Gå til innhold

Pene sko for vonde føtter


Hedwig

Anbefalte innlegg

(Ble veldig usikker på om denne passet best her eller i mote-tråden, beklager om det ble feil!)

Hei!
Gifter meg i april og har en mor og en mormor som gruer seg til å finne sko til denne dagen dessverre. De har veldig problemer med å finne sko som er gode å gå i til vanlig, så et hjelper lite at de nå skal finne pene sko i tillegg! :PHøye hæler kan vi se langt etter!

Så jeg lurte på om noen kanskje har tips til butikker (Oslo) eller merker vi kan se etter? Har noen hatt samme problem og funnet "vidunder sko"? Setter pris på tips! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte meg ett par i helga, som het SoftWalk fra Eurosko. De er helt fantastisk, utrolig god! Helt ordinære pensko, med litt hæl på - såkalt flyvertinnesko. Man merker ikke hælen, de er så mye og behagelige å gå i. Jeg merker nesten ikke at jeg har dem på :fnise: Jeg kan som regel ikke gå i hæler i det hele tatt, får så uendelig vondt i knær og rygg. Men disse funker! Hælen er forresten ikke høy i det hele tatt. Lykke til! Disse skoene er verdt å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, boblevann skrev:

Jeg kjøpte meg ett par i helga, som het SoftWalk fra Eurosko. De er helt fantastisk, utrolig god! Helt ordinære pensko, med litt hæl på - såkalt flyvertinnesko. Man merker ikke hælen, de er så mye og behagelige å gå i. Jeg merker nesten ikke at jeg har dem på :fnise: Jeg kan som regel ikke gå i hæler i det hele tatt, får så uendelig vondt i knær og rygg. Men disse funker! Hælen er forresten ikke høy i det hele tatt. Lykke til! Disse skoene er verdt å prøve.

Tusen takk for tips! Skal sjekke det ut! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos Medicus Plesner har de en del sko for "vanskelige" føtter.

Anonymkode: d113a...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Eccos nye Shape-serie! De skal være kjempegode! Har ikke rukket å teste dem selv, men har flere venner som sliter mye med føttene og endelig kan gå en dag med hæler uten problemer! 

http://global.ecco.com/en/ladies/shape

Anonymkode: 64d5d...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos Medicus Plesner har de en del sko for "vanskelige" føtter.

Anonymkode: d113a...958

Tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut Eccos nye Shape-serie! De skal være kjempegode! Har ikke rukket å teste dem selv, men har flere venner som sliter mye med føttene og endelig kan gå en dag med hæler uten problemer! 

http://global.ecco.com/en/ladies/shape

Anonymkode: 64d5d...f5c

Tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at vonde føtter lages det ikke pene sko til. Men Ecco pleier å ha løsninger til å øeve med. Finner du litt fine sandaler på salg nå så kan de gåes inn til april. I lete etter sko i mars/april kan bli stress. 

Anonymkode: 9508d...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...