Gå til innhold

Erfaringer med BDSM i forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en hyggelig fyr, som jeg er veldig tiltrukket av. Vi har vært bekjente i veldig mange år, men aldri tenkt på han som en mulig partner før nå. 

Vi har møttest i sosiale settinger siden april, der vi rett og slett er veldig tiltrukket av hverandre og det er vanskelig å ikke søke kontakt og være nær hverandre. 

Han var ærlig fra første stund om at han driver med BDSM og at han er dominant. Han omtaler seg selv også som switch, at han har funnet ut at han kan være begge deler. Jeg reagerte først med en smule vanntro, for jeg hadde bare ikke sett dette for meg på forhånd. Jeg googlet litt og fant ut at dette er en legning - altså ikke noe som kommer til å gå over etterhvert. 

Jeg har konsekvent sagt nei til sex, på tross av at jeg er vanvittig tiltrukket av han. Nå er jeg redd han har gått lei fordi jeg har sagt nei så mange ganger. 

Men til spørsmålet, er det noen her som lever med BDSM i forholdet? Ut fra det jeg finner på internett er det enorme variasjoner i hvordan par lever ut sine fantasier og hvor stor plass det får i hverdagen. Men jeg er ute etter andre sine erfaringer, spesielt dere med barn. Hvordan gjør dere det rent praktisk?

Jeg og denne mannen har danset og kost og bare vært nær hverandre, type sitte inntil eller holde rundt, men også noen heftige klineseanser. Da prøver han seg så smått med både kveling, lugging og realle klaps på rumpa. Jeg har måtte be han roe ned noen ganger, der jeg merker at det blir for heftig for min sin del. Det rare er at jeg ikke er redd, han er på en måte veldig kjærlig og hensynsfull på tross av at handlingen i seg selv hører under kategorien vold i min bok - til vanlig. 

Nå sitter jeg her da. Jeg tenker på denne mannen konstant, og jeg har fortsatt lyst på han på tross av alt dette. 

 

Så. Noen erfaringer? Tanker? Tror dere dette kan fungere?

Anonymkode: ff251...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nesten bare prøve for å finne ut om du liker det eller ikke :)

Anonymkode: 4d3ae...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken del under bdsm han er under, noen driver med dette 24/7 - Der han er den dominante, du er sub og gjør alt han ber om hele tiden, noen liker det slikt andre ikke.

Du har folk som bare driver med bsdm når man har sex, du må nesten bare teste det ut for å se om du liker det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sub(underdanig), og har vært i et SM-forhold det siste året. Vi har begge barn, men har enn så lenge valgt å holde dem utenfor forholdet, nettopp på grunn av våre legninger. Vi er nok relativt "ekstreme" på den måten at vi har en konstant skjevfordeling av makten mellom oss, så vår SM er ikke noe vi driver med bare på soverommet, men griper inn i alle områder av livet vårt når vi er sammen. Det betyr ikke at han slår og pisker meg hele tiden, eller at vi går rundt og har sex som kaniner, men at jeg til enhver tid er klar over hvem det er som bestemmer, og må underkaste meg ham. For oss er det det rette. For andre igjen blir det helt feil.

Det som er det aller, ALLER viktigste i et SM-forhold er kommunikasjon. Og mer kommunikasjon Og enda mer kommunikasjon. Og ikke minst ærlighet og tillit til hverandre. Gjennom all kommunikasjonen vil du/dere også finne ut hva som passer dere, og om det i det hele tatt passer.

Finn ut hvem du er, hva du ønsker deg, og hvor dine grenser pr i dag går, og vær åpen om det. Mye av det jeg elsker i dag, og ikke kan tenke meg å leve uten er ting jeg syntes var helt forferdelig for noen år siden.

Anonymkode: 043ef...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her

Tusen takk for svar! Det er veldig interessant å lese.

