Gå til innhold

Skal jeg fortelle han det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå i helga var han jeg dater bortreist, vi har datet i noen måneder nå, men har aldri pratet om det der kjæresteopplegget.. Vi tilbringer mye tid sammen, overnatter til hverandre iallefall 3-4 ganger i uka.

Så var jeg på en fest i helgen, der min ekskjæreste også var, vi har felles venner så det hender ofte at vi møtes på forskjellige festligheter. Jeg fikk nok for mye å drikke å endte opp til sengs med han. Jeg angrer såklart idag.. Det jeg tenker på nå er om jeg skal fortelle han det eller om jeg skal la være ettersom vi ikke er kjærester? Jeg vet heller ikke om jeg har villet vite det selv om det var den andre veien, jeg tror faktisk ikke det..

Anonymkode: bda03...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dere overnatter hos hverandre 3-4 ganger i uken, høres det ut som at dere er kjærester. Jeg skal selfølgelig ikke fortelle deg om dere er kjærester eller ikke, men det høres hvertfall ut som at dere har noe sammen. Det kan godt hende at han kategoriserer deg som en kjæreste, bare at dere ikke har gjort det offisielt. Dette kan du jo snakke med han om :-) 

Hvis du er interresert i han du dater bør du fortelle ham det (etter min mening). Et forhold handler mye om ærlighet og tillit, og han fortjener å vite det. 

Fortell han at du var ute, drakk for mye, som førte til at du gjorde noe dumt, at du lå med eksen.

Lykke til! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå i helga var han jeg dater bortreist, vi har datet i noen måneder nå, men har aldri pratet om det der kjæresteopplegget.. Vi tilbringer mye tid sammen, overnatter til hverandre iallefall 3-4 ganger i uka.

Så var jeg på en fest i helgen, der min ekskjæreste også var, vi har felles venner så det hender ofte at vi møtes på forskjellige festligheter. Jeg fikk nok for mye å drikke å endte opp til sengs med han. Jeg angrer såklart idag.. Det jeg tenker på nå er om jeg skal fortelle han det eller om jeg skal la være ettersom vi ikke er kjærester? Jeg vet heller ikke om jeg har villet vite det selv om det var den andre veien, jeg tror faktisk ikke det..

Anonymkode: bda03...359

Eh, dere ER jo kjærester! Og du har vært utro! Skam deg, gjør det slutt, og gi han sjansen til å finne noen som fortjener han. 

Anonymkode: bfbfd...395

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sagt det så hadde jeg gjort det slutt var jeg i mannens sko.. "For mye alkohol" og andre unnskyldninger går bare ikke. Vi er ikke 16 år lengre, klarer du ikke kontrollere hvor mye du drikker så er du ikke en kvinne jeg ville satset på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville visst det, så jeg kunne gått videre i livet. Fortsetter du sånn som dette, baserer du noe som potensielt kan bli noe han ser for seg "livet ut", på en løgn. Ikke en liten, hvit, men en stor, svart og jævlig en. Vær ærlig, husk at du er ærlig mot deg selv også, selv om du sannsynligvis mister ham. Kanskje du lærer noe av det til neste person på livets vei, og kan la ham møte en trofast person. Hvis man bryr seg om noen, knuller man ikke på andre, uten særskilt tillatelse. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen jeg hadde hatt det samme forholdet til gjort det du har gjort, så hadde det vært det siste vedkommende så til meg. Jeg hadde villet vite det, for noen som gjør sånn vil jeg rett og slett ikke ha som partner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke skyld på alkoholen, er du snill. Du lå med eksen fordi du hadde lyst på eksen. Utroskap er utroskap både med og uten alkohol. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hold kjeft og fortsett forholdet. Det er urettferdig ovenfor han fyren. Du har vært utro og det er ikke noe du kan få ugjort. Ta konsekvensen av dette nå. 

Anonymkode: 96cd4...986

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...