Gå til innhold

Hvor gammel var du da du prøvde alkohol?


linsejesus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøvde første gang da jeg var 17, med en råtten (fant jeg ut senere) gammel rødvin. Satt alene og så på musikkvideoer og ble susete i hodet. Litt artig, men ga ikke særlig mersmak den gangen. Måtte holde meg for nesa første gang jeg drakk øl :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte litt på mamma og pappas øl og vin da jeg var rundt 11-12. Likte det ikke :P På egenhånd var jeg rundt 16 år. Gikk fint det. Tror det var smirnoff ice det gikk i. Drakk til jeg ble litt beruset og stoppet der *flinke meg* :fnise:

Anonymkode: 98e36...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Stjal noe vodka fra skapet til pappa da jeg var 16 eller 17. Ble sittende svimmel foran do og spy, og lovte meg selv at jeg aldri skulle drikke igjen.... så fylte jeg 18 :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg var ca 14. Smakte noe baileys som ei venninne og jeg tok fra hennes foreldre bare for å smake en sup hver. Var helt forferdelig syntes jeg da he he. Nå er det jo bare godt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg smakte alkohol var jeg vel 7 år gammel og trodde at det stod rød saft på bordet. 

Generell prøving av alkohol skjedde ikke før jeg var 17,5 år 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker virkelig ikke. Har fått et halvt glass vin (for alle andre enn familien min betyr det et helt glass) til middagen på lørdager siden jeg var 13/14. Var vi på hytta pleide jeg å få mer enn det av bestemor.

Endret av Persephone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg delte en Smirnoff Ice med to venner som 15-åring. Neste gang jeg drakk var jeg noen måneder forbi 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Smakte vel en liten slurk med øl og vin av foreldre da jeg var liten, men første ordentlig smaken var da jeg var 17. Drakk meg ikke full før i russetiden da :) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vilje: nesten 13, prøvde vodka. Vi ble veldig fort fulle (vi var flere sammen som prøvde). 

Ikke med vilje: 5, mamma hadde laget vin og lagret det på brusflasker i kjøleskapet. 

Anonymkode: 16887...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk noen slurker av foreldrene mine nå og da når jeg var mindre. Første hele ølboks var når jeg var 18. Har til gode å faktisk være full (22 år nå) come at me brah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått lov til å smake på vin hjemme fra jeg var ganske liten, men likte det vell ikke før jeg var 14.  Ellers har jeg likt det meste første gang jeg smakte det.  Øl tror jeg at jeg var 16, da jeg var 17 smakte jeg akevitt, og da jeg var 18 smakte jeg whisky.  Smakte vodka da jeg var var 17-18 også, men det syntes jeg bare var smakløst.  Selv om jeg gjerne drikker ofte, så har jeg aldri vært noe glad i fyll og slutter stort sett å drikke når jeg merker at jeg blir brisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var 16. Det gikk slik det måtte gå, ble alt for full og kastet opp. Føler i ettertid at det var en milepel og er helt greit. Der og da føltes det helt krise og jeg var superflau

Anonymkode: a7115...acf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufrivillig: Kaffekarsk da jeg var 4 eller noe.
Frivillig:12. Øl. Syns det smakte så jævlig at jeg lovte meg selv å aldri mer drikke alkohol.
Ble dritings første gang som 14-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang på 18 årsdagen min, en halvliter til maten. Syntes det var godt.

Første fyll, noen måneder senere på Blue nun og Black Tower. Og litt karsk. Spydde, dusja, grein og ba til høyere makter om hverandre. Helt forferdelig.

Anonymkode: 28ca0...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13. Venninnen min hadde fått tak i en sixpack med wine coolers(noen som husker de eller, hehe?).

Vi ble "fulle" og rangla rundt i nabolaget,

Anonymkode: ce367...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...