Gå til innhold

Overfladisk å ønske seg ei tykk dame ?


Trøndermann

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Trøndermann skrev:

Men hvis det nå da er innafor å ønske seg ei skikkelig stor ei... Hvor finner man sånne damer ? har nesten inntrykk av endel av de nærmest gjemmer seg bort litt fra utesteder osv...

Må du treffe de på utested da? Ser store damer overalt jeg. Bibliotek, kafeer, bussen, byen osv. 🤗 Er sikkert på utesteder og men der går jeg ikke selv så det vet jeg ingenting om. Du får ta deg en runde.  😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Må du treffe de på utested da? Ser store damer overalt jeg. Bibliotek, kafeer, bussen, byen osv. 🤗 Er sikkert på utesteder og men der går jeg ikke selv så det vet jeg ingenting om. Du får ta deg en runde.  😉

Neida,utesteder var bare et eksempel. Men det er jo litt vanskeligere å ta kontakt (sjekke opp) noen på kafe,bussen osv da...Er litt beskjeden sånn jeg skjønner du. Men uansett,takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2016 den 14.35, belle_ skrev:

Må bare spør, hva mener du med tykk? lubben eller kraftig overvektig? Legg gjerne ved bilde om du gidder, ble litt nysgjerrig.

Siden du var nyskjerrig,her kommer et tilfeldig bilde fra nett som viser sånn ca hva jeg mener

 

Endret av Trøndermann
slettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Trøndermann skrev:

Siden du var nyskjerrig,her kommer et tilfeldig bilde fra nett som viser sånn ca hva jeg mener

Funny-image--fat girl-758231.jpg

 

Interessant. Er dette mer som en fetisj eller bare preferanse? Finnes vel ikke så alt for mange damer av denne størrelsen i Norge, som jeg har lagt merke til i hvert fall. Hvor finner du slike damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, belle_ skrev:

 

Interessant. Er dette mer som en fetisj eller bare preferanse? Finnes vel ikke så alt for mange damer av denne størrelsen i Norge, som jeg har lagt merke til i hvert fall. Hvor finner du slike damer?

For det første,hun der var liksom ment som en slags "max-størrelse" da. Fra den størrelsen og nedover jeg mener. Og ja,dette er nok en preferanse,selv om mange tror at det dreier seg om en fetisj...Selvsagt tenner jeg på sånne damer,men det er så mye mer enn det jeg ser i dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trøndermann skrev:

For det første,hun der var liksom ment som en slags "max-størrelse" da. Fra den størrelsen og nedover jeg mener. Og ja,dette er nok en preferanse,selv om mange tror at det dreier seg om en fetisj...Selvsagt tenner jeg på sånne damer,men det er så mye mer enn det jeg ser i dem :)


Det er bare godt at folk har ulike preferanser. Har det litt slik med menn selv, liker helst de med noen ekstra kg, men ikke slik det blir helseskadelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, belle_ skrev:


Det er bare godt at folk har ulike preferanser. Har det litt slik med menn selv, liker helst de med noen ekstra kg, men ikke slik det blir helseskadelig :) 

Det har du rett i,man må bare bli flinkere til å respektere hverandres ønsker og preferanser. Også de som er litt mer uvanlige.  Såkalt "pappakropp" du liker da ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Trøndermann skrev:

Det har du rett i,man må bare bli flinkere til å respektere hverandres ønsker og preferanser. Også de som er litt mer uvanlige.  Såkalt "pappakropp" du liker da ? :)

Ja, det er vel det man kaller det. Skikkelig bamse liker jeg. Muskler er bra det også da, men ikke sixpack. Store armer er ålreit :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2016 den 8.40, Trøndermann skrev:

I søken etter en partner bør man jo først og fremst se på personlighet og indre kvaliteter. Men likevel må jeg innrømme at jeg ser etter og håper på å finne ei tykk dame som det kan bli noe med. Det er noe veldig tiltrekkende og søtt med store damer som har bollemage,valker og er tykk...  Er jeg altfor overfladisk som har sånne ønsker ?

