Gå til innhold

Jeg tror jeg har funnet ut at samboer er utro via Pokemon Go


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre her, og trenger litt hjelp.

Jeg og samboeren har vært sammen i 4 år. Jeg har alltid tenkt på forholdet vårt som veldig bra. Vi krangler lite, mye sex, mye latter og masse til felles.

I sommer hoppet vi også på trenden å begynte å spille Pokemon Go. Det var hyggelig i varmen og en koselig aktivitet. Etter ferien har ikke jeg hatt hverken tid eller interesse til å fortsett, men han har dratt ut noen kvelder i uken for å jakte. Han kom ofte hjem og skrøt av fangsten sin, og hvor mye han hadde levla.

I dag hadde vi besøk av fetteren min på 13 år som er en ivrig spiller. Han spurte om jeg hadde fanget noen kule, og jeg svarte at nei, men samboeren min har nok. Jeg skulle vise han pokemonsene til samboeren så jeg prøvde å gå inn på hans telefon uten hell. Jeg har alltid kunnet koden på hans telefon (uten å bruke den med mindre jeg skulle ringe min egen eller noe sånn), men nå var koden endret. Jeg har aldri vært typen til å snoke, så jeg aner ikke hvor lenge den har vært endret.

Spurte han om han hadde byttet kode og han mumlet det bort men åpnet telefonen. Vi går inn på pokemon Go og jeg ser at han er i SAMME level som jeg er i - altså lik level som han var tidlig i sommer! 

Han har vært ute kanskje 5 dager i uken for å spille, så da hadde det vel vært logisk om han hadde gått opp i level? Eller fanget noen sjeldne pokemon? 

Jeg mistenker nå at han har gjort noe helt annet enn å spille. Han har ofte vært ute i 4-6 timer, og noen ganger sent på kvelden. Jeg har ikke snoket på meldingene hans eller noe så jeg vet jo ikke om det stemmer.

Nå merker jeg at det gnager i meg. Jeg konfronterte han, men han sier at spillet klikket så han måtte laste det ned på nytt, men brukeren hadde jo fortsatt fungert da?? Selv om selve spillet klikker så mister du ikke hele brukeren. Han ble sur og gikk å la seg, og anklagde meg for å være sjalu og paranoid.. 

Hva tenker dere?? Hva bør jeg gjøre? Er han utro?

Anonymkode: b93c2...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så fordi han ikke spiller pokemon er han utro? jeg spiller heller ikke pokemon er jeg og utro ?

Anonymkode: adf1c...6d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet man ikke alle oppnådde nivå hvis man oppdaterte spillet?

Anonymkode: 4ec4a...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mistet man ikke alle oppnådde nivå hvis man oppdaterte spillet?

Anonymkode: 4ec4a...37d

Nei

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du er suspekt, det er noe fishy her ja.

Anonymkode: 7667f...861

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lillemøy

Hans reaksjon på ditt spørsmål hadde gjort meg nervøs. klassisk at menn som har noe å skjule reagerer med å kalle den andre sjalu og så bli sint/gå sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre her, og trenger litt hjelp.

Jeg og samboeren har vært sammen i 4 år. Jeg har alltid tenkt på forholdet vårt som veldig bra. Vi krangler lite, mye sex, mye latter og masse til felles.

I sommer hoppet vi også på trenden å begynte å spille Pokemon Go. Det var hyggelig i varmen og en koselig aktivitet. Etter ferien har ikke jeg hatt hverken tid eller interesse til å fortsett, men han har dratt ut noen kvelder i uken for å jakte. Han kom ofte hjem og skrøt av fangsten sin, og hvor mye han hadde levla.

I dag hadde vi besøk av fetteren min på 13 år som er en ivrig spiller. Han spurte om jeg hadde fanget noen kule, og jeg svarte at nei, men samboeren min har nok. Jeg skulle vise han pokemonsene til samboeren så jeg prøvde å gå inn på hans telefon uten hell. Jeg har alltid kunnet koden på hans telefon (uten å bruke den med mindre jeg skulle ringe min egen eller noe sånn), men nå var koden endret. Jeg har aldri vært typen til å snoke, så jeg aner ikke hvor lenge den har vært endret.

