Gå til innhold

Hva er greia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Håper noen kan hjelpe meg her. 

 

Har likt en gutt lenge, den siste mnd har vi hatt hverandre på snap. Greia er at han ikke tar noe initiativ til samtale, han skriver bare skjer også dør det ut der. Han virker interessert fordi han sier han vil møte meg, men det skjer ikke. Har møtt han en gang, og han avsluttet med å si at vi skulle møtes en annen dag. I ettertid har jeg fortsatt bare fått skjer snapper uten  noe mer. Når jeg sier kan vi bare droppe det og kan du ikke finne en annen så sier han nei og at han vil møte meg og bli bedre kjent. Alt er liksom så halvveis. Han gir meg håp, og tegn til at han liker meg, men det går så tregt? 

 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 46b06...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som skriver "skjeer", "hva skjera" eller "what's up" svarer jeg aldri. Og da mener jeg _aldri_. Uansett hvor kjekke de måtte være. Er de interesserte klarer de å hoste opp noe bedre enn det der.

Anonymkode: 97075...a4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig fyr, han prøver å hekte deg. Steer clear! Løp så fort du kan.

Har sett folk gjøre det, og de gjør det gjerne med mange samtidig, ganske vanlig greie blant narsisster.

Anonymkode: f93d1...1d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du kan bli flinkere på å hålde samtalen gående du også.

du kan ta iniativ du også.

du kan lede det dere har fortere fremmover.

du kan.... Nei vent... Dette er Jo guttens ansvar.

sorry ts, det Jeg tenker du skal gjøre er å bare sitte å se bra ut og vente til han styrer skuta, enten til helvete (drittsekk, bare ute etter sex) eller til at dere blir sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...