Gå til innhold

Spørre om han vil slikke meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 5 mnd og vi har et veldig fint sexliv sammen forsåvidt, men han aldri slikket meg. Jeg suger ikke han så ofte heller, men det hender av og til. Jeg har ingen problemer med å fortelle han hvordan jeg liker ting i senga og hvilke stillinger jeg vil teste ut med han osv, men når det gjelder å be han om å slikke meg så er jeg veldig usikker. Siden han ennå ikke har gjort det inbiller jeg meg at han egentlig ikke har veldig lyst så jeg kvier meg da litt for å spørre i frykt for å få avslag. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan prøve å ta opp dette med han på en minst mulig klein måte? :P

Anonymkode: 76421...5d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta et judogrep på han å kast han ned i senga.. Så setter du deg over han å ber han slikke deg. Garanterer at det vil fungere😉

Anonymkode: 7150c...d0b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å spørre.

Bare ta hånda på hodet hans og dytt han sakte ned.

Mange menn tar ikke initiativ til slikking fordi de ikke er så gode på det. Dårlig slikkeferdigheter er veldig avslørende for mangelnde seksuell erfaring.

Klarer du å gjøre han trygg på at han ikke "finne fram selv", tror jeg du er i mål.

Anonymkode: ba7fe...d2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta et judogrep på han å kast han ned i senga.. Så setter du deg over han å ber han slikke deg. Garanterer at det vil fungere😉

Anonymkode: 7150c...d0b

Jeg kan love at dette funker. Enten funker det, eller så blir han så overraska at han ikke vet hva han skal gjøre og glemmer å puste der han ligger med fitte i fjeset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Persephone skrev:

Jeg kan love at dette funker. Enten funker det, eller så blir han så overraska at han ikke vet hva han skal gjøre og glemmer å puste der han ligger med fitte i fjeset.

😂😂 Funker fett det.. Det enkle er ofte det beste😄

Anonymkode: 7150c...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det nå er slik at han ikke er ekspert på å slikke kan du jo lære ham opp. Han vil være lykkelig over å ha en dame som vet hva hun vil ha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Persephone skrev:

Jeg kan love at dette funker. Enten funker det, eller så blir han så overraska at han ikke vet hva han skal gjøre og glemmer å puste der han ligger med fitte i fjeset.

Om en kvinne gjør noe slikt biter jeg.

Man tvinger ikke en mann til å slikke, like lite som en mann skal true pikken inn i munnen..og ned i halsen...på en kvinne.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Om en kvinne gjør noe slikt biter jeg.

Man tvinger ikke en mann til å slikke, like lite som en mann skal true pikken inn i munnen..og ned i halsen...på en kvinne.

Menn biter ikke.. Vi er gladiatorer!

Anonymkode: 7150c...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle menn liker å slikke, spør hvordan han stiller seg til det, og nevn at du ville likt om han gjorde det på deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Menn biter ikke.. Vi er gladiatorer!

Anonymkode: 7150c...d0b

Er vi? Og skal finne oss i tvang?

INGEN skal tvinges til noe de ikke liker/ikke ønsker.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å spørre.

Bare ta hånda på hodet hans og dytt han sakte ned.

Mange menn tar ikke initiativ til slikking fordi de ikke er så gode på det. Dårlig slikkeferdigheter er veldig avslørende for mangelnde seksuell erfaring.

Klarer du å gjøre han trygg på at han ikke "finne fram selv", tror jeg du er i mål.

Anonymkode: ba7fe...d2b

Kanskje jeg skulle prøvd dette? Jeg vil ikke at han skal føle seg tvunget til å gjøre det liksom selv om jeg på en måte dytter han ned, men vi er såpass åpne med hverandre at jeg tror han nok vil si fra hvis han ikke vil :) Jeg greier meg jo fint uten å bli slikket, så jeg blir jo på ingen måte sur om han skulle nekte, men det er jo såå deilig hehe. 

TS

Anonymkode: 76421...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er sjenert eller synes 'kommandoer' blir for direkte kan du kanskje spørre ham om det er noe spesielt han har lyst til å prøve i senga for å få i gang samtalen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Er vi? Og skal finne oss i tvang?

INGEN skal tvinges til noe de ikke liker/ikke ønsker.

Er noe som heter å ta det som en mann, og menn biter ikke uansett. Ingen mann har tatt skade av litt fittesaft rundt ørene😉

Anonymkode: 7150c...d0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 5 mnd og vi har et veldig fint sexliv sammen forsåvidt, men han aldri slikket meg. Jeg suger ikke han så ofte heller, men det hender av og til. Jeg har ingen problemer med å fortelle han hvordan jeg liker ting i senga og hvilke stillinger jeg vil teste ut med han osv, men når det gjelder å be han om å slikke meg så er jeg veldig usikker. Siden han ennå ikke har gjort det inbiller jeg meg at han egentlig ikke har veldig lyst så jeg kvier meg da litt for å spørre i frykt for å få avslag. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan prøve å ta opp dette med han på en minst mulig klein måte? :P

Anonymkode: 76421...5d0

Bind ham fast og sett deg overskrevs hodet hans. Han forstår greit hva han skal gjøre. Dersom han ikke liker det bruker han sikkerehetsordet som dere har avtalt på forhånd. 

Eller bare ligg dere i en 69, da er det naturlig at han også bidrar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. hvorfor er det så ok å tvinge mannfolk til dette da?? :o 

Nei vet du hva, bruk ordene dine og prat med ham. Om han sier nei, så spør du om hvorfor også finner dere ut av det sammen! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forskjell på å tvinge og å legge til rette for. Ved å posisjonere seg på en måte at det naturlig og lett å komme til å slikke. 

Beste måten er kanskje når han ligger over henne og kysser, dytt forsiktig og si "lenger ned". Da skjønner han nok fort hvor det bærer. 

Hvis han faktisk ikke vil er det også lett for han å gjøre noe annet. Men om han ikke vet helt hva han skal gjøre, er det jo bare å fortelle hva og hvor det gjør godt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mysticgirl

Hva med å bare sette deg over han som i 69 og suge han. Og håpe på at han tar hintet og begynner å slikke deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen hadde skrevet disse rådene til en mann som ville at en kvinne skulle suge ham, hadde folk her ropt voldtekt.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Hva med å bare sette deg over han som i 69 og suge han. Og håpe på at han tar hintet og begynner å slikke deg?

Got my vote! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kattepusen skrev:

Om noen hadde skrevet disse rådene til en mann som ville at en kvinne skulle suge ham, hadde folk her ropt voldtekt.. 

Ikke sant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...