Gå til innhold

Sminkør som krever MER penger for å ikke kunne legge ut før og etter bilder av meg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, jabx skrev:

Så flott at hun tar det svart da.

Hun tar det ikke svart, hun tar det under frisørsalongen jeg skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Jordbæra skrev:

Hun tar det ikke svart, hun tar det under frisørsalongen jeg skal til.

Da er det ikke privat :)

Anonymkode: 67c59...45b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Så det finnes jenter som takker nei til et honorar på 1000 kroner.

Anonymkode: 3f860...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kjempedyktig stylist/frisør. Jeg kan ordne håret ditt + make-up for kr 45000. MEN, om du lar meg bruke før/etter bilde på mine nettsider og i kommersiell sammenheng, gir jeg deg kr 1000 i rabatt! 

:nigo:

Anonymkode: b03c3...d9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Sleger" noen seg så billig som en tusenlapp i rabatt for å bli lagt ut på nettet? 

At noen i det hele tatt vil bruke denne sminkøren og støtte opp om hennes virksomhet er meg ubegripelig. 

Anonymkode: ceae2...650

Nå er det ikke akkurat snakk om naken-bilder heller. Noen dager går jeg uten sminke rundt omkring faktisk. Jeg føler virkelig ikke at det er verdens undergang at noen ser meg uten sminke, faktisk bryr jeg meg ikke i det hele tatt. 

Å legge ut et bilde av det for å spare 1000 kroner på noe jeg uansett skulle ha gjort, hadde ikke kostet meg en kalori, og jeg hadde ikke akkurat betegnet det som å "selge meg billig". Det er snakk om et ansiktsbilde uten sminke, og et med, og disse blir lagt ut på Internett. Skjønner virkelig ikke problemet med dette. 

Anonymkode: 1d1a4...32e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet, så lenge hun har presentert de ulike prisene og vilkår for dem før dere har inngått en avtale. Hvis hun hadde sagt at det var 3500, også ETTERPÅ kommet å sagt at du måtte betale en tusenlapp til for å ikke bli lagt ut, da hadde det selvsagt vært noe annet. Men her er hun jo helt åpen om hvilke priser hun opererer med, også får det jo være opp til kunden om man vil benytte seg av hennes tjenester. 

Hvis hun får bruke bildene blir det jo reklame for henne, så det er jo logisk at man da får det litt billigere. Noen kan ikke tenke seg det, andre synes ikke det er så ille. Synes hun virker som hun har et ryddig forhold til dette. 

Anonymkode: 30b5a...4db

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit hvis dealen var å legge ut kun etter-bilder. Men å ta med før-bilder? Neggu f. Det synes jeg ikke var en trivelig markedsføring, å håne kundene for hvordan de ser ut før sminkøren startet jobben. 

Uansett var det et greit forslag med rabatt for å kunne bruke bildene, men sagt på en omvent måte. Og rabatten burde kun inkludert etter-bilder! 

Anonymkode: eb892...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.8.2016 at 18.42, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kjempedyktig stylist/frisør. Jeg kan ordne håret ditt + make-up for kr 45000. MEN, om du lar meg bruke før/etter bilde på mine nettsider og i kommersiell sammenheng, gir jeg deg kr 1000 i rabatt! 

:nigo:

Anonymkode: b03c3...d9c

Jahahahaha ja, det var jo et godt tilbud :hoho:

Anonymkode: f57da...9a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit hvis dealen var å legge ut kun etter-bilder. Men å ta med før-bilder? Neggu f. Det synes jeg ikke var en trivelig markedsføring, å håne kundene for hvordan de ser ut før sminkøren startet jobben

Uansett var det et greit forslag med rabatt for å kunne bruke bildene, men sagt på en omvent måte. Og rabatten burde kun inkludert etter-bilder! 

Anonymkode: eb892...c6f

Mangen går med den tro at man kan gjøres om til Megan Fox bare man setter seg i en profesjonell stol, og risikerer derfor å bli skuffet over resultatet. Man håner ikke kunden, man gir fremtidige kunder et reellt bilde av hva man kan forvente med et gitt utgangspunkt. 

Anonymkode: 9783f...7cb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags sletting som har vært i denne tråden?

Er det mulig...

Anonymkode: 8036b...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags sletting som har vært i denne tråden?

Er det mulig...

Anonymkode: 8036b...c32

Er ikke rart fok er drit lei, det er virkelig ikke noe koslig er inne lengre.

Anonymkode: 8036b...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 8/28/2016 at 16.18, AnonymBruker skrev:

Hei

Det skal være samme pris til brudesminle for en med dårlig hud som en med fin hud, uansett om man velger å sminke seg mye eller lite. 

Snakket med sminkøren nå om hvordan betaling skulle skje. Hun skulle ha halvparten av pengene på konto nå for å bekrefte time, så resten for hånd den dagen vi møtes. Syntes det var litt merkelig betalingsmåte 😳

Anonymkode: ec860...13f

De fleste, fotografer, caterer osv, krever et depositum for å forsikre dagen er booket, og kreve restbetalingen FØR seremonien. Hvis de tar  det ETTER de risikere å ikke blitt betalt resten. ...og depositum er tatt slik at hvis du avlyser, taper du depositum siden de da kunne ha booket en annen denne dagen.  Ikke merkelig i det hele tatt, du er bare litt ferske på å planlegge bryllupsdagen din. 

Endret av Outlander
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.8.2016 at 15.55, AnonymBruker skrev:

Ekstra jobb er det jo ikke, men sminkøren profitterer selvsagt på å kunne bruke bildene til sin markedsføring. Da er det naturlig at hun tilbyr avslag i prisen for å kunne legge ut bilder.

Anonymkode: a2532...f64

Hun kan fortsatt legge ut etter-bilder? Om ts synes det er greit. Alle normale kvinner ser at personen er sminket (veldig..!!). Du behøver ikke å ha et trent øye for å se hvor godt hun er sminket, eller hvor mye hun er sminket heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.9.2016 at 9.04, Outlander skrev:

De fleste, fotografer, caterer osv, krever et depositum for å forsikre dagen er booket, og kreve restbetalingen FØR seremonien. Hvis de tar  det ETTER de risikere å ikke blitt betalt resten. ...og depositum er tatt slik at hvis du avlyser, taper du depositum siden de da kunne ha booket en annen denne dagen.  Ikke merkelig i det hele tatt, du er bare litt ferske på å planlegge bryllupsdagen din. 

Depositum får du tilbake.  De krever forhåndsbetaling. Men ja, det er helt vanlig 

Anonymkode: a0c71...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...