Gå til innhold

Fett fra rumpa rett i kinna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, takk for at du stakk innom. Måtte ha en killer overskrift for å vekke oppsikt. 

Når det er sagt, har noen av dere erfaring med fettsuging som igjen kan sprøytes andre deler i kroppen slik som ansikt? Jeg vurderer høyere kinn og mindre rumpe . 

Anonymkode: d6510...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men det skal visst gi fine resultater. Men gjør du det for forstørrede kinn, vil ikke dette merkes særlig på rumpa. Da må du evt. ta fettsuging av rumpe i tillegg. Jeg har vanskeligheter for å tro at en rumpe er det største problemet, ville heller ha fettsugd lår, mage/hofter eller armer.

Anonymkode: 868cd...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det skal visst gi fine resultater. Men gjør du det for forstørrede kinn, vil ikke dette merkes særlig på rumpa. Da må du evt. ta fettsuging av rumpe i tillegg. Jeg har vanskeligheter for å tro at en rumpe er det største problemet, ville heller ha fettsugd lår, mage/hofter eller armer.

Anonymkode: 868cd...0b6

Jaha, det ville så du gjøre? Men hva om TS har svært liten fettprosent på de områdene som du nevner?!

Anonymkode: 60c8d...22d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det skal visst gi fine resultater. Men gjør du det for forstørrede kinn, vil ikke dette merkes særlig på rumpa. Da må du evt. ta fettsuging av rumpe i tillegg. Jeg har vanskeligheter for å tro at en rumpe er det største problemet, ville heller ha fettsugd lår, mage/hofter eller armer.

Anonymkode: 868cd...0b6

Ingen problem å ta fra de andre stedene også. Men det fins nesten ingen info om det på nett. Har inneslukket kinn, og det hadde vært fint å bare fylle de 

Anonymkode: d6510...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...