Gå til innhold

Borgerlig bryllup erfaringer


ssilje

Anbefalte innlegg

Hei! Forloveden min og jeg vil gifte oss til neste år, men ingen av oss liker å være midtpunkt osv osv. Derfor vurderer vi å gifte oss borgerlig. Bor i ei lita bygd, så vi vurderer ta med forloverne våre til Oslo og gjøre det der. Sove på hotell før vielsen med hver vår forlover, og sove sammen på hotell natta etter. Invitere foreldre og søsken i tillegg. Kanskje besteforeldre/tanter/onkler.

Så har vi dilemmaet med middag etterpå. Skal vi invitere kun forlovere, foreldre, søsken og egne barn. ELLER skal vi slenge på besteforeldre/tanter/onkler i tillegg? 

 

Noen som har ca erfaring eller noen meninger om " planen" vår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du må invitere de som du ønsker å spise middagen med til vielsen i alle fall.

 

Utenom det må du se det an etter budsjettet deres.

Anonymkode: 93443...a93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere skal be de dere vil ha tilstede under vielsen - budsjettet bestemmer hvor mange dere tar dere råd til.

En annen ting jeg synes dere skal tenke litt over er om gjestene er nødt til å overnatte på hotell også - hvis de bor langt unna. De får jo utgifter til klær, gave + hotell og det er det kanskje ikke alle som tar seg råd til.

Hvis jeg skulle giftet meg igjen så ville jeg hatt forlovere og barna våre tilstede. Spist middag ute og heller hatt en uformell fest hjemme senere hvor flere blir bedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...