Gå til innhold

KG er helseskadelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sett i lys av at mange her sitter flere timer daglig - så er det ikke til å ta feil av. 

Kvinneguiden er en indirekte årsak til mange livsstilssykdommer!

Overvekt, hjertesykdom osv pga inaktivitet.
Man sitter stille på en stol, time ut, og time inn, 

gjerne i feil sittestilling og, kanskje man hver skuldrene og er skikkelig spent i kroppen pga man hisser seg opp over mange av de saklige og usaklige diskusjonene som foregår her, noe som igjen resulteter i muskulære smerter og hodepine,

mange sykmelder seg til slutt, mange utvikler etterhvert fibromyalgi og lignende.

Mange får også dårligere syn og må begynne med briller, trolig pga all stirringen på en dataskjerm når de sitter timevis hver dag, gjerne i dunkel bakgrunnsbelysning i de sene nattetimer - på kvinneguiden.
En annen ting er at kvinneguiden fordrer til et usunt kosthold. Mange glemmer rett og slett å spise middag, og når sulten kaller, blir det å ty til  sjokolade og annen lett tilgjengelig mat. siden man sitter i de lange nattetimer - så trenger man noe oppkvikkende, og da er det nært å ty til en del kaffekopper, energidrikker og cola, hvilket heller ikke er bra.

 

Anonymkode: df84e...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å observere dette her må du jo tilbringe ganske mye tid på KG selv.

Anonymkode: ef5a9...f52

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er med på å oppmuntre til å bli selvsentrert, overfladisk og hjernedød.

Anonymkode: 39bde...22e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 I så fall er vel heile internett ganske helse-skadelig?

Anonymkode: 79e9e...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å observere dette her må du jo tilbringe ganske mye tid på KG selv.

Anonymkode: ef5a9...f52

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det kåseri det kalles? Når man setter ting litt på kanten, for å vekke litt ettertanke, men samtidig provosere?
At det er en viss sannhet i det man sier, men sagt på en humoristisk, overdreven måte... 

for å vekke litt ekstra ettertanke - og ikke minst å provosere..........

for nå provoserer jeg bare for å provosere!

Men det er en viss sannhet i det jeg sier, når jeg ser de lange trådene som er her på kg, mange opprettet midt på natten,

og det virker som enkelte (etter kl-slett for innlegg) er her konstant!

Så jeg er litt bekymret for HMS her altså.... 

Klag gjerne på at dere drikker for mye cola, spiser for mye sjokolade, drikker for mye kaffe, er sliten i øynene og må ha briller, sliter med stiv nakke, hodepine - you name it... men tenk litt over vanene dine.
Det er ikke bare kvinneguiden, men det virker som en del er VELDIG mye på internett når de sitter hjemme og kjeder seg, ja noen sitter jo på jobb og er på kvinneguiden... (bare skyndte seg å minimere vinduet når sjefen kommer!) -

og da er det lett å ty til disse usunne tingene og ikke minst all stillesittingen. Sitter du med mobil og ipad er ikke det så bra heller, da sitter du i en uheldig stilling med hodet vendt nedover og stram nakkemuskulatur!

Og kanskje får du ikke gjort husarbeid heller, huset ser ut som et bombet horehus............eller et kråkereir!
Men du må bare skravle litt på KG først...  også blir du så engasjert i enkelte av trådene at du glemmer helt av tiden, plutselig har du sittet her i 4 timer! Og du har glemt å gå på do... shit, hele kontorstorlen er klissvåt!

LOL! 

 

 

Anonymkode: df84e...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hånda opp de som besøker kvinneguiden daglig! Og bare MÅ sjekke om der har kommet noen spennende debatter eller folk som har svart på innleggene!

 

skriv: Hands up! Jeg tror det er mange hekta folk der ute nemlig...

og hånda opp - dere som sliter med stive skuldre, overvekt, hodepine... 

og kan relatere det til KG.
Hands up!

 

Oh yeah!

Anonymkode: df84e...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hånda opp de som besøker kvinneguiden daglig! Og bare MÅ sjekke om der har kommet noen spennende debatter eller folk som har svart på innleggene!

 

skriv: Hands up! Jeg tror det er mange hekta folk der ute nemlig...

og hånda opp - dere som sliter med stive skuldre, overvekt, hodepine... 

og kan relatere det til KG.
Hands up!

 

Oh yeah!

Anonymkode: df84e...9e4

Hæ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den annen side er KG en ypperlig arena for sosial trening. Jeg tror dette kan være meget helsefremmende ved korrekt bruk.

Anonymkode: d0955...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da jeg var helt borte fra KG i 14 dager og jeg kikket innom igjen, at jeg virkelig skjønte hvor borti staur og vegger fjernt kvinneguiden er. 

Anonymkode: 93c92...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter mest på KG når jeg er på jobb, det er da jeg har mest tid til det. Drikker cola hver dag + godteri og annen mat. Kolesterolet mitt er svært bra til tross for mye usunt.

Har ikke stiv nakke eller andre plager av å være her inne så mye heller.

Ikke er jeg overvektig og bruker heller ikke briller.

For meg en KG ett tidsfordriv sammen med andre sosiale medier mens jeg er på jobb.

Kjeder jeg meg hjemme en dag, så sveiper jeg innom KG da også. Så for meg er det ikke helseskadelig 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan på en måte si meg enig med trådstarter her, selv om han/henne setter det på spissen. Jeg er veldig lite aktiv her inne, men kikker innom jevnlig. Det som skremmer meg er hvordan noen kan være aktiv her inne, over år.  Det er tråder her inne, spes på rampelyset der de samme personene har vært daglig aktiv over flere år, de går liksom aldri lei. De tar ikke pauser i sommerferier, helger, julaften og høytider, de er alltid der døgnet rundt. Litt trist og skremmende at noen vil bruke så mye av sin tid på et forum, og at de engasjerer seg så mye i en sak, anonymt. Om dette er sunt, kan ikke jeg vurdere, men rart er det.:klo:

Anonymkode: fd240...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg bare tale for meg selv men jeg har fått store fysiske og psykiske helsegevinster som følge av mitt KG bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29.8.2016 at 18.54, WubWub skrev:

Nå kan jeg bare tale for meg selv men jeg har fått store fysiske og psykiske helsegevinster som følge av mitt KG bruk.

Hvordan da, om jeg tør spørre?

Anonymkode: 22cca...024

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...