Gå til innhold

Overfladisk å ønske seg ei tykk dame ?


Trøndermann

Anbefalte innlegg

I søken etter en partner bør man jo først og fremst se på personlighet og indre kvaliteter. Men likevel må jeg innrømme at jeg ser etter og håper på å finne ei tykk dame som det kan bli noe med. Det er noe veldig tiltrekkende og søtt med store damer som har bollemage,valker og er tykk...  Er jeg altfor overfladisk som har sånne ønsker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skulle det være overfladisk? Alle har da sine preferanser mht utseende.

Anonymkode: bab62...616

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det overfladisk. Du skriver det jo selg i overskriften: "overfladisk å ønske seg ei tykk dame?"

EI TYKK DAME. Tykk = utseende. 

Anonymkode: f5f6e...51d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trøndermann skrev:

I søken etter en partner bør man jo først og fremst se på personlighet og indre kvaliteter. Men likevel må jeg innrømme at jeg ser etter og håper på å finne ei tykk dame som det kan bli noe med. Det er noe veldig tiltrekkende og søtt med store damer som har bollemage,valker og er tykk...  Er jeg altfor overfladisk som har sånne ønsker ?

Jeg har da sett mange som annonserer etter frodige damer :)

Jeg er selv frodig og mannen min elsker former...

Det er like overflatisk som å ønske seg slanke damer.
Smaken er forskjellig og det er nok meningen i naturen, at det finnes noen for enhver smak :) Det er jo derfor vi har dette mangfoldet rundt i verden - som har skjedd over tid! Noen steder er det mange høye mennesker (Nederland f.eks.) - pga man over tid har foretrukket høye partnere- og høye partnere har valgt høye partnere og fått dertil høye barn... 

og i noen land, f.eks. noen steder i Afrika er skjønnhetsidealet store damer, og derfor ser man en tendens til at de er store der med store pupper og rumper :)

 

Anonymkode: a6773...973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overfladisk handler mer om at du har møtt en dame som du syns er digg og som du liker, men så dumper du henne fordi hun ikke er tykk nok. Å ha preferanser i seg selv trenger ikke være overfladisk. Kommer litt an på. Hadde du hatt en lang liste med 10 punkt som handlet om utseende, så blir det litt verre. Men bar ha en preferanse der dama er slank eller tykk trenger ikke være overfladisk i seg selv.

Anonymkode: 3bb9e...714

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overfladisk handler mer om at du har møtt en dame som du syns er digg og som du liker, men så dumper du henne fordi hun ikke er tykk nok. Å ha preferanser i seg selv trenger ikke være overfladisk. Kommer litt an på. Hadde du hatt en lang liste med 10 punkt som handlet om utseende, så blir det litt verre. Men bar ha en preferanse der dama er slank eller tykk trenger ikke være overfladisk i seg selv.

Anonymkode: 3bb9e...714

Har aldri dumpa noen fordi hun ikke var tykk nei,aldri dumpa noen pga utseende i det hele tatt. Men jeg ser jo etter de store,tykke damene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det hadde vært mye verre om du ble sammen med en dame du ikke likte utseendet på. Personlighet og indre kvaliteter er vel og bra, men en kjæreste skal tross alt tenne deg fysisk i tillegg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Om det er det du liker, så kjør på.

Nå er det ikke sånn at jeg går rundt og "jakter" tykke damer akkurat da,ikke dater jeg noe særlig heller. Men ønsket er jo der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting i vegen med det.

Anonymkode: 1269a...df3

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whatever rocks your boat. Men hvis at dama skal være en bælfeit spekkhugger er det eneste kriteriet for å inngå et forhold til henne, så blir det jo litt merkelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, NuckingFutz skrev:

Whatever rocks your boat. Men hvis at dama skal være en bælfeit spekkhugger er det eneste kriteriet for å inngå et forhold til henne, så blir det jo litt merkelig.

Det er ikke det eneste kriteriet nei,er selvfølgelig mye som spiller inn. Men når det gjelder utseende så tiltrekkes jeg veldig av tykke damer,og det er nesten sånn at jo større jo bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Trøndermann skrev:

Det er ikke det eneste kriteriet nei,er selvfølgelig mye som spiller inn. Men når det gjelder utseende så tiltrekkes jeg veldig av tykke damer,og det er nesten sånn at jo større jo bedre :)

Du er vel ikke en "feeder"? Dama blir aldri stor nok, så han må stadig fete henne opp... mer å ta i, mer å bli glad i :D

De er i alle fall gode og myke å kose med når de er store :) Ulempen er at hun blir fort sliten... 

Hvor tungt er maks?

Hvordan er du selv? Er du liten og tynn? Jeg har sett slike par og, der mannen er liten og tynn, mens hun er høy og tykk... En gang så jeg han satt på fanget hennes, det så litt søtt ut da :D 

 

Anonymkode: a6773...973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er vel ikke en "feeder"? Dama blir aldri stor nok, så han må stadig fete henne opp... mer å ta i, mer å bli glad i :D

De er i alle fall gode og myke å kose med når de er store :) Ulempen er at hun blir fort sliten... 

Hvor tungt er maks?

Hvordan er du selv? Er du liten og tynn? Jeg har sett slike par og, der mannen er liten og tynn, mens hun er høy og tykk... En gang så jeg han satt på fanget hennes, det så litt søtt ut da :D 

 

Anonymkode: a6773...973

Hehe,nei så ekstrem er jeg nok ikke :) Men at de er gode å kose med når de er store kan jeg ikke protestere på !

Selv så er jeg vel nokså normalt slank vil jeg si,185 høy og 86 kg...Litt ekstra på magen har jeg vel kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvor mye vekt man legger på at hun skal være tykk,hvis det er det eneste som teller så blir det jo veldig overfladisk

Anonymkode: cf03e...19e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle har preferanser. Har en venninne som bare liker mørkhudede menn (som helst er norske), det er jo det samme. Man tenner på forskjellige ting. Rart å tro at det er overfladisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er ikke overfladisk så lenge det ikke er det eneste kriteriet, som så mange har sagt over her. Preferanser er preferanser. Alle har det til en viss grad. Lykke til, håper du finner ei søt, trivelig og rund jente du kan ha det bra sammen med! :)

Anonymkode: afb0d...7fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida, det er ikke overfladisk så lenge det ikke er det eneste kriteriet, som så mange har sagt over her. Preferanser er preferanser. Alle har det til en viss grad. Lykke til, håper du finner ei søt, trivelig og rund jente du kan ha det bra sammen med! :)

Anonymkode: afb0d...7fd

Takk for det :) Håper jeg også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...