Gå til innhold

Hmm. Fant ut at han har dame


Missha

Anbefalte innlegg

Har snakket med en fantastisk fyr i 6 uker og vi skal straks treffes. Pga avstand har vi ikke fått det til før. Vært en veldig spesiell (positiv) kjemi mellom oss på meldinger og telefon. Begge har vært enige om at det er noe spesielt. Jeg fant ut i dag at han brått har dame. What to do? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Missha skrev:

Har snakket med en fantastisk fyr i 6 uker og vi skal straks treffes. Pga avstand har vi ikke fått det til før. Vært en veldig spesiell (positiv) kjemi mellom oss på meldinger og telefon. Begge har vært enige om at det er noe spesielt. Jeg fant ut i dag at han brått har dame. What to do? 

Ikke gidd å møt han? Jeg hater utro mennesker. De kan få kreft og dø. 

Anonymkode: bc3ed...86d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuuff. Jeg skjønner jo det egentlig selv . Men jeg har blitt glad i han faktisk og vant med å "ha han" i hverdagen nå. 

Hva sier jeg a ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva gjør du? Nå vet du litt om hvordan denne fyren er i stand til å behandle sin kjæreste, så da vet du jo i alle fall det i tilfelle det er du som er henne om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gidd å møt han? Jeg hater utro mennesker. De kan få kreft og dø. 

Anonymkode: bc3ed...86d

Seriøst, synes du virkelig det er greit å ønske at andre skal få kreft og dø? For en ting som utroskap? Ikke greit.

Anonymkode: cc392...68b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger du seriøst å spørre om hva du skal gjøre??

Er du 5??

 

Selvfølgelig kutter du han på dagen. Be han heller komme tilbake når han er singel.

Anonymkode: 695ae...3d4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Missha skrev:

Uuuuff. Jeg skjønner jo det egentlig selv . Men jeg har blitt glad i han faktisk og vant med å "ha han" i hverdagen nå. 

Hva sier jeg a ? 

Si at du har ombestemt deg, og at han burde forstå hvorfor.

Anonymkode: f9c7e...609

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke møt han mer. han er en dust! :balltre:

Endret av Kristiansand123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare vil være venner,men vil du virkelig være venn med noen som bevist ikke forteller deg at han har dame?

Anonymkode: 0fdfe...a8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra
34 minutter siden, Missha skrev:

Har snakket med en fantastisk fyr i 6 uker og vi skal straks treffes. Pga avstand har vi ikke fått det til før. Vært en veldig spesiell (positiv) kjemi mellom oss på meldinger og telefon. Begge har vært enige om at det er noe spesielt. Jeg fant ut i dag at han brått har dame. What to do? 

Gjør det du føler for, neste gang er det du som er den dama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Missha skrev:

Uuuuff. Jeg skjønner jo det egentlig selv . Men jeg har blitt glad i han faktisk og vant med å "ha han" i hverdagen nå. 

Hva sier jeg a ? 

Jeg hadde ikke giddet å si noe i det hele tatt jeg. Hvertfall ikke noe fint..

Du burde enkelt og greit tenke at det også er ei anna som er vant med å ha han i sin hverdag, hvis ikke det er enda flere av dere. Hvorfor skulle han ikke gå bak ryggen på deg om det skulle bli dere to?  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har veldig rett :) greit å få noen kloke ord når hodet er litt forvirret. Tenker mest på dama jeg da, som ikke aner noen ting . Stakkars jente. Er jo ikke meg det er synd på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stopp all kontakt selv om det er skikkelig dritt. Du taper her uansett. Men tapet ditt blir større jo lengre du har kontakt med han. 

Han er en douchbag. Enkelt og greit. 

Anonymkode: 71fa1...184

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gidd å møt han? Jeg hater utro mennesker. De kan få kreft og dø. 

Anonymkode: bc3ed...86d

:ohmy: det der var vel og dra det litt lang, selv om utroskap er fy!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Missha skrev:

Dere har veldig rett :) greit å få noen kloke ord når hodet er litt forvirret. Tenker mest på dama jeg da, som ikke aner noen ting . Stakkars jente. Er jo ikke meg det er synd på. 

Det er kanskje verst for henne, men du ble også ført bak lyset. Det virker som han har gjort sitt beste for å få deg følelsesmessig engasjert i håp om at du hadde vært villig til å være hans elskerinne når du allerede var blitt forelsket. Det er virkelig kynisk av han.

Han gjorde det ikke slutt med kjæresten sin for at han forelsket seg i deg. Han vil ha dere begge, men du blir ikke å få samme respekt som en kjæreste. Du blir mest sannsynlig ikke å møte familien hans eller venner, og alt annet som skjer når man er ett par. Kanskje blir dere å ha det bra alene, men du kommer til å være en hemmelighet. Jeg håper du føler at du fortjener bedre enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...