Gå til innhold

2.date og han spør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...om vi skal møtes hos han på middag. Er ikke det litt useriøst? Tegn på at han vil i buksa mi? Første date gikk fint, men ble bittelitt usikker på han allerede da og om han bare vil stappe inn pølsa 😉Daten varte i 4 timer, han snakket mye om seg selv og følte han ikke gørtr så mye på det jeg sa... 

Anonymkode: e2e62...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og kan man si noe til han om at jeg ikke vil ha sex? Eller er det helt nørd å skrive før man møtes? Litt utrent på datingfronten😉

Anonymkode: e2e62...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Om han bare vil stappe inn pølsa-hvem er det som prater sånn?

Anonymkode: f8eea...2c3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er usikker på han så lar du være å dra hjem til han. Enten gi det mer tid ved å foreslå andre dater senere eller avslutt det dere holder på med nå.

Anonymkode: 634a0...c00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Om han bare vil stappe inn pølsa-hvem er det som prater sånn?

Anonymkode: f8eea...2c3

Og du er 80?;) Løsne på snippen, Kjakan!

Anonymkode: e2e62...081

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er usikker på han så lar du være å dra hjem til han. Enten gi det mer tid ved å foreslå andre dater senere eller avslutt det dere holder på med nå.

Anonymkode: 634a0...c00

Ja, er jo egentlig bare så enkelt! Takk :)

Anonymkode: e2e62...081

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...om vi skal møtes hos han på middag. Er ikke det litt useriøst? Tegn på at han vil i buksa mi? Første date gikk fint, men ble bittelitt usikker på han allerede da og om han bare vil stappe inn pølsa 😉Daten varte i 4 timer, han snakket mye om seg selv og følte han ikke gørtr så mye på det jeg sa... 

Anonymkode: e2e62...081

Det er flere ting jeg reagerer på her.

Fyfaen TS, du er helt skutt først og fremst.. Om dere dater håper jeg vel du har lyst på pikk også. Du snakker jo som en nonne som aldri har hatt en pikk i kjeften. Hva faen er poenget med i det hele tatt å date om man ikke havner i sengen sammen etterhvert? Da kan du heller spise middag med venner.....

Om han er selvopptatt og du har følelsen av at han ikke lytter så still spørsmål senere og kontroller om han faktisk hører på deg? Om han kun tenker på seg selv så ikke date han mer.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Charmander skrev:

Det er flere ting jeg reagerer på her.

Fyfaen TS, du er helt skutt først og fremst.. Om dere dater håper jeg vel du har lyst på pikk også. Du snakker jo som en nonne som aldri har hatt en pikk i kjeften. Hva faen er poenget med i det hele tatt å date om man ikke havner i sengen sammen etterhvert? Da kan du heller spise middag med venner.....

Om han er selvopptatt og du har følelsen av at han ikke lytter så still spørsmål senere og kontroller om han faktisk hører på deg? Om han kun tenker på seg selv så ikke date han mer.

 

I alle dager?? Kjefter du på en person fordi hun ikke vil ha sex tidlig i en datingperiode? Hva mener du vi damer skal? Legge oss på rygg og sprike så fort en mann vil date oss? 

Anonymkode: c5fa0...3d1

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Charmander skrev:

Det er flere ting jeg reagerer på her.

Fyfaen TS, du er helt skutt først og fremst.. Om dere dater håper jeg vel du har lyst på pikk også. Du snakker jo som en nonne som aldri har hatt en pikk i kjeften. Hva faen er poenget med i det hele tatt å date om man ikke havner i sengen sammen etterhvert? Da kan du heller spise middag med venner.....

Om han er selvopptatt og du har følelsen av at han ikke lytter så still spørsmål senere og kontroller om han faktisk hører på deg? Om han kun tenker på seg selv så ikke date han mer.

 

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager?? Kjefter du på en person fordi hun ikke vil ha sex tidlig i en datingperiode? Hva mener du vi damer skal? Legge oss på rygg og sprike så fort en mann vil date oss? 

Anonymkode: c5fa0...3d1

Nei, men det er samme greia hele tiden på dette forumet. De har vært på 2 dater og TS fremstiller hele settingen som at hun er en jomfru nonne. De "dater" sex ligger i luften på et eller annet tidspunkt.... hallo i luken? Om jeg har datet noen 2 ganger og har avtalt 3 hjemme så vil jeg ikke si at jeg forventer det. Men jeg forventer heller at  det kan skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...om vi skal møtes hos han på middag. Er ikke det litt useriøst? Tegn på at han vil i buksa mi? Første date gikk fint, men ble bittelitt usikker på han allerede da og om han bare vil stappe inn pølsa 😉Daten varte i 4 timer, han snakket mye om seg selv og følte han ikke gørtr så mye på det jeg sa... 

Anonymkode: e2e62...081

Da er vel problemet heller at han ikke er noe å satse på enn at han vil dyppe snabben i godsakene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
10 minutter siden, Charmander skrev:

Det er flere ting jeg reagerer på her.

