Gå til innhold

Hva og hvor er den beste sexen du har hatt?


Kristiansand123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får være anonym, da litt for mange vet hvem jeg er her inne. Mine 2 siste exer, har vært helt utrolige i senga. Beste samleie, var første gang jeg fikk vaginal orgasme, og tror jeg kom 10 ganger i løpet av samleiet, det var bare helt vilt. Skjedde i sengen min da. Sex med de to mennene her, har vært en opplevelse som ikke ligner noe annet. Og alle andre jeg har hatt sex med, kommer langt under, selv om det er bra nok.

Nå er jeg sammen med en flott mann, men dessverre er sexen bare middels, men håper det blir bedre med tiden.

Anonymkode: f95d4...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nåværende samboer på hytta til foreldrene hans. Første gang med serieorgasme. 

Anonymkode: f0828...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.8.2016 at 22.01, AnonymBruker skrev:

Får være anonym, da litt for mange vet hvem jeg er her inne. Mine 2 siste exer, har vært helt utrolige i senga. Beste samleie, var første gang jeg fikk vaginal orgasme, og tror jeg kom 10 ganger i løpet av samleiet, det var bare helt vilt. Skjedde i sengen min da. Sex med de to mennene her, har vært en opplevelse som ikke ligner noe annet. Og alle andre jeg har hatt sex med, kommer langt under, selv om det er bra nok.

Nå er jeg sammen med en flott mann, men dessverre er sexen bare middels, men håper det blir bedre med tiden.

Anonymkode: f95d4...0a8

Hva med dem var det som satte alle andre i skyggen da? Utstyret? Kroppen? Teknikken? Å gi ei jente 10 orgasmer må da kunne beskrives som en maktdemonstrasjon...

Anonymkode: bf61c...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt masse god sex, så jeg har det luksus problemet at det er vanskelig å bare nevne en plass og tid.

Men alle har vært med kjæresten jeg har nå. Han er en fantastisk elsker, vi har en kjemi som jeg aldri har opplevd med noen andre. Den beste sexen er når den er helt spontan og vill. Men det er også deilig når vi må være stille, men begge gjør sitt ytterste for å gjøre det så godt for den andre at stønn og klynk må dempes med håndflate eller pute. 

Jeg er så yr av å tenke tilbake, så jeg gleder meg ekstra til han kommer hjem nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den beste, ikke fordi selve sexen var best, men fordi det var så uventet og skjedde så raskt. En kompis har årlig grilldressfest. For noen pr siden skulle jeg bare få med meg slutten av en fotballkamp på TV og gikk ned i hans hule (det er en hagefest). Setter meg i godstolen hans og har knapt skrudd på TVn før ei av de sprekeste damene kommer inn, setter seg ned foran meg og suger meg uten å si noe som helst. Hun bare blunker til meg. Etter det tar vi en tur i kjelleren hvert år på grilldressfesten hvor hun alltid suger meg og det er det. Men første gang var best, for det skjedde så fort og uventet. 

Anonymkode: fc8de...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og bestevennina mi, hun skulle over natte, eg sto i dusjen da hun kom inn på badet og spurte om å få dusje med meg, noe vi har gjort flere ganger, vi var begge nakne vasket håret til hverandre og såpet hverandre inn. Begge skjente at noe var i ferd med å skje, vi begynnte å beføle hverandre og små kysse. Da vi var ferdige på badet gikk vi å la oss, nakne, da jeg skjente ei hånd som gikk oppover låret, vi lå først å fingra hverandre mens vi klinte, så gikk vi over til å gni kroppene våre mot hverandre, før jeg gikk ned å sliket den varme deilige musa hennes,hun smakte bare helt nydelig, jeg har aldri hatt det så deilig som den natten før, det var så mykt og deilig at vi har nå et sexuelt forhold sammen, det føltes bare så riktig.

Anonymkode: 7d0fd...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nåværende så tar jeg ikke rangering, det ville være illojalt, og helelr egentlig ikke å rangere kjærester (sjøl om minst ei var et skikkelig dråg).

Men av de omgangene jeg har hatt og gitt for sexen sin egen del, må jeg faktisk trekke fram noen tilfeller i Polen for noen år siden. Sjøl om det ble litt slitsomt når hun begynte å sparke når hun fikk orgasmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært mange bra, men av de beste orgasmene jeg har hatt i mitt liv var første gang mannen min slikket meg med ny metode han hadde lært på nettet:fnise: Lå å ristet i over en time etterpå. Eller så er den beste sexen totalt sett vi har hatt, tidligere i sommer. Var i sengen vår en helt vanlig dag, men det var veldig uventet. Han dyttet meg ned på kanten av sengen når jeg kledde av meg for kvelden, vi måtte være litt stille da vi hadde besøk i rommet ved siden av. Viser seg nå også at det var kvelden barnet vi nå venter ble unnfanget:rodmer:

Anonymkode: d3026...73a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen måneder i forveien hadde jeg hatt en mindre bra opplevelse med en annen. Det gjorde at jeg trakk meg tilbake med denne nye daten min. Hun var sikkert kjempefrustrert. Men en kveld var det som om alt klaffet, og lidenskapen tok fullstendig overhånd. Det var rett og slett perfekt. Det hele var så mektig at vi etter orgasmene bare lo, mens vi holdt rundt hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sjøen en varm sommerdag etter et par glass hvitvin, spontant og uventet. Hadde en ny runde samme sted året etter, men ingenting slår den første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9.9.2016 at 3.08, AnonymBruker skrev:

Vært mange bra, men av de beste orgasmene jeg har hatt i mitt liv var første gang mannen min slikket meg med ny metode han hadde lært på nettet:fnise: Lå å ristet i over en time etterpå. Eller så er den beste sexen totalt sett vi har hatt, tidligere i sommer. Var i sengen vår en helt vanlig dag, men det var veldig uventet. Han dyttet meg ned på kanten av sengen når jeg kledde av meg for kvelden, vi måtte være litt stille da vi hadde besøk i rommet ved siden av. Viser seg nå også at det var kvelden barnet vi nå venter ble unnfanget:rodmer:

Anonymkode: d3026...73a

Kan du redegjøre litt nærmere for denne slikkemetoden? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Reg skrev:

Kan du redegjøre litt nærmere for denne slikkemetoden? :P

Er 7 år siden, så husker ikke så voldsomt mye :P Det var hvert fall slikking og fingring sammen, ble g-punkts orgasme for å si det sånn :P

Anonymkode: d3026...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...