Gå til innhold

Til damer: Dirty/Dickpics på snap


Gjest Jay

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Jay skrev:

Trodde det ikke var lov å poste slike bilder her? Men uansett så vil jeg holde meg til snap. Vil ikke ha bilder av meg liggende på nett. 

Nei for ingen kan ta screenshots og legge det ut på nett?

Ikke send sånne bilder med mindre du er 100% sikker på at det er ønsket. Vi er ikke som dere som blir steikåte av et random bilde av et kjønnsorgan.

for oss blir du ansett som ekkel og tilbakestående.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carly-Chardonnay
3 timer siden, Jay skrev:

Ikke video heller? :O

NEI,NEI OG NEI!!!!! Jeg ble oppringt av en fyr fra Sveits jeg ble kjent med. Trodde han bare ville prate jeg men neida.. han filmet seg selv mens han nappet seg i løken. Før dette spurte han om jeg ville snakke dirty og jeg sa nei. Likevel ringte han via facetime og gjorde dette. I tillegg var tissen hans ekstremt ekkel,så ut som en ekkel rot man finner i skogen. Deformert og jævlig. Se for dere en kvist a la knerten..

Jeg er traumatisert. Begynte nesten å grine. 

Så ikke send sånt dersom dama ikke har bedt om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay
3 timer siden, slutt skrev:

Nei. Neineinei. Det er totalt turn off. IKKE send slike med mindre hun ber om det.

 

CegbWdRXEAAoT7J.jpg

Elsker den der :) Var sånn jeg følte det da jeg fikk en video. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en av de 20% kjekkeste mennene er det greit ts kan du bli tilgitt, men er du bare en avrege joe da kan du ta deg en bolle. 

Anonymkode: 1dabe...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er du en av de 20% kjekkeste mennene er det greit ts kan du bli tilgitt, men er du bare en avrege joe da kan du ta deg en bolle. 

Anonymkode: 1dabe...b4a

...eller de med deformert penis. My eyes. MY EYES 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blant de 20% og har en fin penis. Lyst å se? :fnise:

Anonymkode: 73698...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Jay skrev:

Hei,

Hva synes dere om å motta nakenbilder av menn på snap? 

Fra mannfolk jeg ikke kjenner: "oki det var ikke nødvendig" også ville han blitt slettet/blokkert. 

Fra mannfolk jeg har samtykket til å få sånn fra "oh gøy, lurer på hvordan jeg kan få han til å komme".. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg synes det er deilig å få kukbilder  og å se på runkeklipp og spruten . Er jeg virkelig den eneste?

Men dette bør være en jeg har tastet litt med og har kjemi med. Har sendt mange og fått mange gjennom årene. Det beste er med lyd og stønning på og spruten må være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg synes det er deilig å få kukbilder  og å se på runkeklipp og spruten . Er jeg virkelig den eneste?

Men dette bør være en jeg har tastet litt med og har kjemi med. Har sendt mange og fått mange gjennom årene. Det beste er med lyd og stønning på og spruten må være med :)

Nei, jeg er absolutt enig! Dickpicks fra randoms synes jeg ikke noe om, men om det er fra en jeg flørter med så synes jeg det er tennende 😋 Og ja, stønning og sprut gjør det absolutt mer turn on😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kamerat har gjort det. Vi har bra kjemi og vet hva vi liker. Elsker når han sender pikk bilder og videoer, og han elsker at jeg sender bilder av fitta mi, at jeg onanerer, at jeg tar på meg selv m.m. Vi blir veldig kåte og tente begge.                                                                Vi har kjent hverandre lenge, og liker hverandre godt. Og jeg hadde aldri sendt sånne bilder til noen andre enn ham. Gleder meg til jeg får neste bilde med ham😉

Anonymkode: c064f...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
5 timer siden, Studinne90 skrev:

Nei, jeg er absolutt enig! Dickpicks fra randoms synes jeg ikke noe om, men om det er fra en jeg flørter med så synes jeg det er tennende 😋 Og ja, stønning og sprut gjør det absolutt mer turn on😁

Jeg husker da jeg gikk på ungdomsskolen så fikk jeg guttene til å ringe inn på min tlfsvarer mens de runket og sprutet så jeg kunne høre det. Haha.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å sendt slike bilder til damer, men ingen av dem svarer...

Så de liker Meg ikke som person. Ganske sårende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Jeg husker da jeg gikk på ungdomsskolen så fikk jeg guttene til å ringe inn på min tlfsvarer mens de runket og sprutet så jeg kunne høre det. Haha.. :fnise:

Hahahaha:fnise: Godt å høre at det ikke bare er jeg som liker slik ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Consciousness skrev:

Jeg har prøvd å sendt slike bilder til damer, men ingen av dem svarer...

Så de liker Meg ikke som person. Ganske sårende.

:hoho:

Anonymkode: bb840...f7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Consciousness skrev:

Raporter. 

Hvorfor? :klo:

Anonymkode: bb840...f7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min samboer er borte på jobb i flere uker, så vil jeg så klart ha bilder. Ville aldri hatt bilder av en eller annen desperat fyr som vil sende bilde av pikken sin til alle :fnise:

Anonymkode: bd29a...74f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mysticgirl skrev:

Jeg husker da jeg gikk på ungdomsskolen så fikk jeg guttene til å ringe inn på min tlfsvarer mens de runket og sprutet så jeg kunne høre det. Haha.. :fnise:

Mange på ungdomsskolen dins om endte opp som alenemødre?

Anonymkode: 65425...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange på ungdomsskolen dins om endte opp som alenemødre?

Anonymkode: 65425...ab1

Hvorfor skulle de gjøre det? Pga ei jente som liker å høre at menn kommer????????????????????????

Anonymkode: 01ebc...381

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...