Gå til innhold

Goder på jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommunal helse- og omsorgstjeneste. Får forsikring både jobb og hjemme, treningsrom på jobb, rabatter på sykler, treningsstudio, massasje osv. 

Anonymkode: 36023...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i to butikker, en bok-kjede og en detalje-kjede.

I bok-kjeden føler jeg selv vi har god rabatt på alt av sortiment, selv om det går mest i bøker har vi mye annet og. Godt miljø, spennende konkurranser innad i kjeden og mye moro. 

I detalje-kjeden har vi 25% rabatt på alt sortiment. Nettopp startet igjen etter to års pause og det er litt ansatt-skifte nå, men jeg tror det blir et hyggelig miljø. Spennende konkurranser der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei du kan ikke kreve det.

Anonymkode: 0250f...0d9

Hvorfor ikke? Jeg hører om så mange andre som får det, hvorfor ikke meg da?

Anonymkode: aaaed...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Jeg hører om så mange andre som får det, hvorfor ikke meg da?

Anonymkode: aaaed...243

Fordi det står ingen steder at du har rett på det? Hvis arbeidsplassen ikke vil gi det, så trenger de ikke de.t Du kan ikke kreve det. 

Anonymkode: 89d70...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Jeg hører om så mange andre som får det, hvorfor ikke meg da?

Anonymkode: aaaed...243

Fordi det ikke er en regel at ansatte skal få slike rabatter. Nå har jeg fått rabatter i alle butikkene jeg har jobbet i riktig nok, men det er ikke en lov i arbeidsmiljøloven om at det skal være slik.

Det er forventet at vi bruker klærne vi selger når vi er på jobb, derfor må de gi oss noe for at vi skal tjene litt på det. De kan ikke kreve at vi bruker klærne, da måtte de gitt oss de gratis.

du kan ta det opp med sjefen din og høre om dere kan få til en rabattavtale, men du kan ikke kreve det.

Anonymkode: 0250f...0d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber i en type kiosk, der får vi mange forskjellige rabatter på forskjellige varer, gratis kaffe, gode rabatter på bildeler og ekstra trumf-rabatt på drivstoff.

Jobber i en annen type kiosk også, der er det egentlig bare ulemper å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med førstlinjesupport (Tele og IT)
Reiser gratis med tog i Norge og noen reiser i Europa
Mobil + abonnement (må skatte av abonnementet)
Får igjen det som går til pensjon

Det er sikkert mer, men husker ikke alt.

Anonymkode: 6b395...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor på vgs.

11 uker med ferie og avspasering i året.

Hjemmekontor.

Kjekke kurs og aktiviteter hvis man følger litt med på det som tilbys.

Tett samarbeid med elever og næringsliv gjør at jeg kan styre mye av arbeidshverdagen selv.

Med 16 års ansiennitet tjener jeg 650 000,- i året, og klarer meg greit med det.

Anonymkode: cee22...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som resepsjonist. Har betalt lunsj + gratis kantine. Gratis parkering, bedriftslege, smågoder som frisk frukt hver dag, godis og annet digg til anledninger. 

Anonymkode: 89ee6...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb som faen, helst hele døgnet. Har en time med treningsfri i arbeidstiden, men det er det likevel aldri tid til uansett. 

Anonymkode: efe75...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i staten. Hele staben får en liten julestjerne på deling til jul.

Anonymkode: 16aea...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i staten. Får gratis kaffe, te og frukt. Og rabatt på databriller.

Anonymkode: a571d...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber i bokhandel. Har gode prosenter på varer, samling, tilgang til leseeksemplar på nyheter

Anonymkode: 3595a...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber innen fagbevegelsen. Trekkes en liten sum i lønn for kantine med brødmat og salatdisk. Vii trekkes også i lønn for en liten sum som går til velferdskassa. Avhengig av det vi har spart opp så får vi et lite tilskudd fra arbeidsgiver. I gjennomsnitt har vi hatt velferdsarrangement ca to ganger i året det vi går ut og spiser sammen, går på kino etc.

I tillegg har jeg verdens beste arbeidskolleger og en flott personalsjef. Kunne ikke ha hatt det bedre!

Anonymkode: 52d97...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på kontor i oljebransjen

Gratis kaffe/te/melk/frukt

Ellers har vi innskuddsforsikring, som er den dårligste av de pliktige forsikringer som alle bedrifter må ha.

Dette gjelder oss på kontoret på land, våre kolleger offshore får alle goder en kan tenke seg/ beste vilkår på forsikringer man kan tenke seg.

 

Anonymkode: 8827c...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobber på kontor i oljebransjen

Gratis kaffe/te/melk/frukt

Ellers har vi innskuddsforsikring, som er den dårligste av de pliktige forsikringer som alle bedrifter må ha.

Dette gjelder oss på kontoret på land, våre kolleger offshore får alle goder en kan tenke seg/ beste vilkår på forsikringer man kan tenke seg.

 

Anonymkode: 8827c...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber innen det kulturelle kommunelivet. Får ingen andre frynsegoder enn kaker som de andre har bakt når de har bursdag, og noe snacks når folk slutter i jobben. Sommer- og julebord. 

 

Mannen min, derimot. Han jobber i det private markedet. Han får nesten tredd ulike gode frynsegoder nedover seg konstant. Det være helgekurs til utlandet, gratis mobil, flotte julegaver (type Bergans-gensere og gode ullpledd). *sukk* 

Anonymkode: 4db67...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...