Gå til innhold

hva bestiller dere på date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg skal på date om et par dager, vi skal ut og ta et glass vin/øl, veldig koselig.

Problemet er at jeg er ganske ung, og har aldri vært på date der man tar et glass øl/vin, men drar på byen med venninner.

Hva er vanlig å bestille? Hva er "kult"? Hva synes dere er kult at jenter bestiller? vil jo ikke virke usikker på date, men det er jeg! vil jo imponere litt og virke selvsikker. jeg har ikke fylt 20, så kan ikke bestille noen drinker. 

Anonymkode: 3a64b...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du skal bestille det du liker jeg! Er ikke det hele poenget med date da, å bli kjent med den andre personen/at den andre personen blir kjent med deg? :)

Vil han ikke ha deg fordi du drikker hvitvin fremfor rødvin, så sier det jo litt om personen da ;)

Lykke til på date! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!! jeg vet ikke hva jeg liker, aldri tatt en øl eller et glass vin ute før! Når jeg drar ut med venninner kjøper vi det billigste vi finner liksom...åh er så nervøs!

Anonymkode: 3a64b...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

jeg skal på date om et par dager, vi skal ut og ta et glass vin/øl, veldig koselig.

Problemet er at jeg er ganske ung, og har aldri vært på date der man tar et glass øl/vin, men drar på byen med venninner.

Hva er vanlig å bestille? Hva er "kult"? Hva synes dere er kult at jenter bestiller? vil jo ikke virke usikker på date, men det er jeg! vil jo imponere litt og virke selvsikker. jeg har ikke fylt 20, så kan ikke bestille noen drinker. 

Anonymkode: 3a64b...168

Det finnes gode lavprosents og alkoholfrie drinker, om det er drink du vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

takk for svar!! jeg vet ikke hva jeg liker, aldri tatt en øl eller et glass vin ute før! Når jeg drar ut med venninner kjøper vi det billigste vi finner liksom...åh er så nervøs!

Anonymkode: 3a64b...168

Kanskje du kan prøve en litt søt hvitvin? Det liker de fleste

Anonymkode: e00d3...a47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du smakt øl? Hvis du liker det, er det enkleste å bestille en fatøl. Så slipper du å sitte med et glass vin du ikke liker. Tenker det viktigste er at du går for noe du synes er godt, så slipper du stresse med å drikke opp noe dårlig...

Anonymkode: bbaa6...11d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

takk for svar!! jeg vet ikke hva jeg liker, aldri tatt en øl eller et glass vin ute før! Når jeg drar ut med venninner kjøper vi det billigste vi finner liksom...åh er så nervøs!

Anonymkode: 3a64b...168

Hva har dere kjøpt ute da? Likte du noe av det?

Anonymkode: e00d3...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, ta deg en halvliter eller et glass vin. Hva er problemet?

Anonymkode: 12481...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En øl er vel innafor uansett. Dumt å bestille noe som er "in" for så å ikke like det.

Bare vær deg selv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo litt an på hvor dere skal drikke. Noen steder har veldig dårlig utvalg sv vin, type en vin. De er ikke alltid så god. Steder der de har litt mer utvalg kan du spørre bartenderen om smaker du liker. Feks om de hsr en god og søt hvitvin. Jeg liker ikke øl,bestiller heller cider eller ingefærøl. Noen steder selges bedre cidere og ikke bare grans med søt smak. Du trenger heller ikke å virke som en ekspert. Er han glad i vin? Kanskje han kan lære deg litt og bestille noe bra til begge? Når du er under 20 så er det heller ikke så vanlig å ha god greie på øl eller vin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Horsepower skrev:

Corona :)

Veldig safe nå på sommeren. 

Anonymkode: c0c1b...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...