Gå til innhold

Fødeavdelingen på FEM


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett første episode og skal følge med videre? Hva synes dere så langt? 

Anonymkode: 022f3...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det er altfor kort tid siden egen fødsel til at jeg kan se det.. :P Håper det kommer i reprise om en stund! :)

Anonymkode: d977b...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så første episoden og gleder meg til resten av sesongen! Blir ganske emosjonell når jeg ser på sånt, så naturligvis satt jeg og hulket under forrige episode :fnise: Håper ikke jeg er eneste som gråter av sånt, altså!

Anonymkode: adcec...1a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om flaks 😄 Den går i reprise på TV Norge nå. Nå skal jeg kose meg 😊 Til samboerens store frustrasjon 😂 Han er lei av en verpesyk kjæreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens reprise var ihvertfall fjerde gangen det ble sendt. Kjempebra for meg som jobber fast tirsdag kveld! Gråt meg igjennom første episode jeg også. Ikke lett å være førstegangs med masse hormoner 😂😇 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitchy lege og uprofesjonelle sykepleiere spør du meg! Jeg skal i allefall aldri føde på A-hus etter å ha sett det der på TV. Og de oppfører seg sånn på TV!! Tenk hvordan de er utenfor skjermen. Grøss!!

Anonymkode: 90945...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bitchy lege og uprofesjonelle sykepleiere spør du meg! Jeg skal i allefall aldri føde på A-hus etter å ha sett det der på TV. Og de oppfører seg sånn på TV!! Tenk hvordan de er utenfor skjermen. Grøss!!

Anonymkode: 90945...eb2

Vil du utdype litt? Har vi sett samme episode? 

Anonymkode: 3c003...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bitchy lege og uprofesjonelle sykepleiere spør du meg! Jeg skal i allefall aldri føde på A-hus etter å ha sett det der på TV. Og de oppfører seg sånn på TV!! Tenk hvordan de er utenfor skjermen. Grøss!!

Anonymkode: 90945...eb2

Hva var det du opplevde som bitchy og uprofesjonelt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at legen virket bitchy. Bl.a pga måten hun fortalte om at jenta måtte ta keisersnitt.

Anonymkode: d88b7...b65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes også at legen virket bitchy. Bl.a pga måten hun fortalte om at jenta måtte ta keisersnitt.

Anonymkode: d88b7...b65

Det var et katastrofekeisersnitt. I slike situasjoner er det verken tid til, eller hensiktsmessig å bruke tid på å spørre, forklare eller tenke over hvordan beskjeden skal formidles. Det var også helt tydelig hele veien at kvinnen som fødte ikke ønsket keisersnitt, men når det var eneste utvei og det var en så kritisk situasjon som det var, synes jeg faktisk det var fornuftig av legen å være så tydelig og bestemt som hun var.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes også at legen virket bitchy. Bl.a pga måten hun fortalte om at jenta måtte ta keisersnitt.

Anonymkode: d88b7...b65

Når det er snakk om liv og død kan man ikke dulle og dalle. Legen gjorde ingen ting galt her! Hu hadde katastrofe snitt så hun ble nok trillet inn og lagt i narkose omtrent før hu fikk tenkt seg om. 

Anonymkode: 624e8...417

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...