Jeg nøler nok veldig med å "prøve meg frem" mest fordi jeg er aleneforsørger, og barnet mitt er førstepri. Vi har snakket en del om det med preferanser og slikt, men ikke helt spesifikt hvordan det evt blir i et forhold. Jeg har gått mange runder med meg selv de siste mnd, og jeg kunne nok gått med på en light versjon.. Der majoriteten av sexen er "allminnelig", og en mindre del er sado-sex. Han liker godt å holde meg fast, kvelertak og lugge meg. Og dasking. DET er vondt! Han har snakket om at han vil jeg skal ta han bakfra med en strap-on, og at han trenger smerte for å få orgasme. Den siste der skremmer meg litt, og er noe jeg føler vi må snakke en del mer om. Da tenker jeg i mitt hodet at interessen er usunn om man MÅ ha smerte for å få orgasme. 

Jeg liker han av helt andre grunner enn hans seksuelle preferanser, men hans dominante væremåte er nok også det som tiltrekker meg. Jeg er en sterk kvinne som klarer meg selv, og er ikke vant til at noen kommanderer meg til verken det ene eller andre. Kanskje det gjør det hele ekstra forlokkende. 

Anonymkode: ff251...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever i et 24/7 Dom/sub forhold med min Dominante partner. 
Jeg har vært med ham i 5 år. Nå har vi ikke barn, men jeg er aktiv i miljøet her i Norge, og kjenner mange med barn. Det de gjerne gjør, er ting som kan skjules, også tar de de hefte lekerundene når ungene er borte. 

Det ungene eventuelt ville merket hos oss, er at Han er mer sjef en meg. At det gjerne er jeg som lager mat for det meste, henter te til ham osv.. sånne småting.. 
Om du vil lese mer om BDSM og BDSM med barn, anbefaler jeg fetlife.com :)

Husk at du som underdanig/sub/masochist også har lov å si nei! Du har lov å ha dine grenser, og disse bør virkelig prates om før dere leker :)

Å fylle ut en BDSM sjekkliste kan også være smart: https://drive.google.com/file/d/0B_OFdAI9Sas1TGlhR3pPZ2ZyaVE/view?usp=sharing (den finnes også på norsk men den har jeg ikke link til)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, kattepusen skrev:

Jeg lever i et 24/7 Dom/sub forhold med min Dominante partner. 
Jeg har vært med ham i 5 år. Nå har vi ikke barn, men jeg er aktiv i miljøet her i Norge, og kjenner mange med barn. Det de gjerne gjør, er ting som kan skjules, også tar de de hefte lekerundene når ungene er borte. 

Det ungene eventuelt ville merket hos oss, er at Han er mer sjef en meg. At det gjerne er jeg som lager mat for det meste, henter te til ham osv.. sånne småting.. 
Om du vil lese mer om BDSM og BDSM med barn, anbefaler jeg fetlife.com :)

Husk at du som underdanig/sub/masochist også har lov å si nei! Du har lov å ha dine grenser, og disse bør virkelig prates om før dere leker :)

Å fylle ut en BDSM sjekkliste kan også være smart: https://drive.google.com/file/d/0B_OFdAI9Sas1TGlhR3pPZ2ZyaVE/view?usp=sharing (den finnes også på norsk men den har jeg ikke link til)

Takk for tips!
Han anbefalte meg fetlife, men oppdaget jeg måtte lage meg profil og greier. Som du sikkert skjønner er dette helt nytt for meg, og virker nesten litt skremmende. Men en som han ønsker vel egentlig å finne seg en ekte sub partner. 

Anonymkode: ff251...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips!
Han anbefalte meg fetlife, men oppdaget jeg måtte lage meg profil og greier. Som du sikkert skjønner er dette helt nytt for meg, og virker nesten litt skremmende. Men en som han ønsker vel egentlig å finne seg en ekte sub partner. 

Anonymkode: ff251...2a9

Profilene på fetlife er helt anonyme, og du trenger jo ikke ha verken rett alder eller bilde :)
Det alle Dominante vill finne, er ei som de er glad i, som forhåpentligvis godtar den siden av dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dominant/Sadist, og lever i en lifestyle-D/s-relasjon. 

Det jeg tror er viktig er som du og andre i tråden sier; Kommuniser bra. Jeg leser det vel som at dere har en grei jobb med å avklare ting når du omtaler hans smertebehov for orgasme som "usunn", (det er dog mulig at du anser det som mindre alvorlig enn jeg leser det som), og hans tendenser til å interaktere med deg, frem til det punkt at du må be ham roe seg ned. Det virker kanskje som om han er veldig ivrig, og at han glemmer at du må ha dette inn med de minste teskjeene for å i det hele tatt kunne ta det inn over deg?

