Gå til innhold

Før vokste du i lengden, nå vokser du bare i bredden.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja det fikk jeg høre i dag av en nær slektning. Jeg er så lei av slike kommentarer i hvert eneste familie selskap. Hvorfor tror noen at det er ok å si noe slikt?
Vedkommende kan finne på å si mens jeg sitter og spiser kaken min som alle andre i et selskap. " Du burde vel egentlig ikke spise kake i det hele tatt du" Eller du må ha spist mye i det siste"  Passer klærne du har i skapet nå for tiden. Eller enda verre, begynne å le og kommentere hvor stor magen min har blitt.

Jeg er overvektig, men det er vedkommende også, faktisk enda mer enn meg. Uansett, jeg synes det er så utrolig frekt å holde på slik.

Anonymkode: 53c60...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig i at det er frekt! Noen tror det er morsomt, noen eier ikke sosiale antenner, andre føler seg bedre av å rakke ned på andre, mens atter andre er bare ondskapsfulle. Det kan være så mange grunner- ingen av dem er gode (med mindre den som sier slikt har en eller annen diagnose som gjær at vedkommede ikke skjønner at slik sier man ikke). Trist at folk sier slikt, men håper du kan heve deg ov er det! Kos deg med kaken og drit i hva folk sier.  Det er din kropp, ditt liv- ikke la folk som dem du nevner i HI vippe deg av pinnen.

Anonymkode: 237ec...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg hadde trykt den kaken i trynet på personen! 

Anonymkode: f43bc...5be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig frekt. Hvis du føler for å være litt barnslig kan du svare "ja jeg må nok passe meg så jeg ikke blir like stor som deg".

Anonymkode: f34b0...435

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det fikk jeg høre i dag av en nær slektning. Jeg er så lei av slike kommentarer i hvert eneste familie selskap. Hvorfor tror noen at det er ok å si noe slikt?
Vedkommende kan finne på å si mens jeg sitter og spiser kaken min som alle andre i et selskap. " Du burde vel egentlig ikke spise kake i det hele tatt du" Eller du må ha spist mye i det siste"  Passer klærne du har i skapet nå for tiden. Eller enda verre, begynne å le og kommentere hvor stor magen min har blitt.

Jeg er overvektig, men det er vedkommende også, faktisk enda mer enn meg. Uansett, jeg synes det er så utrolig frekt å holde på slik.

Anonymkode: 53c60...3e4

Når det ikke er humor du setter pris på så vil det nok stikke litt.

Og jo det burde den/de personene tatt hensyn til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig frekt. Hvis du føler for å være litt barnslig kan du svare "ja jeg må nok passe meg så jeg ikke blir like stor som deg".

Anonymkode: f34b0...435

Utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du:"har du speil hjemme?"

Personen:"Ja?"

Du:"Pleier du å se deg i det?"

Personen:"Ja?"

Du:"Jaha,daså...."

Trenger ikke si mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo fakta  best å være ærlig :)

Anonymkode: f225c...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Når det ikke er humor du setter pris på så vil det nok stikke litt.

Og jo det burde den/de personene tatt hensyn til

Dette er ikke sagt med humor i det hele tatt. På meg virker det som om det er veldig viktig for denne personen at andre også er overvektige. 
Men så kommer det fra en person som hardnakket hevder at h*n spiser bare sunne ting i små mengder, men legger på seg likevel.
 

Anonymkode: 53c60...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo fakta  best å være ærlig :)

Anonymkode: f225c...135

Hadde satt mer pris på at det ble sagt til meg i en annen anledning enn i et selskap hvor alle kan høre det. 
Men forresten, så brukes enhver anledning til dette.

Og hva er ditt problem, du ville like at andre er så ærlig å fortelle alle i all offentlighet med mange mennesker rundt deg?

Anonymkode: 53c60...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det fikk jeg høre i dag av en nær slektning. Jeg er så lei av slike kommentarer i hvert eneste familie selskap. Hvorfor tror noen at det er ok å si noe slikt?
Vedkommende kan finne på å si mens jeg sitter og spiser kaken min som alle andre i et selskap. " Du burde vel egentlig ikke spise kake i det hele tatt du" Eller du må ha spist mye i det siste"  Passer klærne du har i skapet nå for tiden. Eller enda verre, begynne å le og kommentere hvor stor magen min har blitt.

Jeg er overvektig, men det er vedkommende også, faktisk enda mer enn meg. Uansett, jeg synes det er så utrolig frekt å holde på slik.

Anonymkode: 53c60...3e4

Svare sånn: Jaja, bedre å vokse i bredden, enn å krympe i hodet... noe DU tydelig har gjort. 
 

Anonymkode: 061a7...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo fakta  best å være ærlig :)

Anonymkode: f225c...135

Om en ikke har noe fint å si så ti still.

Der finnes ting en ikke tar opp i plenum uannsett hvor sant avsender mener det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke sagt med humor i det hele tatt. På meg virker det som om det er veldig viktig for denne personen at andre også er overvektige. 
Men så kommer det fra en person som hardnakket hevder at h*n spiser bare sunne ting i små mengder, men legger på seg likevel.
 

Anonymkode: 53c60...3e4

Kjenner til typen, og det er egentlig bare å heve seg over det og trene inn noen fraser.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så kommer det fra en person som hardnakket hevder at h*n spiser bare sunne ting i små mengder, men legger på seg likevel.
 

Anonymkode: 53c60...3e4

Som tror at han/hun er den eneste i hele verden som sliter med akkurat det? :laugh: Alle andre overvektige spiser kake hele tiden, liksom. 

Anonymkode: 55d8a...a8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...