Gå til innhold

Finnes det en datingapp som "funker"?


CMHuser

Anbefalte innlegg

Har brukt både møteplassen og tinder tidligere, men føler vel at de to og brukerne der dreier seg mer mot sex, enn det gjør å finne seg ett varende forhold. Har vel hatt uflaks, I guess! Så noen som kan "anbefale" en app for dating etc? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at Real Life er ganske bra. Den har over 7 milliarder brukere og er populær over hele verden. Den er gratis å bruke også.

Anonymkode: 39019...f1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare møtt seriøse menn via Sukker.no, dvs menn som har vært ute etter å finne noe varig, ikke bare sex. Møteplassen derimot er det litt ymse på har jeg også erfart...

Anonymkode: 38736...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare møtt seriøse menn via Sukker.no, dvs menn som har vært ute etter å finne noe varig, ikke bare sex. Møteplassen derimot er det litt ymse på har jeg også erfart...

Anonymkode: 38736...8f4

Og jeg har motsatt erfaring. Bare søplemenn på sukker uten respekt,som sender stygge meldinger og gjør meg helt nedbrutt :( 

Anonymkode: 4028f...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte kjæresten min på Tinder, av alle steder :fnise: Hadde overhode ikke noe tro på den "kanalen" da jeg registrerte meg der, og møtte en del useriøse underveis (naturlig nok, som alle steder)

Og har jeg fått verdens beste kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke verken sukker eller møteplassen, da man må betale for å bruke dem. Har heller prøvd OkCupid og tinder, men er så få kvinner som vil noe mer enn å bare flørte / casual sex og lignende, så jeg har blitt lit sliten av hele greien da jeg selv er ute etter noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, LoneWolf skrev:

Jeg bruker ikke verken sukker eller møteplassen, da man må betale for å bruke dem. Har heller prøvd OkCupid og tinder, men er så få kvinner som vil noe mer enn å bare flørte / casual sex og lignende, så jeg har blitt lit sliten av hele greien da jeg selv er ute etter noe mer.

Det er jo det som er, det er mye lettere for hvem som helst å gå inn og bruke de gratissidene, dermed kan det bli mye useriøst der. De som virkelig er ute etter et varig forhold er nok villig til å investere mer av både tid og penger på det, og velger derfor betalingssidene som gjerne også har bedre system for matching slik at man får luket bort en del personer som man ikke har noe felles med. Men selvfølgelig finner man merkelige personer alle steder.

Anonymkode: 38736...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det som er, det er mye lettere for hvem som helst å gå inn og bruke de gratissidene, dermed kan det bli mye useriøst der. De som virkelig er ute etter et varig forhold er nok villig til å investere mer av både tid og penger på det, og velger derfor betalingssidene som gjerne også har bedre system for matching slik at man får luket bort en del personer som man ikke har noe felles med. Men selvfølgelig finner man merkelige personer alle steder.

Anonymkode: 38736...8f4

For min del så velger jeg ikke de betalingssiden nettopp fordi fordi de krever betaling (og ganske drøyt mye også) for å kunne prate med folk. Jeg vil også påstå at de fleste datingsidene sitt "match system" er elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LoneWolf skrev:

For min del så velger jeg ikke de betalingssiden nettopp fordi fordi de krever betaling (og ganske drøyt mye også) for å kunne prate med folk. Jeg vil også påstå at de fleste datingsidene sitt "match system" er elendig.

Veldig enig i det. Syns ikke det virker som om disse sidene brukes av veldig seriøse folk heller. De fleste bruker deg mest som pausefisk. Har slettet tinder og sukker. Forblir heller singel enn å være noens underholdning/brevvenn. 

Anonymkode: 0c2a2...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...