Du må få søke etter hva du vil :). Finner du det tiltrekkende så go for it! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også skillet mellom preferanser og overfladiskhet går på hvor utelukkende noe er, og om det er det viktigste kriteriet. Det er jo ikke noe galt i å synes utseende er viktig heller, men det er overfladisk om man feks har en maks eller min kg grense helt uavhengig av alle andre ting. Altså at man ikke en gang ville møtt personen fordi man tror verdien på papiret er uaktuelt. Mens hva man oppriktig blir tiltrukket av hos hver enkelt person og i snitt er en ærlig sak, og noe de fleste merker. Jeg har en greie for superskinny menn uten muskler og med puppydogeyes , men jeg har også falt for skikkelig bamsemenn før, for det er jo helheten man faller for tross alt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2016 den 12.56, Trøndermann skrev:

Siden du var nyskjerrig,her kommer et tilfeldig bilde fra nett som viser sånn ca hva jeg mener

Funny-image--fat girl-758231.jpg

Og hvordan ser du selv ut? Høyde/vekt/hår/skjegg?

Jeg skal ærlig talt si at jeg finner det merkelig at du foretrekker jenter som er såpass overvektige. Jeg er overvektig selv og det siste jeg ønsker er å bli så stor. Det er altfor mye helseplager rundt det. Og hva hvis hun går ned til ca 70 kg, mister du interessen da fordi hun ikke er stor nok?

I tillegg, har du andre tråder også ytret ønske om at hun skal ha kraftig behåring over hele kroppen. 

Beklager at jeg tar det opp her, men jeg klarer ikke ta dette seriøst. For meg fremstår det mer som et forsøk på skjult latterliggjøring av personer som faktisk er slik du beskriver her.

Hvis ikke, fremstår det mer som fetish enn vanlig preferanse. Jeg klarer ikke se for meg at du holder rundt en type dame det i flere medier/filmer osv faktisk gjøres narr av. 

Men for all del. Om det er virkelig sant dette, lykke til. 

Anonymkode: 26af4...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, JenniferA skrev:

Du må få søke etter hva du vil :). Finner du det tiltrekkende så go for it! 

Takk for støtten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan ser du selv ut? Høyde/vekt/hår/skjegg?

Jeg skal ærlig talt si at jeg finner det merkelig at du foretrekker jenter som er såpass overvektige. Jeg er overvektig selv og det siste jeg ønsker er å bli så stor. Det er altfor mye helseplager rundt det. Og hva hvis hun går ned til ca 70 kg, mister du interessen da fordi hun ikke er stor nok?

I tillegg, har du andre tråder også ytret ønske om at hun skal ha kraftig behåring over hele kroppen. 

Beklager at jeg tar det opp her, men jeg klarer ikke ta dette seriøst. For meg fremstår det mer som et forsøk på skjult latterliggjøring av personer som faktisk er slik du beskriver her.

Hvis ikke, fremstår det mer som fetish enn vanlig preferanse. Jeg klarer ikke se for meg at du holder rundt en type dame det i flere medier/filmer osv faktisk gjøres narr av. 

Men for all del. Om det er virkelig sant dette, lykke til. 

Anonymkode: 26af4...60a

Jeg er faktisk helt seriøs ja,og det siste jeg vil er å gjøre narr av noen ! Men er ikke uvant med at folk tenker som deg,i og med at mine preferanser er noe uvanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, belle_ skrev:

Ja, det er vel det man kaller det. Skikkelig bamse liker jeg. Muskler er bra det også da, men ikke sixpack. Store armer er ålreit :)

Da håper jeg du finner deg en skikkelig bamse med store,sterke armer til å ta vare på deg ! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Trøndermann skrev:

Takk for støtten :)

Støtter deg fullt ut. Jeg synes ikke det er overfladisk, fordi du må få gå etter hva du blir tiltrukket av sexuellt. Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, JenniferA skrev:

Støtter deg fullt ut. Jeg synes ikke det er overfladisk, fordi du må få gå etter hva du blir tiltrukket av sexuellt. Lykke til :) 

Koselig å høre. Takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trøndermann skrev:

Jeg er faktisk helt seriøs ja,og det siste jeg vil er å gjøre narr av noen ! Men er ikke uvant med at folk tenker som deg,i og med at mine preferanser er noe uvanlige.

Ok, men hvordan ser du ut selv da? Høy tykk tynn lav eller hva?

Anonymkode: 26af4...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, men hvordan ser du ut selv da? Høy tykk tynn lav eller hva?

Anonymkode: 26af4...60a

Selv er jeg 184 høy og 87 kg. Vil vel kalle meg normalt slank,med litt ekstra på magen kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Trøndermann skrev:

Selv er jeg 184 høy og 87 kg. Vil vel kalle meg normalt slank,med litt ekstra på magen kanskje.

Ja, du er normal slank (ref:bildetråd), Men hvor gammel er du? Tenker du forhold eller FF?

Anonymkode: 0c2e2...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...