Fyfaen TS, du er helt skutt først og fremst.. Om dere dater håper jeg vel du har lyst på pikk også. Du snakker jo som en nonne som aldri har hatt en pikk i kjeften. Hva faen er poenget med i det hele tatt å date om man ikke havner i sengen sammen etterhvert? Da kan du heller spise middag med venner.....

Om han er selvopptatt og du har følelsen av at han ikke lytter så still spørsmål senere og kontroller om han faktisk hører på deg? Om han kun tenker på seg selv så ikke date han mer.

 

 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger jo ikke være useriøs fordi man vil ligge med noen, de fleste vil jo det før eller senere. Det er andre ting du heller burde legge vekt på, som at han kun snakker om seg selv, og virker uinteressert når du snakker. Dette er dårlige tegn, og jeg hadde ikke giddet å date en sånn mann/gutt (litt usikker på hva det er snakk om, "stappe inn pølsa" høres ikke ut som noe en voksen ville ha sagt).

Forøvrig synes jeg det er dumt av damer å stemple menn som useriøse fordi de vil ha sex. Sex er en viktig del av livet til de fleste voksne, det er ikke så rart at man vil ha det med den man dater. Dette med å holde igjen lengst mulig for å være sikker på at han er 100% seriøs, kan skyve bort mange menn. Det er lov å vente med sex, men å basere avgjørelsen om en date er en bra mann på når han er klar for sex, vil nok gjøre at du går glipp av mange gode, ordentlige forholdsklare menn også. Les heller de andre signalene han sender ut. 

(For ordens skyld er jeg kvinne selv).

Anonymkode: d5f3c...ca2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger jo ikke være useriøs fordi man vil ligge med noen, de fleste vil jo det før eller senere. Det er andre ting du heller burde legge vekt på, som at han kun snakker om seg selv, og virker uinteressert når du snakker. Dette er dårlige tegn, og jeg hadde ikke giddet å date en sånn mann/gutt (litt usikker på hva det er snakk om, "stappe inn pølsa" høres ikke ut som noe en voksen ville ha sagt).

Forøvrig synes jeg det er dumt av damer å stemple menn som useriøse fordi de vil ha sex. Sex er en viktig del av livet til de fleste voksne, det er ikke så rart at man vil ha det med den man dater. Dette med å holde igjen lengst mulig for å være sikker på at han er 100% seriøs, kan skyve bort mange menn. Det er lov å vente med sex, men å basere avgjørelsen om en date er en bra mann på når han er klar for sex, vil nok gjøre at du går glipp av mange gode, ordentlige forholdsklare menn også. Les heller de andre signalene han sender ut. 

(For ordens skyld er jeg kvinne selv).

Anonymkode: d5f3c...ca2

Godt skrevet må jeg si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler for det så er det jo bare å si at du ikke ønsker sex i starten. Jeg har datet folk jeg har sagt det til fordi det falt seg naturlig, og det har aldri vært noe problem. Selv om de kanskje har ønsket sex før meg, så har de respektert mitt ønske. Om du ikke sier Noe og han prøver seg så er det jo bare å si klart fra at du ikke vil. Når man dater bør man da virkelig klare såppas.

Men som flere andre her tenker jeg at det er andre ting du kanskje bør reagere på. Er dette en person du ønsker å satse på om han ikke viser interesse for det du sier?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det betyr som 99% at han vil ha sex. Vil du ikke ha det så foreslår du noe annet. Skjønner godt at du vil vente.

Anonymkode: 9f643...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager,  dette temaet var visst sensitivt for noen 😉 skal ikke nevne navn, Pokémon...

Men jo, når gutta hinter til sex så tidlig i datinga har jeg alltid erfart det som at de kun er gira på underlivet mitt. Jeg er kanskje litt gammeldags der og mener man kunne holde på spenningen litt lenger enn 48 timer. Kan hende jeg har feil denne gangen,  who knows. 

Og jo, selvfølgelig vil jeg jo at han skal tenne på meg. 

Velger å stole på magefølelsen og spørre om han heller vil møtes ute. Om han er negativ til det skjønner jeg tegninga😉

 

Anonymkode: e2e62...081

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Charmander skrev:

Nei, men det er samme greia hele tiden på dette forumet. De har vært på 2 dater og TS fremstiller hele settingen som at hun er en jomfru nonne. De "dater" sex ligger i luften på et eller annet tidspunkt.... hallo i luken? Om jeg har datet noen 2 ganger og har avtalt 3 hjemme så vil jeg ikke si at jeg forventer det. Men jeg forventer heller at  det kan skje...

Vi har vært på 1 date😉 Beklager misforståelsen

Anonymkode: e2e62...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært på 1 date😉 Beklager misforståelsen

Anonymkode: e2e62...081

Hjemme date som #2 er ganske standard. Jeg inviterer stort sett alltid til det som annengangs date om det var hyggelig på den første. Du må ikke ha sex med han heller selv om dere spiser middag hjemme hos han......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...