Gå til innhold

Goder på jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva jobber du med og hvilke goder har du på jobben? 

Anonymkode: cc478...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i klesbutikk, får gode ansattrabatter.

Anonymkode: 0250f...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber som lege på sykehus. får gratis mat på vakter som overstiger 9 timer. Ellers ingen andre goder fra arbeidsplassen

Anonymkode: bc4f1...ba7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personalrabatt og gratis brus når det er varmt

Anonymkode: a9f45...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber innen IT:

gratis forsikringer

gratis lunsj

gratis internett og mobilabonnement samt kan bruke jobb-PC og mobiltelefon også privat, disse byttes annenhvert år.

store rabatter på treningsstudio, treningstøy

diverse gratis kurs som egentlig er ganske dyre dessuten ser pene ut på CVen

gratis billetter til fornøyelsespark en gang i året

Anonymkode: cfb7f...27d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsulent. iPhone, iPad og PC, fri avis, treningsabonnement, treningstøy, gratis deltagelse idrettsarrangement (krever at jeg fronter bedriften, gjennom å være registrert på dem og klær), subsidiert lunsj, bedriftshelsetjeneste, dekket internettabonnement. Gode forsikringsordninger som også omfatter familien. 

Så har vi det som ikke er direkte frynsegoder og blir innberettet. Gratis eller reduserte priser på en rekke kulturarrangement i Oslo, da bedriften er sponsor eller henter inn spesialavtaler. Sommerfest og julebord, juletrefest for barna. Sponset fredagspils, med arrangement, en gang i måneden. Firmatur på fjellet to ganger i året, dels subsidiert. Vi har også partoukort til noen av arenaene i og rundt Oslo, som går på omgang blant de ansatte. 

Anonymkode: c4df6...c2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber som saksbehandler i Oslo kommune. 

Får livsforsikring, lov til å trene én time pr uke i arbeidstiden, tilgang til "firmahytter" på fjellet + leilighet i Spania, rabatt på drivstoff hos Shell, gode lånevilkår hos OPF, 35 timers uke for 37,5 timers lønn, subsidiert kantine på jobb og diverse relevante kurs (får stort sett det jeg selv ønsker) for inntil 30.000 pr år. Det er vel det jeg kommer på sånn i farten.

Anonymkode: e1ead...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jobber som saksbehandler i Oslo kommune. 

Får livsforsikring, lov til å trene én time pr uke i arbeidstiden, tilgang til "firmahytter" på fjellet + leilighet i Spania, rabatt på drivstoff hos Shell, gode lånevilkår hos OPF, 35 timers uke for 37,5 timers lønn, subsidiert kantine på jobb og diverse relevante kurs (får stort sett det jeg selv ønsker) for inntil 30.000 pr år. Det er vel det jeg kommer på sånn i farten.

Anonymkode: e1ead...e65

Hadde helt glemt at jeg også har mobilabonnement betalt av jobben + at jeg får middag på en av byens beste restauranter én gang før sommeren og én gang før jul. (Meg som jobber i Oslo kommune).

Anonymkode: e1ead...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som lærer (ansatt i kommunen). Vi får gratis lunsj på planleggingsdager, gratis mat på personalfester (som er to ganger i året) og gratis trening på treningsstudio. 

Anonymkode: 686fc...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber innen helse. Får treningsabonnement dekket av jobb, ansattrabatt i en den butikker og spisesteder, firmahytte, gratisbilletter til en del sportsarrangementer og badeland. Men det jeg tror jeg setter størst pris på er mulighet til hjemmekontor og fleksibel arbeidstid. Gjør hverdagene så mye lettere :)

Anonymkode: 2d5b8...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvstendig næringsdrivende - ingen frynsegoder fordi sjefen er så gjerrig :-p jeg har forsikring og mobil da, men det hadde jeg jo hatt hvis jeg ikke drev for meg selv og :-p det å kunne styre egen hverdag er gull verdt da :-p 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med øknomi.

Bedriftshelsetjeneste, ulykkesforsikring, utenlandstur en gang per år, mange kurs, julebord og sommerfest på flotte restauranter, vinsmakingskurs en gang i året, middag på fin restaurant en gang i året, godteri og kaker når vi er slitne, gratis lunsj, betalt skolegang på privatskole, gratis middag når jeg jobber overtid, påskeegg, julegave, sommertid, 

Anonymkode: 31d0f...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehage

Gratis mat, fri tilgang på te og kaffe, masse godsaker på pauserommet før jul, sommerfest og julebord og felles hytteturer.

Anonymkode: 63a5f...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jobber i klesbutikk, får gode ansattrabatter.

Anonymkode: 0250f...0d9

Jeg jobber også i en klesbutikk, men får ingen ansattrabatt. Kan jeg kreve det?

Anonymkode: aaaed...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen oljebransjen

Alle muligens gratis forsikringer, gratis iphone/ipad/mac  av nyere modeller, gratis mobil abbonement, eurobonus poeng (alle flyreiser som er jobbrelatert er dekket), gratis hotellopphold til pendling, rabatt på bil, rabatt på treningsstudio abbonement, treningsklær, leie av hytte ordninger, gratis lunsj/middag/frokost, gratis fotballbilletter (firmaet eier lounge), gratis parkering i sentrum, julebord, invitasjoner til diverse festligheter, påskeegg, tilbud om videreutdanning gratis 

Anonymkode: ec1f5...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber deltid i matbutikk ved siden av studier og får 10 % trumf på matvarer og andre trumf goder. 

Anonymkode: c2cae...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber også i en klesbutikk, men får ingen ansattrabatt. Kan jeg kreve det?

Anonymkode: aaaed...243

Nei du kan ikke kreve det.

Anonymkode: 0250f...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber som lærer (ansatt i kommunen). Vi får gratis lunsj på planleggingsdager, gratis mat på personalfester (som er to ganger i året) og gratis trening på treningsstudio. 

Anonymkode: 686fc...822

Jobber som lærer i fylkeskommunen.

1 time trening i arbeidstiden kan vi benytte oss av (har fremdeles samme mengde jobb å gjøre uansett)

Ingen gratis mat utenom kaker ved sommer/juleavslutning.

Betaler for egen kaffe.

Har flere fordeles via fagforeningen.

Anonymkode: a7bc1...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som vekter. Ingen fordeler, bare ulemper som trusler, overvåking, dårlige arbeidstider og dårlig ledelse.

Kan kanskje trekke frem 1 fordel, at jeg antagelig blir ufør lenge før pensjonsalder. Håper bare jeg orker å finne på noe når den tid kommer.

Anonymkode: 74902...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...