Gå til innhold

Mislykket designhund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De var som de fleste hunder, helt nydelige. 

Anonymkode: dbe34...b69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere bildene av voksen hund, fra tidligere kull? 

Anonymkode: 49d7c...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så dere bildene av voksen hund, fra tidligere kull? 

Anonymkode: 49d7c...c05

Ja. Men hva vil du frem til?

Anonymkode: f9779...b0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere bildene av voksen hund, fra tidligere kull? 

Anonymkode: 49d7c...c05

Ja. Skjønne små søtnoser :rodmer:

Anonymkode: dbe34...b69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men hva vil du frem til?

Anonymkode: f9779...b0e

Synes ikke noe om denne mixen, bare.

Anonymkode: 49d7c...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke noe om denne mixen, bare.

Anonymkode: 49d7c...c05

Okei. Jeg mener ikke å være kverulerende, men du trenger jo for all del ikke å kjøpe den blandingen. Så lenge hundene har det godt og får gode hjem synes jeg det er det viktigste. Og selvfølgelig at den blandingen ikke utgjør store lidelser hos hunden gjennom livet.

Men hva er det med blandingen som du ikke synes noe om, helt spesifikt? Hvordan de ser ut, lynnet de kanskje kan ha eller noe annet?

Anonymkode: f9779...b0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fort bli en slitsom hund. Vakthund/retrievermikser er styrete.

Anonymkode: 9a018...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Reagerer på folk som ikkje greier å skrive hunderase-namnet riktig, spesielt når dei er "oppdrettere". Rotwailer du liksom. Synast heller ikkje noko om folk som oppdretter på blandingsdyr, det finnast nok dyr der ute som allereie er fødde og trenger ny heim.

Når det er sagt, var kvalpane kjempesøte....Og det var bra at hannen var tibben og ikkje omvendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må er jeg langt ifra et hundrmenneske... Men "mislykket designhund"? For et forferdelig begrep 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fireproof skrev:

Reagerer på folk som ikkje greier å skrive hunderase-namnet riktig, spesielt når dei er "oppdrettere". Rotwailer du liksom. Synast heller ikkje noko om folk som oppdretter på blandingsdyr, det finnast nok dyr der ute som allereie er fødde og trenger ny heim.

Når det er sagt, var kvalpane kjempesøte....Og det var bra at hannen var tibben og ikkje omvendt. 

Akkurat det samme gjelder renrasede oppdrettere! Det er feil å kjøpe en skapt hund når  overflod av dumpede etc hunder som trenger hjem. Hadde bitt av meg høyrearmen før jeg hadde dratt til en oppdretter. Det er stadig flere raser veterinærer mener bør du ut, de er født til handicap og lidelse. Å få seg til å kjøpe da? Forferdelig valg. 

Anonymkode: 37668...a64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det samme gjelder renrasede oppdrettere! Det er feil å kjøpe en skapt hund når  overflod av dumpede etc hunder som trenger hjem. Hadde bitt av meg høyrearmen før jeg hadde dratt til en oppdretter. Det er stadig flere raser veterinærer mener bør du ut, de er født til handicap og lidelse. Å få seg til å kjøpe da? Forferdelig valg. 

Anonymkode: 37668...a64

Eg er heilt enig, sjølv om oppdrettre er naudvendig for at reinrasa hunder ikkje skal dø ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle hunder er designerhunder. Men jeg synes man aldri skal blande Rottweilere med andre hunderaser, siden den tryggheten Rottweileren skal ha, som gjør at hunden er balansert og ikke en farlig drapsmaskin, ikke nødvendigvis blir arvet til avkommet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ann Christin skrev:

Heftig nysgjerrig på hva slags ny rase duck tolling er ;-)

det er ikka bare en skrivefeil da, eller forkortelse for hva Toller egentlig er?

Anonymkode: 5a1c4...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er ikka bare en skrivefeil da, eller forkortelse for hva Toller egentlig er?

Anonymkode: 5a1c4...ac3

Er vel lettere å bare skrive toller tenker jeg da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...