Gå til innhold

Hun har bilder av en annen mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en kjæreste som er ca 30, jeg er ca 40.

Vi bor ikke sammen enda, men jeg holder på å avslutte jobb for å flytte over til henne. Hun bor et stykke unna, så pendling til jobb vil ikke fungere. Vi har vært et par i over et år nå, men jeg har hatt en ekkel følelse om at noe ikke har vært helt riktig på hennes side ganske lenge. Etter to eller tre måneder inn i forholdet oppdaget jeg at hun snappet og sendte sms til en av sjefene sine, disse var av en flørtende type og hun innrømte at hun hadde flørtet med denne peesonen før vi traff hverandre.

Hun brøt kontakten med han på en sms som hun viste meg, jeg tilga og vi gikk videre. Nå for en uke siden så oppdager jeg at hun hadde to bilder av den samme mannen på pad'n sin som kom fra en snapchat samtale for ca to mnd siden. Jeg konfronterer henne med dette men hun nekter og sier det er fra den første gangen og at hun ikke kunne forklare hvorfor dem var der. Så påpeker jeg at disse bildene kommer fra samme dag som jeg dro hjem for å jobbe,  etter å ha vært hos henne en ukes tid. Den samme morgen som jeg dro hadde hun sendt fire bilder av seg selv i søte smilende positurer ca 5 min etter at jeg slapp henne av på jobb. Dette er da samme dato som han hadde sendt bilder av seg selv sent på kvelden hvor han tilbyr seg å komme og "vekke" henne.

Hun innrømmer da at hun har hatt litt kontakt med han av og på men bare fra da bildene ble tatt og frem til i dag. Hun påstår hardnakket at hun aldri har vært fysisk med mannen og at det kun har vært kontakt med bilder og tekst. Jeg spør henne om hva han betyr for henne siden hun har bilder av han på pad'n sin, og hun sier hun ikke kan forklare og at det ikke betyr noe for henne... 

Mitt spørsmål er: om du er kvinne og har bilder av en annen mann på tlf eller lignende, betyr det virkelig ingenting? Jeg er mann, og om jeg hadde bilder av en annen kvinne så er det fordi det betyr noe. 

 

Anonymkode: 5d00d...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg som har vært i et stabilt forhold med barn og full pakke betyr dette ingenting spesielt, men så er jeg nokså åpen av meg.

For de aller fleste andre- spesielt de i ferske forhold, så betyr dette helt garantert noe. Og når man putter på avstandsforhold i tillegg så er det jo rimelig suspekt.

Tror kanskje jeg hadde vurdert å tenke meg om ang jobb med mindre du allerede har sagt opp og det dermed er for sent. 

Anonymkode: 705bc...f68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på det siste spørsmålet først - det trenger ikke bety noe at jeg har et bilde liggende. Jeg har et par mapper med mange slags bilder på PCen, og ble jeg bedt om å gjengi alt som er der hadde jeg ikke klart det. Det er bl.a. noen gamle minner jeg har tatt vare på, uten at jeg tenker på vedkommende til daglig.

Situasjonen er selvsagt en helt annen om man har kontakt med vedkommende jevnlig. 

Vet du livssituasjonen til denne mannen? Er han attraktiv? Dersom det er slik at han har kjæreste eller kone og at det er årsaken til at det ikke er blitt noe mer, så hadde jeg vært veldig skeptisk. 

Det er også mulig hun har et over gjennomsnittlig behov for bekreftelse fra menn, kanskje spesielt menn i sjefsposisjoner. Folk er også mer disponert for å dyrke disse tingene i jobbsammenheng, fordi det skaper litt spenning i hverdagen. 

Dere er uansett inne i et vanvittig dårlig spor der du snoker og analyserer, hun unnskylder seg seg men fortsetter. Jeg ville holdt av innflytningen for nå og sagt at det virker ikke som om hun er helt mentalt moden nok for et samboerskap om det er slik at hun fisker etter oppmerksomhet fra menn på jobben. 