Det er nok generelt sett et kjennetegn på underdanige/svitsj-menn. De har mange fantasier, mange ønsker, og de kan noen ganger bli litt for ivrige når de har en partner på glid.

"Hverdagen" som du etterlyser her, er drepen på de aller fleste forhold som starter som "helge-forhold" og så blir mer stabile. Det er helt klart enklere å ha en superkinky hverdag hvor du stadig tjener ham og er ham underdanig når det kun er helger og andre festlige anledninger. Det er for all del ikke umulig å ha en kink-hverdag, du må bare basere deg på at det er nettopp det; Hverdag. 

Jeg støtter forslaget om at du bør komme deg inn på nettforums dedikert til bdsm. fetlife er nevnt, smil-norge.no er også et bra forum. Det er kanskje ikke hyperaktuelt og høyt trafikkert, men det er mye visdom i forumsdelen der. 

En annen innfallsvinkel er å oppsøke et irl-miljø og snakke med andre kinkstere. Alle har vært i startgropen der du er nå. Det er lokalforeninger i de aller fleste deler av landet, så uansett hvor du bor finnes det et nettverk hvor du kan få både svar og inspirasjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at det ble slutt med barnefar her, og jeg begynte å utforske sex litt, så traff jeg en mann som sakte introduserte meg for dette. I begynnelsen var det litt skummelt, og nytt (Og da hadde jeg kun hatt barnefar som partner.) Men jeg fattet fort interesse for min egen seksualitet, hva jeg virkelig tenner på etc. Jeg har liksom aldri hatt digg sex, og følte det var oppskrytt, helt til jeg ble introdusert for BDSM. Veldig light i starten med spanking, litt kveling og lugging. Når jeg ble trygg på den nye partneren min begynte fantasiene mine å komme, og han frydet seg. :fnise: Men det viktigste er kommunikasjon, prat sammen om ALT du lurer på, og tenker på. For det er en type sex som kan skremme livet av meg hvertfall av og til, og da er det viktig at partneren vet hvor grensene går, og han er blitt veldig god å lese meg. Nå elsker jeg å bli bundet, blindfoldet og rett og slett bli brukt. Rumpen skal være godt rød, og litt kraftigere kvelertak i det orgasmene kommer (Godt han er lege tilfelle noe skjer. haha). Han er også veldig kjærlig og god også, selvom han kan få tårene frem (bare digg det.) så kommer det alltid et mykt kyss på pannen eller i nakken, og noen gode ord. 
Nå er jeg ikke medlem i noen "klubber" eller forum, og vi syntes det er helt greit å finne vår egen sex innenfor dette, og heller lese litt her og der for å få frem litt nye fantasier innimellom. Nå har vi hatt et sex-forhold i 3 år, og hver eneste gang har vært digg på sin spesielle måte. Jeg får endelig multiorgasmer og syntes ikke lengre at sex er overvurdert ;) Lykke til med å finne ut av alt, og prat med han fyren. Det er regel nr 1 :) Og ja, jeg har barn. Ingen problem det. De er jo ikke tilstede. :)

Anonymkode: dc9b5...37f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

 

Tusen takk for alle svarene og at dere deler så mye av dere selv. 

Det er jo først og fremst mannen jeg liker, og er tiltrukket av.Da må jeg bare ta dette som en del av pakken og akseptere og tørre og utforske hans interesser også - tenker nå jeg. Om jeg ikke er villig til det så burde jeg la hele greien ligge umiddelbart. Det føles egentlig ut som at han har gått litt lei etter 5 mnd med konstant nei, og at jeg er så utrolig skeptisk. Ikke sikkert jeg klarer å lure han på kroken igjen ;)

Men dette med at han sier han behøver smerte for å få orgasme synes jeg er litt skummelt, og jeg ser ikke for meg å ha allminnelig sex der partneren min ikke kommer. Det tror jeg kommer til å føles rart ut i lengden, der jeg hver gang får litt dårlig samvittighet for at det er ordinær sex og ikke sadosex. 

