Gå til innhold

Uten truse unde skjørt eller kjole


Kaptein6

Anbefalte innlegg

Har snakket med flere voksne damer som liker å gå uten truse under kjole eller skjørt. Er dette virkelig vanlig? gjør du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det på enkelte plagg, for å slippe at trusekanten vises(som regel når jeg skal være litt pen, til vanlig bryr jeg meg ikke). Men det forutsetter jo litt lengde da, og at det ikke er et skjørt som lett kan blafre i vinden eller noe sånt. For andre handler det kanskje om å være litt kinky?

Anonymkode: b24f3...78d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går uten truse dersom jeg har en veldig ettersittende kjole.  Hater når det blir trusekant.  Men da har jeg kjole som går ned til knærne. 

 

Anonymkode: 988e9...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over . Og det er digg å gå uten truse på sommeren . Ingen som vet om det og hvem bryr seg  ? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg vet om som gjør det, gjør det av praktiske grunner akkurat som ABene over her. Selv hater jeg å gå uten truse (eller bh). Jeg bruker alt for mye penger på undertøy til å legge det igjen hjemme. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går uten truse hvis jeg har laaang ugjennomsiktig intilsittende kjole eller skjørt. Eller når jeg går med ullstilongs om vinteren, men da er vel stilongsen truse på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Hapi skrev:

Går uten truse hvis jeg har laaang ugjennomsiktig intilsittende kjole eller skjørt. Eller når jeg går med ullstilongs om vinteren, men da er vel stilongsen truse på et vis.

Tja.. Udelikat at all avføringsbakterier og urin går rett i stillongsen da, og ikke i trusa. Men såklart, bytter du stillongs som du bytter truse så går det vel greit :fnise:

Anonymkode: 02838...234

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går gjerne uten truse, både av den grunn at trusestrekene ikke skal vises, og fordi jeg synes det er behagelig å gå uten truse. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sjelden truse. Ihvertfall ikke under kjole og skjørt. 

Anonymkode: cd5c8...70a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utflod så jeg kan aldri gå uten truse. Dessuten svetter jeg ti ganger mer uten truse virker det som. 

Anonymkode: e1dcc...15a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det var så vanlig, men når jeg syklet hjem fra jobben nettopp så jeg en rumpe. Et kjærestepar gikk og hold rundt hverandre når kjæresten begynte å klå på rumpa hennes midt i offentligheten, og akkurat idé jeg kom bak henne så trakk han opp skjørtet hennes! :fnise: 

Kan være greit å ha truse på om du har en kjæreste som trekker opp kjørte ditt ute i offentligheten.

Anonymkode: 45256...983

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noe som gjør det for å få luft, ungå infeksjoner og sånn.

Anonymkode: e4d28...ef4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.8.2016 at 10.28, AnonymBruker skrev:

Tja.. Udelikat at all avføringsbakterier og urin går rett i stillongsen da, og ikke i trusa. Men såklart, bytter du stillongs som du bytter truse så går det vel greit :fnise:

Anonymkode: 02838...234

Hvis longsen er av ull er det ikke så dumt. Ull er naturlig ganske motstandsdyktig mot bakterier. Mye mer enn undertøy av bomull. Men jeg vil likevel anbefale daglig vask. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kone pleier alltid å gå med skjørt uten truse på vei hjem fra stranden.

Hvorfor er forresten dette plassert under seksualitet?

Anonymkode: 680f1...9ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med et lagt og trangt blyantskjørt er det veldig praktisk...

Anonymkode: 781ba...c43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker som regel alltid truse under kjoler og skjørt med tanke på at jeg som regel for den litt mer korte varianten av disse plaggene. Under joggebukser eller løse shorts bruker jeg derimot ikke truse for å la vaginaen puste litt ekstra. 

Anonymkode: e7314...0fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.8.2016 at 17.13, Kaptein6 skrev:

Har snakket med flere voksne damer som liker å gå uten truse under kjole eller skjørt. Er dette virkelig vanlig? gjør du det?

:Pjeg har da sett noen som skrever uten å mene det, der en ser rett hjem. Kos for en mann og oppleve.

Men jeg ser særiøst at en varm sommerdag er det ikke noe å gå med en tøystreng hverken foran eller bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/30/2016 at 10.28, AnonymBruker skrev:

Tja.. Udelikat at all avføringsbakterier og urin går rett i stillongsen da, og ikke i trusa. Men såklart, bytter du stillongs som du bytter truse så går det vel greit :fnise:

Anonymkode: 02838...234

Nå er det vel ikke alle som er inkontinente så avføring og urin renner kontinuerlig ut. Mange kvinner er rimelig tette inntil de får barn.

Anonymkode: e4d28...ef4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...