Gå til innhold

F*ck kjærlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig. Bare et helvete. Ferdig. Orker ikke mer.

Anonymkode: 9c874...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meget enig, meget enig. 

Jeg vil aldri mer "trenge noen" her, orker ikke. Det går bare til helvete uansett.

Anonymkode: f2367...047

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jøss, her varre god stemning, heh.. *backer baklengs ut av tråden* 

Kanon-stÆmning! Regelrett partybuss-3000 atmosfære! . Du glemte :ninja masken: forresten.

Noe som heter " den som intet våger, intet vinner" og det er nok EKSTRA sant når det kommer til kjærlighet tror jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, Beeblebrox skrev:

Kanon-stÆmning! Regelrett partybuss-3000 atmosfære! . Du glemte :ninja masken: forresten.

Noe som heter " den som intet våger, intet vinner" og det er nok EKSTRA sant når det kommer til kjærlighet tror jeg.

 

Vi kan kanskje gi dem litt is? Det pleier å hjelpe mot hjertesorg.. Iallefall på film..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

Vi kan kanskje gi dem litt is? Det pleier å hjelpe mot hjertesorg.. Iallefall på film..

Det har du jaggu rett i! :essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2::essen2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler med deg TS :P kanskje litt negativt,men akkurat nå frister det lite å satse igjen med noen. Sånn statistisk sett har det gått til helvete i 100% av tilfellene hos meg. Selv knullekompisen min dumpa meg igår. Hjelper lite at man får høre hvor pen man er, når man tydeligvis ikke er noe mer enn det for noen. 

Har ligget i senga i hele dag og har ingen planer om å komme ut av den med det første! 

Lurer på hva jeg gjorde galt i mitt forrige liv siden jeg tydeligvis ikke er ment for NOEN i dette. 

 

Anonymkode: 20037...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jøss, her varre god stemning, heh.. *backer baklengs ut av tråden* 

Jeg smilte hvert fall litt nå da ;) Humor som går på galgen og håpløshet er lov!  :fnise:

Anonymkode: b9164...b41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg TS :P kanskje litt negativt,men akkurat nå frister det lite å satse igjen med noen. Sånn statistisk sett har det gått til helvete i 100% av tilfellene hos meg. Selv knullekompisen min dumpa meg igår. Hjelper lite at man får høre hvor pen man er, når man tydeligvis ikke er noe mer enn det for noen. 

Har ligget i senga i hele dag og har ingen planer om å komme ut av den med det første! 

Lurer på hva jeg gjorde galt i mitt forrige liv siden jeg tydeligvis ikke er ment for NOEN i dette. 

 

Anonymkode: 20037...b44

Føler med deg!

Anonymkode: b9164...b41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Beeblebrox skrev:

Kanon-stÆmning! Regelrett partybuss-3000 atmosfære! . Du glemte :ninja masken: forresten.

Noe som heter " den som intet våger, intet vinner" og det er nok EKSTRA sant når det kommer til kjærlighet tror jeg.

 

Jeg våger, men har ikke akkurat vunnet stort. :ninja:

Anonymkode: b9164...b41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal aldri mer forelske meg.

Anonymkode: b9164...b41

Enig! F*ck kjærlighet! :frustrert: Skal aldri mer involvere meg i forhold! :sur:

Anonymkode: cf28e...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, amativeReflection skrev:

Er du sikker? Hvordan skal du få en bebis og bli lykkelig da?

Er ikke noe vits å få barn siden menn er utro og stikker av. Da blir man alenemor,og i følge KG er man ikke verdt noe. 

Anonymkode: ad6af...818

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, amativeReflection skrev:

Er du sikker? Hvordan skal du få en bebis og bli lykkelig da?

Kan finne seg et passelig emne og bli pult. Hun finner sikkert en flott mann som puler henne uten kondomer.

En det mest reale er å reise til storken.DK. 

Det er heller ikke sikkert TS ønsker seg barn. Hvem har sagt lykKen er barn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg har ikke møtt feil person. Er drit lei av å bruke tid på kjærlighet og riktig person/gal person.. Orker aldri mer det igjen. 

Skal være alene. Med katten min. 

Anonymkode: b9164...b41

Du kan ikke skrive f*ck kjærlighet når du har en katt. Katter er kjærlighet! Søt, malende, mjauende kjærlighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Det er jo ikke fuck kjærlighet, men fuck romantisk kjærlighet. Jeg har gitt opp menn, men har allikevel masse av kjærlighet i livet mitt, og stortrives! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg våger, men har ikke akkurat vunnet stort. :ninja:

Anonymkode: b9164...b41

Man vinner ikke være gang, men når/om man gjør det, så er det stort sett verdt en hel haug av "tap" :)

Ser forresten at all iskremen som ble delt ut ikke var til noen særlig hjelp på stemningen her inne.

Mulig teori er at is i kjeks antageligvis ikke har like sterk kjærlighetssorg-dempende og selvmedlidenhets-nedsettende effekt som den som blir spist rett fra boks med ekstra stor skje, og helst iført pysj.

Dessverre finnes det ikke noe :spise is rett fra boksen , med ekstra stor skje, og pyjamas: emmojiiiies :(

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet finnes ikke. 

Så hva fucker vi egentlig (uten om hverandre) ?

jo, vi fucker til livets realiteter. Vi har sett så mye disney at vi tror det er slik Her på Jord.

penger er kjærligher, utseendet er kjærlighet, pene damer er kjærlighet. 

Kjekke menn er kjærlighet, shopping er kjærlighet. 

Vi må starte med å se hva kjærlighet egentlig er, istedenfor å gå I samme ilusjons fellen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, så søte dere snupper er. Velkommen etter! Les en bok om politikk heller, gjør karriere og kvess albuene! Gutta er bortkastet tid. Var det noen som nevnte storken DK? ;) Om 4 milliarder år har kanskje evolusjonen gitt oss evne til å heve oss over egoismen. Da har vi vel befolket den planeten 4 lysår unna. Ja, ja. Jeg ønsker dere masse lykke til :) This is the planet of the apes. 

Anonymkode: f1081...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...