Gå til innhold

Lyster så innmari på andre menn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg trenger råd og hjelp. Er gift på sjette året, er i slutten av tjueårene og har to barn. Mannen min er kjekk, deilig, veltrent og (beklager detaljer) god i sengen. MEN, det er et stort men. Jeg lurer på om jeg er grunnleggende ikke monogam. Jeg craver etter andre menn seksuelt, det kan være menn jeg kjenner, helt ukjente, det er ekser og kollegaer... Jeg får en del oppmerksomhet fra menn og jeg merker at jeg livnærer meg på det, lager meg fantasier om hvordan disse mennene skal komme og ta meg opp etter veggen og jeg klarer ikke slutte. Jeg henger meg opp i nye menn hele tiden, det kan være en kjekk mann i køen på kiwi eller en helt annen. Jeg blir så sliten av å stå imot! Hittil har jeg vært trofast, men det blir vanskeligere og vanskeligere. Jeg er fortvilet for mannen min er tidenes mest trofaste fyr som aldri vil tilgi utroskap. Og det er jo han jeg vil være med! Men jeg trenger..... Mer! For ordens skyld, vi har regelmessig sex, og det er ikke noe jeg savner i sexlivet mitt med han. 

Anonymkode: 974c8...c1b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men om du har et så stort behov etter andre menn, så burde du kanskje vurdere ditt ekteskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var vrien. Eneste løsningen jeg kan se er at du prater med han om det. Det vil nok lett ende i katastrofe, men viss du ikke klarer å døyve trangen må du jo nesten det. 

Anonymkode: b6e72...1de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Men om du har et så stort behov etter andre menn, så burde du kanskje vurdere ditt ekteskap.

Det er jo det jeg gjør! Ts 

Anonymkode: 974c8...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ha deg med andre menn som du liker.

Anonymkode: cc2ba...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den var vrien. Eneste løsningen jeg kan se er at du prater med han om det. Det vil nok lett ende i katastrofe, men viss du ikke klarer å døyve trangen må du jo nesten det. 

Anonymkode: b6e72...1de

Det blir katastrofe ja! Vil uansett ikke fortelle han det, det vil såre han for mye. Jeg vil isåfall gjøre det slutt først for å så leve ut "drømmene". Men det er jeg redd jeg vil angre på igjen... Fryktelig vanskelig dette her! Kunne ønske han ikke var monogam han heller, da hadde alt vært greit....

Anonymkode: 974c8...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ha deg med andre menn som du liker.

Anonymkode: cc2ba...0f9

Mener du mens jeg er i ekteskapet? Da er det jo ren og skjær utroskap... Noe som frister noe innmari, får jo da i pose og sekk, men som ikke føles okey ovenfor mannen... Bør jo avslutte først. Men da mister jeg han! Hvorfor finnes ikke jatakk begge deler??  Ts

Anonymkode: 974c8...c1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener du mens jeg er i ekteskapet?

Anonymkode: 974c8...c1b

Det er opp til deg.

Anonymkode: cc2ba...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludolek
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg gjør! Ts 

Anonymkode: 974c8...c1b

Jeg synes du skal slutte å høre på tullete brukere som høyst sannsynlig er unge og uten særlig langvarig forholdserfaring.

Jeg ser ikke problemet med at du fantaserer om andre, men sjansen for at ting blir akkurat som du fantaserer om er jo relativt liten.

Hadde du vært like gira på realisering om virkeligheten betydde at enkelte ganger ble bra sex mens resten var kjedelig/klein/ikke helt din kopp te? 

Du vet jo aldri, mulig han fantaserer om enkelte scenarier han og. Du kan jo ta det generelt opp med ham, han tar vel neppe ut skilsmisse om du lufter et scenarie?

Endret av Ludolek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les om cuckolding du ;) Er ikke noe for meg (kvinne), men første stedet jeg hadde hørt om det var her på KG. Og jeg synes også det er her inne jeg har lært mest om det. Søk i tråder eller hør med @Cuckold

Så vidt jeg forstår er ikke det viktigste at mannen må leve i sølibat, men heller at man tillater konen å ha flere sexpartnere?

Det er nok ikke alle menn som liker tanken, men det er da langt bedre å høre om det er noe for mannen enn å la ekteskapet ryke på grunn av det?

Anonymkode: 0450a...b9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg gjør! Ts 

Anonymkode: 974c8...c1b

Så bra........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et prakt eksempel på hvordan vi mennesker egentlig er. Vi er ikke ment for monogami, går vi imot naturen går alt til helvete. Jeg synes du kan ha deg på siden uten å fortelle mannen din noe om det, han har ikke vondt av noe han ikke vet.

Ellers synes jeg du skal dumpe han å være singel, med mindre du er avhengig av han da, da må du bli. Lykke til!:)

Anonymkode: 6779a...54b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryter du ut av ekteskapet kommer du lest sannsynlig til å angre. Ja, du får da ha sex med andre, men antagelig kommer det ikke til å bli så fantastisk som du innbiller deg nå.

Hva med å prøve rollespill med mannen din? Da kan du jo kanskje få en følelse av at det er noe nytt og spennende, at han er noen andre, uten at du gjør noe galt?

Anonymkode: 60456...b1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan du ikke knulle litt på si ts? 

Så lenge mannen din ikke får greie på det skader det ingen. Når du har slike sterke drifter bør du få praktisere dem. 

