Gå til innhold

Hva skjer med meg? Gikk på en smell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg var hos en god venninne i går kveld. Nesten alle jentene var samlet. Jeg drakk ikke mye,  1/2 flaske vin og to øl, men utover kvelden smalt det skikkelig. Jeg husker nesten ingenting, jeg husker jeg gråt for noe, og jeg husker jeg diskuterte heftig med venninnen min. Jeg husker hun pakket tingene mine og sendte meg hjem. Jeg våknet hos eksen min...

jeg tror jeg sa masse dumt fordi jeg ikke orket å jatte med, jeg kan huske jeg følte jeg ville provosere, og at jeg hadde en karusell av følelser inni meg. Sint i det ene øyeblikket og lei meg i det andre. Jeg opplevde at jeg ikke hadde kontroll, som om alle hemninger var borte.

I følge telefonen min har jeg visst ringt masse ukjente mannfolk da jeg satt i taxien. 

Jeg er så redd, jeg skjønner ikke hvordan jeg havnet der...

for en forferdelig ekkel venn jeg er... Ekkel person. 

:/ 

hvordan kan jeg bli sånn i fylla?

Anonymkode: eea73...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs om du drakk mer enn det du husker da.. går fort å glemme noen glass. Spiste du nok den dagen? drakk nok vann? Tok du deg en heftig treningsøkt kort tid før du startet å drikke? 

Har lest at t.o.m man kan bli påvirket lettere om man drikker når man har mensen. 

Ellers har du drukket noe du absolutt ikke har tålt. 

 

Anonymkode: 5a409...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs om du drakk mer enn det du husker da.. går fort å glemme noen glass. Spiste du nok den dagen? drakk nok vann? Tok du deg en heftig treningsøkt kort tid før du startet å drikke? 

Har lest at t.o.m man kan bli påvirket lettere om man drikker når man har mensen. 

Ellers har du drukket noe du absolutt ikke har tålt. 

 

Anonymkode: 5a409...921

Jeg tror ikke jeg drakk mer, for jeg hadde ikke med mer. Og kan ikke tenke meg at jeg stjal alkohol 😲

jeg hadde spist pasta før jeg dro, og spiste ost og kjeks på festen. Ikke trent siden torsdag. Men jeg fikk mensen natt til lørdag, kanskje det er noe med det.

ellers har jeg følt meg veldig urolig og usikker etter jeg startet i ny jobb og har vært gjennom et samlivsbrudd. 

 

Ts

Anonymkode: eea73...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke jeg drakk mer, for jeg hadde ikke med mer. Og kan ikke tenke meg at jeg stjal alkohol 😲

jeg hadde spist pasta før jeg dro, og spiste ost og kjeks på festen. Ikke trent siden torsdag. Men jeg fikk mensen natt til lørdag, kanskje det er noe med det.

ellers har jeg følt meg veldig urolig og usikker etter jeg startet i ny jobb og har vært gjennom et samlivsbrudd. 

 

Ts

Anonymkode: eea73...515

Samlivsbrudd og alkohol er ikke en lur kombinasjon. Husker jeg skulle ta meg et glass vin da jeg var midt oppi det. Fikk skikkelig, skikkelig angst. Jeg vet ikke hvordan bruddet har vært for deg, men man er jo uansett mye mer sårbar enn ellers og med alkohol minsker jo hemninger og mye grums,vonde følelser kan boble opp til overflaten. Hvis du har gjort noe som er "forferdelig" så hadde du sikkert fått vite det av noen innen nå. Det tok en stund før jeg kunne nyte alkohol igjen. Det var også ei jeg kjente som fortalte at hun ikke drakk på et år etter bruddet. Du må ta hensyn til deg selv.

Anonymkode: c680b...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...