Spurte han om han hadde byttet kode og han mumlet det bort men åpnet telefonen. Vi går inn på pokemon Go og jeg ser at han er i SAMME level som jeg er i - altså lik level som han var tidlig i sommer! 

Han har vært ute kanskje 5 dager i uken for å spille, så da hadde det vel vært logisk om han hadde gått opp i level? Eller fanget noen sjeldne pokemon? 

Jeg mistenker nå at han har gjort noe helt annet enn å spille. Han har ofte vært ute i 4-6 timer, og noen ganger sent på kvelden. Jeg har ikke snoket på meldingene hans eller noe så jeg vet jo ikke om det stemmer.

Nå merker jeg at det gnager i meg. Jeg konfronterte han, men han sier at spillet klikket så han måtte laste det ned på nytt, men brukeren hadde jo fortsatt fungert da?? Selv om selve spillet klikker så mister du ikke hele brukeren. Han ble sur og gikk å la seg, og anklagde meg for å være sjalu og paranoid.. 

Hva tenker dere?? Hva bør jeg gjøre? Er han utro?

Anonymkode: b93c2...3e5

Snakk med han heller

Det kan være mange forklaringer

Kanskje han bare trenger litt egentid

Kanskje han har fått en ny bruker, jeg har det selv etter at jeg fikk oppdatert Pichachu

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sier du til kjæresten din at du drar ut for å spille pokemon når du egentlig gjør noe helt annet? Nei? Så hvorfor føler du deg truffet? 

Anonymkode: eb05b...810

Nei. men det er jo ikke sikkert han er like flink på pokemon som deg. Jeg har ikke spilt pokemon på 14 år.

Anonymkode: adf1c...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Hei, jeg har nettopp nådd level 20 kun ved å gå 30 km(!) hadde jeg brukt halvparten av tiden han har beukt ville jeg sikkert vært oppe i høyre levler.

på level 20 må du ha 50.000 XP for å gå opp en level. Har du 30 pigdey å evolve og bruker et lucky egg har du skaffet deg 30.000 XP på 30 MINUTTER. Altså burde han ha klart å levle de høye levlene selv om han skulle vært på level 20 og oppover så der er det ingen unnskyldning å hente.

det er dog sant at noen har opplevd å måtte starte på 0 siden appen oppgraderte seg, men det gjaldt den føeste oppgraderingen og dette kunne man fikse. Uansett er det rart om han måtte restarte for så å lande på samme level som dere var på akkurat når du sjekket.

Et rødt varselslampe for meg ville vært at han kommer å skryter om at han har levla så har han ikke det. Nesten som om han prøver for hardt å skjule sine spor når han har vært ute.

et annet er jo gjengangeren; å plutselig skifte kode..

beklager men tror kjæresten din har gjort noe han ikke burde bak din rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Betalingsmur og jeg gidder ikke betale for TB

Ingen her i huset gikk tilbake til lvl 1 (både iPhone og Android tlf)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Betalingsmur og jeg gidder ikke betale for TB

 

Overskriften er vel nok til å forstå, er det ikke?

Men for all del - her på KG er mannen alltid utro til det motsatte er bevist.

Anonymkode: 4ec4a...37d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte begynne på nytt via googlekontoen min i sommer da jeg ved et uhell logget av pokemon trainerclub konto og aldri fikk logget på igjen. Jeg kjenner flere som har samme problem og har måttet starte på nytt via en googlekonto. Det kan jo være at eet skjedde på samboeren din sin mobil? Men hvis han har samme brukeren som før så er det kanskje grunn til bekymring.

når man oppdaterer spille mister man ikke noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeenda en snoketråd? Zzzzzz. I følge kg er alle menn utro svinepelser 

Anonymkode: 282e0...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overskriften er vel nok til å forstå, er det ikke?

Men for all del - her på KG er mannen alltid utro til det motsatte er bevist.

Anonymkode: 4ec4a...37d

For min del så er de ikke utro inntil det motsatte er bevist, men så er jeg vel sær.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg etter han neste gang han er ute å se hva han gjør. Desperat, I know.

Anonymkode: ec33a...42b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følg etter han neste gang han er ute å se hva han gjør. Desperat, I know.

Anonymkode: ec33a...42b

Er det ikke enklere å få en GPS sender montert i jakken hans eller noe?

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...