Gå til innhold

Far vil ha omsorgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er en mor og her inne er det ingen vits å fremstå som en engel. Da sier jo alle at far aldri får bla bla bla når dette kommer til en ende.... for kanskje på grunn av ting som har hendt tidligere så kan han vinne. Jeg har fått beskjed at hvis vi ender i retten er det 50/50 sjanse for hva som kan skjer. Jeg vet hva jeg har gjort for å kunne ha barna mest og det har jeg spilt bevisst på for at skal skje fordi jeg mener at barna har det best med meg, men siden det er blitt større fokus på far i dag så håper jeg bare at jeg kan vinne på at jeg har hatt barna rundt meg hele oppveksten og de er oppvokst i mitt hus. Det er jo mine "kort" nå. Når vi har vært i retten så kan heller ting roe seg for da er barnefordelingen endelig over. 

Anonymkode: d2a44...6e0

Det spiller da vel ingen rolle hvor lenge de har bodd hos deg dersom du setter ditt eget liv og helse i fare og det finnes en annen egnet omsorgsperson som ønsker omsorgen. Du er en dårlig mor dersom du mener barna dine skal bo heller hos deg enn hos far etter det du forteller om deg selv. Måtte far vinne frem i sin sak for alle barna, og måtte retten ta hensyn til det den eldste har å fortelle.

Mine kort. Bla bla bla :( 

Anonymkode: ef6d9...5c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sjørøveren skrev:

Jada for mødre er alltid engler og gjør aldri noe galt. Ikke sant? De er jo kvinner. Dust! Noe som er kvalmt på kg er at når det er noe negativt så er det alltid menn som får skylda. Hvorfor ikke bare utrydde menn når menn er så jævlige for dere og kvinner er helt perfekt? Så kan alle dere perfekte kvinner leve sammen. Alene. Uten menn i verden. Hadde blitt kjedelig i lengden eller hva? 

Det verste med dette, er at det ikke er mulig å diskutere seriøst, før det kommer en slik kommentar som du nevner her. Det er et stort problem i dagens Norge med mødre som gjør det vanskeligst mulig for menn å være fedre, og som gjør at mange barn ikke får så nær kontakt som de bør med foreldrene. Hver gang den debatten dukker opp, så skal noen nevne et eksempel med at de vet om en far som ikke stiller opp. Det må faktisk gå an å diskutere denne problemstillingen uten at noen skal avspore debatten hver gang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...