Eller er det kanskje helt vanlig i dette miljøet at man rett og slett ikke klarer å få orgasme når man først har opplevd hvor deilig smerte er?

Anonymkode: ff251...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fjompen skrev:

Jeg er dominant/Sadist, og lever i en lifestyle-D/s-relasjon. 

Det jeg tror er viktig er som du og andre i tråden sier; Kommuniser bra. Jeg leser det vel som at dere har en grei jobb med å avklare ting når du omtaler hans smertebehov for orgasme som "usunn", (det er dog mulig at du anser det som mindre alvorlig enn jeg leser det som), og hans tendenser til å interaktere med deg, frem til det punkt at du må be ham roe seg ned. Det virker kanskje som om han er veldig ivrig, og at han glemmer at du må ha dette inn med de minste teskjeene for å i det hele tatt kunne ta det inn over deg?

Det er nok generelt sett et kjennetegn på underdanige/svitsj-menn. De har mange fantasier, mange ønsker, og de kan noen ganger bli litt for ivrige når de har en partner på glid.

"Hverdagen" som du etterlyser her, er drepen på de aller fleste forhold som starter som "helge-forhold" og så blir mer stabile. Det er helt klart enklere å ha en superkinky hverdag hvor du stadig tjener ham og er ham underdanig når det kun er helger og andre festlige anledninger. Det er for all del ikke umulig å ha en kink-hverdag, du må bare basere deg på at det er nettopp det; Hverdag. 

Jeg støtter forslaget om at du bør komme deg inn på nettforums dedikert til bdsm. fetlife er nevnt, smil-norge.no er også et bra forum. Det er kanskje ikke hyperaktuelt og høyt trafikkert, men det er mye visdom i forumsdelen der. 

En annen innfallsvinkel er å oppsøke et irl-miljø og snakke med andre kinkstere. Alle har vært i startgropen der du er nå. Det er lokalforeninger i de aller fleste deler av landet, så uansett hvor du bor finnes det et nettverk hvor du kan få både svar og inspirasjon.

Grunnen til at jeg omtaler smertebehovet for "usunt" er nok at jeg ser for meg at det har gått over fra lek til avhengighet når man ikke kan blande allminnelig sex (i mangel på et bedre ord) og bdsm-sex og få orgasme i begge tilfellene. 

Jeg kunne nok ikke levd i rollene 24/7, men jeg kunne utforsket denne typen sex med han. Vi har som ser en lang vei å gå når det kommer til kommunikasjon, men er redd jeg har vært for avvisende til at det blir noe mer. Jeg har vært forsiktig med å ikke kritisere han på noen som helst måte, men jeg har vært veldig nysgjerrig og sikkert stilt noen veldig dumme spørsmål. Han er selv medlem av ulike klubber både i virkeligheten og på nett, jeg føler meg ikke helt klar for det enda. 

Og jeg tror absolutt du har rett i at han er veldig ivrig, og betviler ikke at han har lyst på meg. Men så vil jo jeg at han skal ha lyst på meg mer enn bare på det seksuelle planet. 

 

TS

Anonymkode: ff251...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier han MÅ ha smerte for å komme.. men må ha.. som i må han gi smerte eller få smerte selv for å komme? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, kattepusen skrev:

Du sier han MÅ ha smerte for å komme.. men må ha.. som i må han gi smerte eller få smerte selv for å komme? 
 

Slik jeg forstår så handler det om at han må gi smerte. Og om jeg da ønsker ordinær sex uten noe røff behandling som svir her og der, så tolket jeg det som at han sliter med å få orgasme. Eller at han ikke har opplevd å få orgasme uten smerte. Da begynner tankene mine å vandre til onanering, driver han da med noe selvpåført smerte under onanering for å få orgasme? altså, det blir så mange ubesvarte spørsmål, og det er mye mer omfattende (i mitt hodet i allefall), enn at han bare liker det litt røft av og til. 

Anonymkode: ff251...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en del elementer av bdsm i sexlivet, men ikke i det daglige. Mellom oss er det jeg som har det største behovet for dette (kvinne, sub), men mannen er med på det. Kveling, bondage, gagging, lugging, spanking (også med bruk av "verktøy"), til dels tvang... ++ Det er ikke en del av hvert ligg, men de fleste.