Bare pass på at evt andre menn du planlegger å møte for pulings holder kjeft så ikke mannen din blir mistenksom. Og som aldri har truffet din mann. Sørg for at det er korte møter som ikke vekker oppsikt og som kan taes som små ærend. Ikke noen lange weekendbesøk med andre ord. Skift klær hvor ikke andres dufter/parfyme vekker mistanke og ikke forandre din væremåte og personlighet etter at du svever på skyene over sextreff med andre menn.  

Hilsen lykkelig ektemann som har vært lykkelig utro mot kona i 10 år. Og hvor hun aldri har hatt fnugg av mistanker. 

Anonymkode: e5e97...4d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir katastrofe ja! Vil uansett ikke fortelle han det, det vil såre han for mye. Jeg vil isåfall gjøre det slutt først for å så leve ut "drømmene". Men det er jeg redd jeg vil angre på igjen... Fryktelig vanskelig dette her! Kunne ønske han ikke var monogam han heller, da hadde alt vært greit....

Anonymkode: 974c8...c1b

Den der kommer du til å angre på. Hva med unga dine da? Hva vil du svare den dagen du får spørsmål fra dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke knulle litt på si ts? 

Så lenge mannen din ikke får greie på det skader det ingen. Når du har slike sterke drifter bør du få praktisere dem. 

Bare pass på at evt andre menn du planlegger å møte for pulings holder kjeft så ikke mannen din blir mistenksom. Og som aldri har truffet din mann. Sørg for at det er korte møter som ikke vekker oppsikt og som kan taes som små ærend. Ikke noen lange weekendbesøk med andre ord. Skift klær hvor ikke andres dufter/parfyme vekker mistanke og ikke forandre din væremåte og personlighet etter at du svever på skyene over sextreff med andre menn.  

Hilsen lykkelig ektemann som har vært lykkelig utro mot kona i 10 år. Og hvor hun aldri har hatt fnugg av mistanker. 

Anonymkode: e5e97...4d2

Unnskyld at jeg spør, men hva er egentlig vitsen med å være sammen med en kvinne som åpenbart enten er svært naiv eller som ikke bryr seg om hva du gjør?

Anonymkode: 0450a...b9d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Istedet for å foreslå utroskap, hvorfor ikke foreslå for TS å prate med mannen om trekant, eller et annet par.. ? 

Ts, du burde vel prøve å få mannen din med på noe før du går fra ham for å ligge med andre. Han har nok fantasier han også som han kunne tenkt seg å fått oppfylt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ludolek skrev:

Jeg synes du skal slutte å høre på tullete brukere som høyst sannsynlig er unge og uten særlig langvarig forholdserfaring.

Jeg ser ikke problemet med at du fantaserer om andre, men sjansen for at ting blir akkurat som du fantaserer om er jo relativt liten.

Hadde du vært like gira på realisering om virkeligheten betydde at enkelte ganger ble bra sex mens resten var kjedelig/klein/ikke helt din kopp te? 

Du vet jo aldri, mulig han fantaserer om enkelte scenarier han og. Du kan jo ta det generelt opp med ham, han tar vel neppe ut skilsmisse om du lufter et scenarie?

Takk for et edruelig svar! Jeg er helt med på tanken om at ting ikke vil bli som jeg fantaserer om. Og at jeh sitter igjen etterpå og tenker at dette var ikke verdt å gå ut av ekteskapet for. Men jeg har så lyst allikevel! Helt håpløst. Jeg har forsiktig foreslått trekant for mannen, både med en annen mann og en annen dame (en annen dame for hans del og får å få han på gli, det er menn som frister meg) men han er helt og holdent uinteressert.. Ts

Anonymkode: 974c8...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les om cuckolding du ;) Er ikke noe for meg (kvinne), men første stedet jeg hadde hørt om det var her på KG. Og jeg synes også det er her inne jeg har lært mest om det. Søk i tråder eller hør med @Cuckold

Så vidt jeg forstår er ikke det viktigste at mannen må leve i sølibat, men heller at man tillater konen å ha flere sexpartnere?

Det er nok ikke alle menn som liker tanken, men det er da langt bedre å høre om det er noe for mannen enn å la ekteskapet ryke på grunn av det?

Anonymkode: 0450a...b9d

En cuckold tenner på at dama har sex med andre menn, så det høres ikke spesielt aktuelt ut her. Hun må heller foreslå et åpent forhold.

TS, jeg håper virkelig at du tar dette opp med mannen din. Jeg har ikke noe problem med å forstå at ikke alle er skapt for monogami, men jeg mener at alle fortjener forhold hvor de kan stole på partneren.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke knulle litt på si ts? 

Så lenge mannen din ikke får greie på det skader det ingen. Når du har slike sterke drifter bør du få praktisere dem. 

Bare pass på at evt andre menn du planlegger å møte for pulings holder kjeft så ikke mannen din blir mistenksom. Og som aldri har truffet din mann. Sørg for at det er korte møter som ikke vekker oppsikt og som kan taes som små ærend. Ikke noen lange weekendbesøk med andre ord. Skift klær hvor ikke andres dufter/parfyme vekker mistanke og ikke forandre din væremåte og personlighet etter at du svever på skyene over sextreff med andre menn.  

Hilsen lykkelig ektemann som har vært lykkelig utro mot kona i 10 år. Og hvor hun aldri har hatt fnugg av mistanker. 

Anonymkode: e5e97...4d2

Jo, jeg ser den muligheten! Og dro meg, det hadde gjort meg så tilfreds seksuelt, endelig... Men! Er så redd samvittigheten vil spise meg opp! Hvordan legge vekk samvittigheten? 

Anonymkode: 974c8...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...