Gå til innhold

Goder på jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva jobber du med og hvilke goder har du på jobben? 

Anonymkode: cc478...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i klesbutikk, får gode ansattrabatter.

Anonymkode: 0250f...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber som lege på sykehus. får gratis mat på vakter som overstiger 9 timer. Ellers ingen andre goder fra arbeidsplassen

Anonymkode: bc4f1...ba7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personalrabatt og gratis brus når det er varmt

Anonymkode: a9f45...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber innen IT:

gratis forsikringer

gratis lunsj

gratis internett og mobilabonnement samt kan bruke jobb-PC og mobiltelefon også privat, disse byttes annenhvert år.

store rabatter på treningsstudio, treningstøy

diverse gratis kurs som egentlig er ganske dyre dessuten ser pene ut på CVen

gratis billetter til fornøyelsespark en gang i året

Anonymkode: cfb7f...27d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsulent. iPhone, iPad og PC, fri avis, treningsabonnement, treningstøy, gratis deltagelse idrettsarrangement (krever at jeg fronter bedriften, gjennom å være registrert på dem og klær), subsidiert lunsj, bedriftshelsetjeneste, dekket internettabonnement. Gode forsikringsordninger som også omfatter familien. 

Så har vi det som ikke er direkte frynsegoder og blir innberettet. Gratis eller reduserte priser på en rekke kulturarrangement i Oslo, da bedriften er sponsor eller henter inn spesialavtaler. Sommerfest og julebord, juletrefest for barna. Sponset fredagspils, med arrangement, en gang i måneden. Firmatur på fjellet to ganger i året, dels subsidiert. Vi har også partoukort til noen av arenaene i og rundt Oslo, som går på omgang blant de ansatte. 

Anonymkode: c4df6...c2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber som saksbehandler i Oslo kommune.