har hatt tilgang til folk som er utøvende kroppsbyggere, typ skikkelig gi-faen badboys, og ellers menn som stort sett får hun de bestemmer seg for, og så ender opp med en helt ordinær fyr, som ikke er spes kjekk, har bra kropp, mye penger, kjedelig bil, og ikke er frempå. Hvorfor det?

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes jo ikke at kvinner taper seg etter 25, men lurer på hvorfor kvinner går "ned"? Hvis du har hatt tilgang til folk som er utøvende kroppsbyggere, typ skikkelig gi-faen badboys, og ellers menn som stort sett får hun de bestemmer seg for, og så ender opp med en helt ordinær fyr, som ikke er spes kjekk, har bra kropp, mye penger, kjedelig bil, og ikke er frempå. Hvorfor det?

Anonymkode: 53403...030

Fordi man har blitt eldre, flyttet fra langt inni skauen og ut i sivilisasjonen hvor det er andre ting enn fet bil, masse muskler, solarium og rape høyest som gjelder? Det du beskriver der er klassereise oppover, ikke nedover.

Skjønt, jeg ser at det kan se slik ut for de som  ikke har foretatt den :dry:

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det da lettere å tenke at dere er verdt, og fortjener mer enn ham? 

Føler dere at dere har overtaket i forholdet på grunn av dette?

Hvis dere har vært bortpå noen som ser 100x bedre enn ham, er dere da ganske tilbakelent med tanke på å holde på ham?

Kunne dere hoppet til køys med andre som så bedre ut, fordi dere visste at han ikke hadde dumpet dere på grunn av at han ikke fant noe bedre, men dere gjorde det?

 

Hilsen mindre pen mann som enn så lenge har funnet en pen dame (jeg er ikke rik heller)

Anonymkode: 53403...030

Nei, selvfølgelig ikke!

Jeg har ofte fått høre at jeg er mye penere enn samboeren min, men det er øyet som ser. Jeg har aldri møtt noen bedre enn han. Joda, jeg har møtt noen penere enn han rent utseendemessig, men så fort de åpner munnen så kan de ikke måle seg med hva min har ;) 

Jeg vet selv at jeg er ganske pen. Jeg kan skrive det her på et forum hvor ingen vet hvem jeg er. Jeg ville uansett aldri i verden ha vært utro mot samboeren min bare fordi jeg kunne få noen penere. 

Jeg er livredd for å miste min "mindre" pene partner. Jeg er redd for å miste de tørre vitsene, den gode sexen, samholdet mellom oss to, omtenksomheten, godheten, og kjemien. Jeg kan ikke tenke meg at jeg hadde sittet igjen med tanken at det går fint fordi jeg kan finne noen kjekkere.

Har vært borti langt kjekkere fyrer, men aldri følt som jeg føler med min nå. Nå er jeg bare litt glad for at han kanskje ikke er 10/10 for da tror jeg ikke det er like stor sjanse for at bedre damer enn meg ser hva jeg ser og prøver seg :fnise:

Anonymkode: 5c590...dd2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes jo ikke at kvinner taper seg etter 25, men lurer på hvorfor kvinner går "ned"? Hvis du har hatt tilgang til folk som er utøvende kroppsbyggere, typ skikkelig gi-faen badboys, og ellers menn som stort sett får hun de bestemmer seg for, og så ender opp med en helt ordinær fyr, som ikke er spes kjekk, har bra kropp, mye penger, kjedelig bil, og ikke er frempå. Hvorfor det?

Anonymkode: 53403...030

Hva slags svar er det egentlig du ønsker deg her?

Anonymkode: 97568...efd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes jo ikke at kvinner taper seg etter 25, men lurer på hvorfor kvinner går "ned"? Hvis du har hatt tilgang til folk som er utøvende kroppsbyggere, typ skikkelig gi-faen badboys, og ellers menn som stort sett får hun de bestemmer seg for, og så ender opp med en helt ordinær fyr, som ikke er spes kjekk, har bra kropp, mye penger, kjedelig bil, og ikke er frempå. Hvorfor det?

Anonymkode: 53403...030

Jeg vet at dere menn av en eller annen grunn ikke vil høre dette, men: fordi vi også etter hvert blir eldre, og skjønner at et godt forhold består av god kjemi, trygghet og tillit. Det får man ikke av en kroppsfiksert bodybuilder eller en gi-faen-fyr. Disse mennene skaper utrygghet og usikkerhet. Det lærer vi med årene. Vi lærer også at et pent utseende egentlig ikke betyr noe som helst, da dette utseendet ikke er det vi skal leve med resten av livet. Det vi derimot SKAL leve med, er en samtalepartner - vår beste venn som vi kan dele gode opplevelser og hverdager med. Skal man klare et helt liv sammen er egentlig utseendet uinteressant.

