Gå til innhold

Blåshampo i exstentions?


Norah

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bruker fudge sin blåshampo for å Holde håret mitt grått. Jeg tenker å kjøpe meg grått tape exstentions pga ødelagt hår etter bleiking. Er det noen som vet om man kan ha blåshampo i  Exstantionet så jeg kan holde gråfargen i håret mitt? Er det noen som har brukt blåshampo i mens dere har hatt i exstentions?

Endret av Norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt! Men følg nøye med!. Vet ikke om du tenker shampoen bare i ditt eget hår eller i extensions?. Har hatt å har selv nå extensions å bruker en blåshampo. Fudge er rimlig sterk. Så ville faktisk tatt i å skylt nesten med en gang i hairX hverfall. Opplevd tidligere med annen type (mildere) at håret blir blått😅. Men om du hovedsaklig tenker ditt eget hår er ikke det noe stress. Bare pass på det andre håret🙂✨

Anonymkode: ab2c9...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, så er fudge sin shampo lilla og ikke blå. Og extensions er VELDIG behandlede, så de har fort for å suge til seg som en svamp. Når jeg har skulle bruke korrigeringer og sølvshampo på extensions har de ofte eller alltid blitt misfarget. Men det kollegaen min gjør med sine extensions er at hun tapper vann i vasken, klemmer ut en dæsj shampo og blander slik at vannet blir lilla, og dypper de nedi til hun har fargen som hun ønsker ☺️ 

Anonymkode: aac07...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...