I forhold til barna er det ikke noe problem, har sex når de sover eller ikke er hjemme. Om sexlivet kommer i veien for barna, da har man et problem, bdsm eller ei.

Hadde han kun vært interessert i sex hadde han ikke blitt værende i fem måneder. Om du kan være interessert får du bare be ham om å ta det rolig. Introdusere litt og litt. Hva kan du tenke deg å prøve? Hva er et absolutt nei? Jeg kunne aldri vært i et forhold hvor mine preferanser aldri ble møtt, å fortrenge den delen av meg funker dårlig. Selv om det kun leves ut gjennom sexlivet er det en stor del av hvem jeg er. Det ligger mye nytelse, glede, tillit og kjærlighet bak smerten.

Du finner nok aldri ut av om det kan være noe for deg eller ikke før du har prøvd. 

Anonymkode: ecef2...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 'legning' er noe som ofte går inn under BDSM-miljøet (primal, ganske så dominant), og det er virkelig ikke noe problem ovenfor verken barn eller andre aspekter av forholdet.

Det er dog en ting jeg virkelig legger merke til angående HI, som jeg tolker svært negativt: Han tar ikke hensyn til dine grenser. Når du gang på gang må be ham roe seg, så er det et stort faretegn i min bok, uavhengig hvordan han definerer seg selv innen BDSM. For min del er hovedelementet i et vellykket forhold en gjensidig respekt og tillit, og spesielt når det kommer til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Min 'legning' er noe som ofte går inn under BDSM-miljøet (primal, ganske så dominant), og det er virkelig ikke noe problem ovenfor verken barn eller andre aspekter av forholdet.

Det er dog en ting jeg virkelig legger merke til angående HI, som jeg tolker svært negativt: Han tar ikke hensyn til dine grenser. Når du gang på gang må be ham roe seg, så er det et stort faretegn i min bok, uavhengig hvordan han definerer seg selv innen BDSM. For min del er hovedelementet i et vellykket forhold en gjensidig respekt og tillit, og spesielt når det kommer til sex.

Hadde tenkt til å kommentere det samme.

Anonymkode: f5d94...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer og jeg har vært sammen i over ti år og selv om vi alltid har hatt noen milde elementer av BDSM i sexen, så er det først nå vi utforsker det ordentlig. For min del har det løftet sexlivet til nye høyder. Men for oss har det ingenting med hverdagen å gjøre. Nå har ikke vi barn, men vi lever et vanlig liv og kan også ha "vanlig" sex - men det er ingenting som tenner oss mer enn når vi utforsker BDSM-delen.

For min del tenker jeg at dette ikke er noe du skal gjøre for hans skyld, det må komme fra deg naturlig. Det er helt greit at dette ikke er noe du ønsker eller tenner på, men da matcher dere bare ikke seksuelt sett. Og jeg synes det er bra at han er åpen om dette så tidlig.

Anonymkode: e8ab8...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.8.2016 at 22.29, kattepusen skrev:

Jeg lever i et 24/7 Dom/sub forhold med min Dominante partner. 
Jeg har vært med ham i 5 år. Nå har vi ikke barn, men jeg er aktiv i miljøet her i Norge, og kjenner mange med barn. Det de gjerne gjør, er ting som kan skjules, også tar de de hefte lekerundene når ungene er borte. 

Det ungene eventuelt ville merket hos oss, er at Han er mer sjef en meg. At det gjerne er jeg som lager mat for det meste, henter te til ham osv.. sånne småting.. 
Om du vil lese mer om BDSM og BDSM med barn, anbefaler jeg fetlife.com :)

 

Synes du virkelig det er greit om barn legger merke til dette? Hva tror du det gjør med deres syn på kjønnsroller i parforhold?

Anonymkode: bce5c...364

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes du virkelig det er greit om barn legger merke til dette? Hva tror du det gjør med deres syn på kjønnsroller i parforhold?

Anonymkode: bce5c...364

De lærer at det finnes mer enn en rett måte å være i et forhold på :) Når de blir store nok, så må man jo prate med dem, og forklare at ikke alle har det sånn osv. Jeg tror ikke barn har vondt av å lære det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...