I ungdommen var en partner et statusobjekt. De fleste av oss blir mer voksne med årene (ikke alle, dog, det skal sies).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Petra75 skrev:

I ungdommen var en partner et statusobjekt. De fleste av oss blir mer voksne med årene (ikke alle, dog, det skal sies).

Selv det du beskriver der gjelder kun for enkelte. Mange av oss har aldri, verken før eller nå, sett den store gleden i menn som driver med kroppsbygging, gi faen-holdning og bil.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv det du beskriver der gjelder kun for enkelte. Mange av oss har aldri, verken før eller nå, sett den store gleden i menn som driver med kroppsbygging, gi faen-holdning og bil.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Nei, det har jeg heller ikke sagt. Men det var disse TS henviste til - hvis du hadde vært brydd med å lese innlegget jeg svarte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, selvfølgelig ikke!

Jeg har ofte fått høre at jeg er mye penere enn samboeren min, men det er øyet som ser. Jeg har aldri møtt noen bedre enn han. Joda, jeg har møtt noen penere enn han rent utseendemessig, men så fort de åpner munnen så kan de ikke måle seg med hva min har ;) 

Jeg vet selv at jeg er ganske pen. Jeg kan skrive det her på et forum hvor ingen vet hvem jeg er. Jeg ville uansett aldri i verden ha vært utro mot samboeren min bare fordi jeg kunne få noen penere. 

Jeg er livredd for å miste min "mindre" pene partner. Jeg er redd for å miste de tørre vitsene, den gode sexen, samholdet mellom oss to, omtenksomheten, godheten, og kjemien. Jeg kan ikke tenke meg at jeg hadde sittet igjen med tanken at det går fint fordi jeg kan finne noen kjekkere.

Har vært borti langt kjekkere fyrer, men aldri følt som jeg føler med min nå. Nå er jeg bare litt glad for at han kanskje ikke er 10/10 for da tror jeg ikke det er like stor sjanse for at bedre damer enn meg ser hva jeg ser og prøver seg :fnise:

Anonymkode: 5c590...dd2

Jeg ser hva du skriver, men skjønner ikke alt helt 😊

Tenker du at han, fordi han ikke har hatt fri tilgang tidligere, blir til en person som kunne sviktet deg for noen "bedre" som kommer hans vei? At han, på grunn av at han ikke har vært så ettertraktet før, lettere kan lures ut på ville veier?

 

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser hva du skriver, men skjønner ikke alt helt 😊

Tenker du at han, fordi han ikke har hatt fri tilgang tidligere, blir til en person som kunne sviktet deg for noen "bedre" som kommer hans vei? At han, på grunn av at han ikke har vært så ettertraktet før, lettere kan lures ut på ville veier?

 

Anonymkode: 53403...030

Kjære tid, du er NØDT til å jobbe med selvfølelsen din. Du tolker jo absolutt alt her til at hun egentlig er ute etter å lure deg. Det der kommer aldri til å ende bra, og det har ikke med henne å gjøre, men med deg og ditt syn på deg selv og omverden.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om utseende, jeg bryr meg om personlighet. Jeg var hun pene, veldig populære da jeg var ung, menn sto i kø, og jeg kunne bare velge og vrake. Men jeg valgte nerden, som aldri hadde hatt kjæreste, ikke hatt sex, han som de fleste jenter ikke ville ha. Men han var utrolig snill og morsom. Vi fant på så utrolig mye gøy sammen, og det var virkelig ikke vanskelig å falle for han. Han er veldig smart og, jeg så på meg selv som heldig, som fikk en mann som behandlet meg så bra, og som jeg hadde det så bra med. Har aldri sett på meg som bedre enn han, eller at jeg har fortjent bedre.

Før han, så var jeg sammen med den kjekkeste mannen i byen, han alle damer ville ha. Men han behandlet meg aldri bra, var utro 4 ganger, så jeg gjorde det slutt. Og min nåværende, er så mye bedre på alle plan. Også kjekkere. For når en kjekk mann, behandler deg dårlig, blir han ikke mye pen lenger. Og når en middels mann behandler deg bra, så blir han veldig kjekk.

Anonymkode: 3eb4f...b97

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Petra75 skrev:

Nei, det har jeg heller ikke sagt. Men det var disse TS henviste til - hvis du hadde vært brydd med å lese innlegget jeg svarte på.

Jeg har lest alt, jeg :) 

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...