Gå til innhold

Hvordan stil har DU hjemme?✨


EternalMe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skjønneste kaos i hverdagsstuen...

Ellers er de forskjellige rommene møblert og pyntet etter hva de brukes til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye møbler og dingsebomser fra 1800-tallet og 1900-tallet, muligens enda gamlere. Det ble gjort en slags oppussing rundt 60-tallet, så mye av kjøkkenet og badet bl.a. har en "stil" fra den tiden. Ellers er det noen nyere ting, billige møbler fra Jysk o.l.

Drømmen er å en dag få en litt mer gjennomført stil, sånn "rustic" romantisk bondeliv-stil-aktig. Også beholder jeg selvsagt møblene som er flere hundre år gamle og kaster ut de nye. Foretrekker kjempegamle ting som ser ut som de skal til å falle fra hverandre, fremfor nye ting som er i god stand. :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har shabbychick stil. :D Hvite og gråe farger. Masse grønne planter som frisker opp i det farge-løset hjemmet.

Anonymkode: e1e80...131

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddig og klassisk stil. Alle møbler i stue fra Halvor Bakke...herregårdskjøkken, lyse vegger og lyst gulv. Elsker hjemmet mitt :) 

Anonymkode: bb171...41f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har shabbychick stil. :D Hvite og gråe farger. Masse grønne planter som frisker opp i det farge-løset hjemmet.

Anonymkode: e1e80...131

Jeg også elsker hjemmet mitt.

Anonymkode: e1e80...131

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leier ferdig møblert leilighet, så har ikke lagt så mye energi i å gjøre det "mitt". Nå er det Ikea-stil, i svart, brun-svart, grått og hvitt. Litt fargeløst, men kommer til å tilsette litt farger når jeg bare orker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i beige, sølv, hvitt og blått av interiør. Liker slik det ser ut hjemme og trives best med jordfarger i hjemmet, og en blanding av gammelt/nytt og glam/grovt sammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, foreløpig går det mest i "har ikke råd til å pusse opp eller bytte ut noenting akkurat nå, så lenge det er funksjonelt er det bra", pluss at det står et trommesett i stua. Ved siden av pianoet. Når vi en gang begynner å pusse opp blir det nok ganske enkelt, vi hater nips og ting som samler støv (og hundehår, den bikkja har aldri en røytefri periode).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hjemmet mitt kan plasseres i en "stil", og det ønsker jeg heller ikke.  TV-stuen er litt boho, med kelimtepper og -puter, kobber og messing, og dyp blå vegger.  Kjøkken, spisestue er hvitt og sort, landkjøkken med kjøkkenøy og åpne hyller i tre med krukker og bokser, arbeidsredskaper og servicer lett tilgjengelig.  Finstua er hvit, og det meste av møblene er bruktkjøp som jeg har pusset opp og malt.  Jeg gir farger via puter, pledd, vaser etc.  Liker planter i terracottapotter. 

Slett ikke sikkert at det ser slik ut neste år, for jeg forandrer stadig smak og stil :)
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er det nok en slags eklektisk og skandinavisk minimalisme, med innslag av humor og sterke og dype farger. Mye av interiøret er preget av at jeg i jobben min får reise mye, og til "annerledes" plasser. Tar alltid med meg møbler, kunst, instrumenter og annet interiør hjem. I entréen er det for eksempel veldig stramt, og helt svart og hvitt, for utenom en svær(!!) gul padde i tre, som er et rytmeinstrument jeg kjøpte på Madagaskar. Og den får alle gjester spille på, om de vil😊

Ååå, det er så kjekt med interiør!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen bestemt stil, men i mine øyner, behagelig og harmonisk og gjennomført, men ikke stivt. Akkurat slik jeg ønsket det. Har handlet på Bolia og Bohus. 

Anonymkode: 03c8d...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En litt rotete stil akkurat nå, noe bondeblått noe bondegrønt. Mange gamle møbler jeg skal pusse opp, og noen møbler jeg mangler men som jeg skal lage selv 😊 Den fineste stilen jeg vet om er en blanding mellom boho og country, så det blir min stil når vi kjøper hus :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt i en flytteprosess, men skandinavisk. Rette linjer, praktiske møbler i rene toner. Noe av det vi har nå skal vi kvittes med, andre ting skal "pusses" opp, men rommene blir lyse med innslag av mørke vegger, stilrent og som nevnt, rette linjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekoselig, med farger jeg liker. Er ikke sånn kjempestreng med farger, at jeg kunn kan ha maks 2 farger liksom. Har hvite vegger, brun parkett, hvite stoler, hvitt bord, hvit tvbenk, brun sofa. Puter, tepper, telys, potter og annen pynt går mye i lilla og rosa, i forskjellige nyanser, hvitt, grått og grønne planter. Ser ikke helt kaotisk ut altså, med massevis av farger men det ser fint og koselig ut :) 

Anonymkode: 5e532...58d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...