Gå til innhold

Overfladisk å ønske seg ei tykk dame ?


Trøndermann

Anbefalte innlegg

Den 29.8.2016 at 8.40, Trøndermann skrev:

I søken etter en partner bør man jo først og fremst se på personlighet og indre kvaliteter. Men likevel må jeg innrømme at jeg ser etter og håper på å finne ei tykk dame som det kan bli noe med. Det er noe veldig tiltrekkende og søtt med store damer som har bollemage,valker og er tykk...  Er jeg altfor overfladisk som har sånne ønsker ?

Jeg liker smårunde menn... det betyr at de er glad i mat. <3 Menn som er glad i mat liker ofte å koze seg... og du vil rett og slett ha en dame som har evnen til å kose seg, sånn at dere kan kose dere sammen. En som ikke ødelegger øyeblikket ved å snakke om kalorier og andre kjipe ting. En party poooper.

Anonymkode: eb6e1...ab8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker smårunde menn... det betyr at de er glad i mat. <3 Menn som er glad i mat liker ofte å koze seg... og du vil rett og slett ha en dame som har evnen til å kose seg, sånn at dere kan kose dere sammen. En som ikke ødelegger øyeblikket ved å snakke om kalorier og andre kjipe ting. En party poooper.

Anonymkode: eb6e1...ab8

Ja nettopp !  Også er det jo noe med hvor vakkert det er å se på runde damer også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent like overfladisk som å ønske seg en blond, brunhåret, langhåret, korthåret, barmfager, høy, lav, slank, storneset, usminket, kjempestylet, blek, brun, fregnete, flatrumpet eller storrumpet dame, vil jeg si. Alle har vel sine preferanser når det gjelder utseende?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 1.9.2016 den 9.38, antbug skrev:

Omtrent like overfladisk som å ønske seg en blond, brunhåret, langhåret, korthåret, barmfager, høy, lav, slank, storneset, usminket, kjempestylet, blek, brun, fregnete, flatrumpet eller storrumpet dame, vil jeg si. Alle har vel sine preferanser når det gjelder utseende?:)

Helt enig ! Må være lov det.

Anonymkode: cf03e...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2016 den 9.38, antbug skrev:

Omtrent like overfladisk som å ønske seg en blond, brunhåret, langhåret, korthåret, barmfager, høy, lav, slank, storneset, usminket, kjempestylet, blek, brun, fregnete, flatrumpet eller storrumpet dame, vil jeg si. Alle har vel sine preferanser når det gjelder utseende?:)

Takk,godt å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2016 den 8.58, Trøndermann skrev:

Det er ikke det eneste kriteriet nei,er selvfølgelig mye som spiller inn. Men når det gjelder utseende så tiltrekkes jeg veldig av tykke damer,og det er nesten sånn at jo større jo bedre :)

Stikkord:

Svalbard, opptint mammut, galskap, tvangsforing

 

Var det ikke du som digget peksdamer også?

Anonymkode: 26af4...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare spør, hva mener du med tykk? lubben eller kraftig overvektig? Legg gjerne ved bilde om du gidder, ble litt nysgjerrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stikkord:

Svalbard, opptint mammut, galskap, tvangsforing

 

Var det ikke du som digget peksdamer også?

Anonymkode: 26af4...60a

Hvis du mener damer med pels-så ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, belle_ skrev:

Må bare spør, hva mener du med tykk? lubben eller kraftig overvektig? Legg gjerne ved bilde om du gidder, ble litt nysgjerrig.

Jeg mener tykk/kraftig overvektig :) Kan jo se om jeg finner et passende bilde etter hvert også hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trøndermann skrev:

Hvis du mener damer med pels-så ja.

Så det er egentlig ei bestemt dame du sikter deg inn på som du allerede kjenner egentlig? Er du viking eller noe slikt? Eller er det noe du tror du vil ha fordi det er eksotisk med løvedame?

Anonymkode: 26af4...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er egentlig ei bestemt dame du sikter deg inn på som du allerede kjenner egentlig? Er du viking eller noe slikt? Eller er det noe du tror du vil ha fordi det er eksotisk med løvedame?

Anonymkode: 26af4...60a

Nei,hverken kjenner eller vet av noen sånne jeg.  Og det er noe jeg vet av erfaring at jeg vil ha. Om jeg er en slags viking vet jeg sannelig ikke,men er klar over at jeg har litt uvanlige preferanser :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sine interesser, men synes jo det er trist at man skal fremelske usunnhet og overvekt, et av vår tids store samfunnsproblem.

Synes det er et godt signal å sende at de som er feite også får problemer med å finne seg partnere, noe som bør være en voldsom motivasjonsfaktor til å legge om livsstilen, slanke seg, og bli mer attraktiv for det motsatte kjønn. Dette gjelder jo begge veier.

Anonymkode: 10c1d...6ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle har sine interesser, men synes jo det er trist at man skal fremelske usunnhet og overvekt, et av vår tids store samfunnsproblem.

Synes det er et godt signal å sende at de som er feite også får problemer med å finne seg partnere, noe som bør være en voldsom motivasjonsfaktor til å legge om livsstilen, slanke seg, og bli mer attraktiv for det motsatte kjønn. Dette gjelder jo begge veier.

Anonymkode: 10c1d...6ec

Dette innlegget vitner om ett stort tomrom i viktige og essensielle kunnskapsområder. Forøvrig også skikkelig dårlige holdninger mot medmennesker som ikke uten videre bare kan slanke seg for å passe inn i slike tunellsyn som du representerer.

Anonymkode: 26af4...60a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Like overfladisk som en som vil ha en tynn dame. Det er bare utseende og ikke en god grunn for å velge et menneske. 

Anonymkode: 4e9d3...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det nå da er innafor å ønske seg ei skikkelig stor ei... Hvor finner man sånne damer ? har nesten inntrykk av endel av de nærmest gjemmer seg bort litt fra utesteder osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synes det blir overfladisk fyrst og fremst viss du velger vekk andre kvinner du dater/blir kjent med fordi dei ikkje er tjukke. Ellers synes eg alle bør få lov til å ha sine preferanser. Det eg personleg synes er mest overfladisk er preferanser som går på utdanning, lønn og rikdom og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...