Gå til innhold

Hvordan stil har DU hjemme?✨


EternalMe

Anbefalte innlegg

Veldig clean og nøytral. Ikke så mye farger og det går mest i hvit, beige, lysgrå og pudderrosa. Jeg er heller ikke så glad i masse pynteting, blomster, puter osv. Vil ha det mest nøytralt. Noen mener sikkert stilen min er gørr kjedelig, men det er sånn jeg liker det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fargene på veggene er i hvitt,brunt og rosa.

Puter og puffer i arabisk stil.

Flettekurver her og der i mørkebrunt.

Masse lykter og blomster på balkongen.

Møblene er arvet/loppis/ikea/skeidar/møbelhuset/riviera maison.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mix mellom gammelt og nytt. Har originale møbler fra '30 tallet mixer med noe nytt. Prøver å ha min egen stil og unngår gjenstander jeg føler "alle" skal ha. 

Anonymkode: 64fd7...ebd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så fine hjem mange av dere høres ut til å ha!😊 Noen som vil legge ut bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte et nytt ord i denne tråden som tilfeldig nok passer stilen vår veldig godt - eklektisk stil. Blanding av retro (50 og 70-tallet) og skandinavisk. Treverk, minimalisme, noen sterke farger innimellom og mye planter! På veggene er "kunsten" i all hovedsak grafisk. 

Anonymkode: 0b516...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gulv,tak og vegger hvite. Møblene er i duse farger i grått, beige, brunt osv og bruker heller duker, lys, puter osv med farger, men også disse i duse farger.

Det høres veldig kjedelig ut, men det er overraskende lyst,luftig og hjemmekoselig her. Noe vi ofte også får høre.

Anonymkode: 56b67...034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i funkishus og har skandinavisk moderne stil blandet med et par litt eldre møbler. Er fornøyd med hvordan vi har det. Veggene er stort sett hvite. Tapet på soverommene

Anonymkode: c466c...158

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvretro. Dvs elementer som er retro, men tar den ikke helt ut og tapetserer med original brunblomstrete tapet fra 70-tallet. Moderne retro, kanskje, hvis det er noe som heter det. Elsker farger ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skandinavisk blandet med loppisfunn. Går i hvitt, sort, grått og blått. Er ikke så glad i duker og gardiner, så det hele mykes opp med puter og grønnplanter. 

Elsker interiør og skulle gjerne hatt fem stuer med fem ulike stiler :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller det 'ei bikkje av hvert slag'. Stort sett arvede møbler i ulike treslag. Mammas gamle lamper og oldemors nips. Min 'stolthet' er et bilde bestefar broderte da han hadde giktfeber som ung for eksempel. Nesten alt jeg eier har mer affeksjonsverdi enn kroneverdi. Jeg kunne sikkert fått råd til å bytte ut en del om jeg ville, men jeg liker hjemmet mitt som det er 😊

Anonymkode: ed6c9...d65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min egen. Jeg er opptatt av trender, men har en veldig personlig stil.

Min samboer har ingenting han skulle ha sagt, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i et "museum" :fnise:. Det er et gammelt hovedhus fra 1800-tallet på ca 1200 m2 og vi har til og med egen ballsal. Alt er bevart og det er staselig, upraktisk, høyt unde taket og iskaldt om vinteren. Men vi bruker ikke hele huset til daglig og har innredet en fløy som er moderne og lettstelt og der går det i lyse farger og en nordisk/dansk stil.

Det er ikke lett å kombinere det moderne vi egentlig ønsker, med det opprinnelige som vi er nødt til å bevare og samtidig vil vi ha komforten som hører til tiden vi lever i. Jeg kan trygt si at jeg både elsker og hater huset vårt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Hm,vet ikke hva jeg skal kalle det jeg. Jeg leier,så møblene har jeg ikke valgt,men er ganske fornøyd med de. Tja,kreativt,nerdete eller kanskje litt bohem. Aner ikke,men jeg liker det og synes at det er hjemmekoselig. Liker lilla,blått og grått så det er stort fargene det går i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29. august 2016 at 1.09, bopera skrev:

Her i gården er det nok en slags eklektisk og skandinavisk minimalisme, med innslag av humor og sterke og dype farger. Mye av interiøret er preget av at jeg i jobben min får reise mye, og til "annerledes" plasser. Tar alltid med meg møbler, kunst, instrumenter og annet interiør hjem. I entréen er det for eksempel veldig stramt, og helt svart og hvitt, for utenom en svær(!!) gul padde i tre, som er et rytmeinstrument jeg kjøpte på Madagaskar. Og den får alle gjester spille på, om de vil😊

Ååå, det er så kjekt med interiør!

Hørtes faktisk ganske kult ut! (Hilsen hun som har masse nips og dritt over alt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme daffer jeg stort sett rundt i pysjen, evt. joggebukse og hettegenser. På jobb liker jeg derimot å kle meg litt opp. 

Anonymkode: b1ce9...505

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bergtekjen

Eg veit ikkje heilt korleis eg skal beskrive stilen min. Litt landleg, koseleg stil trur eg. Med kunst eg synes er fin på veggane, masse mattar bestemor har vevd og ulike møblar kjøpt på finn. Og masse bøker! Det viktigaste for meg er at det ser hyggeleg, fint og nokonlunde ryddig ut, ikkje at eg må fylgje trendar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hehe. Her er spisestuekrok hos meg. Gjenstår å tapetsere resten av stua (ensfarget tekstilstrie).

20160926_221612.jpg

Anonymkode: c8806...99c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Her er spisestuekrok hos meg. Gjenstår å tapetsere resten av stua (ensfarget tekstilstrie).

20160926_221612.jpg

Anonymkode: c8806...99c

Samt at jeg mangler litt tapet før jeg er ferdig med spisestua:P

Anonymkode: c8806...99c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det blanding fra IKEA og Jysk.

Rød bue skinnsofa,masse grå puter og pledd.

spisestue møbler er kjøpt brukt og er brun beiset.

De er fra Fagmøbler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...