Gå til innhold

Hjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste lagt merke til at jeg svetter mere, og da mener jeg mye mere. Jeg kan gå en tur på butikken, komme tilbake og være helt gjennomvåt på ryggen, ganske svett under armene og i panna. Har også lagt merke til at jeg føler meg litt mere slapp. Jeg er et menneske som veldig sjeldent trener, holder meg for det meste i ro(stillesitting), og spiser hva jeg vil. Har også lagt merke til tendenser ved humørsvingninger, spesielt hvis jeg er sulten. Jeg vet det er ganske normalt med humørsvingninger om man er sulten, men det var ikke sånn jeg var tidiligere, i så høy grad. Har lest litt om diabetes, men føler ikke det suget på at jeg er konstant tørst og tisser veldig mye. Vet jeg burde tatt meg en tur til lege, noe jeg mest sannsynlig kommer til å gjøre ganske snart om jeg ikke ser noen endring, men er det noen som opplever det samme eller kan gi noen begrunnelse på hvorfor? Takk på forhånd. 

Anonymkode: e092d...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende du har utviklet hyperhidrose, ta kontakt med legen din.

Anonymkode: 65f06...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende du har utviklet hyperhidrose, ta kontakt med legen din.

Anonymkode: 65f06...915

Jeg har også sett på dette, men det står at i de aller fleste tilfeller er det arvelig. Har aldri lagt merke til at min mor eller far svetter mye.. 

Anonymkode: e092d...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være alt mulig, både farlig og ufarlig. Ta deg en tur til legen slik at h*n kan undersøke deg. Vi kan ikke si hva som feiler deg.

Anonymkode: 018dc...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...