Gå til innhold

Når er neste dommedag?


Spiralis

Anbefalte innlegg

Syntes det har vært innmari tyst på dommedagsfronten i det siste. Har dommedagsfolka mista litt motet, eller har de gravd seg ned et sted og ikke vil fortelle om det. Har vi noen saftige dommedager i vente eller er det grei skuring de neste årene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vet tenker jeg. Blanding av vill gjetting, utregninger, misforståelser? Hva med å heller fokusere på livet man har her og nå, og så kommer dagen når den kommer. Jorda er i endring, bestandig, men det er mer og kraftigere naturkatastrofer og blir bare mer av det i årene som kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de endelig har sett det verset i bibelen som det står at ingen kjenner dagen eller timen?:p 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere kristne sekter har operert med dommedagsdatoer i mange år. Sjekk bare hva jehovas slaver har vært gjennom i 150 år så blir det helt håpløst å tro på noe som helst.

Anonymkode: 34f31...b1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Spiralis skrev:

Syntes det har vært innmari tyst på dommedagsfronten i det siste. Har dommedagsfolka mista litt motet, eller har de gravd seg ned et sted og ikke vil fortelle om det. Har vi noen saftige dommedager i vente eller er det grei skuring de neste årene?

Sympatiserer du med jehovas vitne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, debatant skrev:

Sympatiserer du med jehovas vitne?

Eee nei. Jeg sympatiserer med godt øl og sjarmerende damer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Spiralis skrev:

Eee nei. Jeg sympatiserer med godt øl og sjarmerende damer.

Vel om du lurer på jehovas vitne mener, burde du kanskje spørre dem....

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, debatant skrev:

Vel om du lurer på jehovas vitne mener, burde du kanskje pørre dem....

Ikke lurer jeg på jehovas heller. Mye mer underholdende med en good old polskift/planet x/mayakalender-konspiratoriker. De flesker liksom litt mer til. :popcorn: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
9 minutter siden, Spiralis skrev:

Eee nei. Jeg sympatiserer med godt øl og sjarmerende damer.

Skarpegg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
18 minutter siden, Spiralis skrev:

:herremann:

Når dommedag kommer så kanskje kan Flyveefolket og resten av De Høye ta oss med til hjemplaneten sin. Viss ikke får vi ulveryttere samarbeide med solfolket og snøkrigerne.. Hvem vet, kanskje Trollene vil samarbeide med oss også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Når dommedag kommer så kanskje kan Flyveefolket og resten av De Høye ta oss med til hjemplaneten sin. Viss ikke får vi ulveryttere samarbeide med solfolket og snøkrigerne.. Hvem vet, kanskje Trollene vil samarbeide med oss også? 

Jeg vil hjem.
Lurer på om vi kan reise som ulveryttere, eller om vi er bundet av denne verdens karma eller noe...

Endret av Hapi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Spiralis skrev:

Ikke lurer jeg på jehovas heller. Mye mer underholdende med en good old polskift/planet x/mayakalender-konspiratoriker. De flesker liksom litt mer til. :popcorn: 

 

Så du lurer ikke på hvorfor lobefinnefisken rusla opp på land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, debatant skrev:

Så du lurer ikke på hvorfor lobefinnefisken rusla opp på land?

Jo, men der har Illustrert Vitenskap mye bedre forklaringer enn Jehovas Vitner :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Når dommedag kommer så kanskje kan Flyveefolket og resten av De Høye ta oss med til hjemplaneten sin. Viss ikke får vi ulveryttere samarbeide med solfolket og snøkrigerne.. Hvem vet, kanskje Trollene vil samarbeide med oss også? 

Det var jo trollene som fikk de høye til å styrte i første omgang, så vi får satse på at de høye våkner og tar ulverytterne og de andre med seg. Så får trollene bare dra sin kos. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, debatant skrev:

Så du lurer ikke på hvorfor lobefinnefisken rusla opp på land?

Ukjent fisk for meg. Fisk framkommer liksom ikke så ofte i skikkelige dommedagsprofetier. Det er mer jordskjelv og tsunamier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

 

Sola myrknar,
jorda søkk i sjøen,
dei ljose stjernene
fell frå himmelen.
Eld brenner
Yggdrasil sine kvister,
og eit stort bål
snerter skyene.

Lyden av verdens undergang

En illevarslende tone går gjennom marg og bein, over fjell, dal og hav… I hvert fall får vi håpe at den når langt, for tonens opphav er nemlig selveste Gjallarhornet, og den varsler intet mindre enn Ragnarok – verdens og gudenes undergang i norrøn religion. Og nå kan det være grunn til bekymring: Guden Heimdall, hornets vokter og den med enerett til å bruke det, lot nemlig varselet lyde allerede i midten av november.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...