Anonymkode: 4982e...b8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville fått opp noen røde flagg. Å ta vare på bilder som en mann som flørter med henne er suspekt. Spesielt med tanke på at dette er en mann som gjør at du føler deg usikker i forholdet deres. Og det at hun har sagt at hun skal kutte kontakt, men fortsetter med det bak ryggen på deg. Kanskje er dette uskyldig og hun bare liker oppmerksomheten, eller at dette er ett viktig vennskap. Men da burde hun vært ærlig med deg. 

Jeg har bilder av både kvinnelige og mannlige venner. De fleste er tatt når vi er samlet på fest. Men kunne nok ha funnet på å lagre ett bilde jeg syns var gøy eller fint fra snapchat, for å bruke bildet som en del av en gratulasjon på facebook f.eks. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt opp enda, men har kommet i kontakt med arbgiver som har interesse for mine kunnskaper.

Han er gift og har to barn etter hva hun forteller meg. Men hun vil ikke si om han betyr noe for henne, men jeg tenker at det må jo bety noe når du velger å ha bilder av han og ikke kan forklare hvorfor! 

Om det ikke er blitt noe mellom  dem fordi han er gift vil hun heller ikke svare på.

Ja, det er ikke et godt spor når en snoker, men jeg snublet tilfeldigvis over at det hadde blitt sendt og mottatt over 100 bilder mellom henne og noen andre på en dag via snapp, og da blir en automatisk litt nysgjerrig på hva som gir denne aktiviteten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump henne og skaff deg en voksen dame. Det å være på snapp er bare barnslig og kun idioter bruker snapp.

Anonymkode: 74523...b7c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har masse bilder av xen min på mobilen. Bilder av alt vi gjorde når vi var et par, bilder av oss i sengen, at vi kysser, er på tur, kjører bil, osv. Kjæresten hater det, tror jeg. Men det er fortid. Jeg kommer ikke til å slette bilder fra så lang tid tilbake pga sjalusi. Vil jo ha minner uansett hvem jeg var sammen med på tiden. Gjorde dette som tenåring, og har svært få bilder av meg selv fra 15-17 år. 

Poenget; ikke gidd å bry deg. Bilder er bilder, det spiller ingen rolle.. 

Hvis du blir sjalu av når så lite,  så hold deg singel. 

Anonymkode: 89648...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg anbefaler deg å ikkje si opp jobben helt enda, og utsette flyttingen til dette var blitt oppklart.

Eg har noen bilder av kompiser, men eg har aldri flørtet med noen av de, og de fleste bildene er morsomme tullebilder. Dama di har derimot hatt ein flørtende tone med denne mannen fra før ho traff deg, og ser ut til å like oppmerksomheten ho får. Det kan være så uskyldig at ho syns det er fint å få oppmerksomhet når du bor langt borte, men det kan også være verre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har masse bilder av xen min på mobilen. Bilder av alt vi gjorde når vi var et par, bilder av oss i sengen, at vi kysser, er på tur, kjører bil, osv. Kjæresten hater det, tror jeg. Men det er fortid. Jeg kommer ikke til å slette bilder fra så lang tid tilbake pga sjalusi. Vil jo ha minner uansett hvem jeg var sammen med på tiden. Gjorde dette som tenåring, og har svært få bilder av meg selv fra 15-17 år. 

Poenget; ikke gidd å bry deg. Bilder er bilder, det spiller ingen rolle.. 

Hvis du blir sjalu av når så lite,  så hold deg singel. 

Anonymkode: 89648...44f

Tror vi må se forskjellen på hva du gjorde FØR du traff den nye og hva som skjer et år inn i et NYTT forhold eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke turt å si opp en jobb for det her.

Anonymkode: 5cf23...90f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NordTroll skrev:

Eg anbefaler deg å ikkje si opp jobben helt enda, og utsette flyttingen til dette var blitt oppklart.

Eg har noen bilder av kompiser, men eg har aldri flørtet med noen av de, og de fleste bildene er morsomme tullebilder. Dama di har derimot hatt ein flørtende tone med denne mannen fra før ho traff deg, og ser ut til å like oppmerksomheten ho får. Det kan være så uskyldig at ho syns det er fint å få oppmerksomhet når du bor langt borte, men det kan også være verre.

Jeg håper jo at det er som du sier også, at det er oppmerksomheten når jeg ikke er der som trigger det... Får bare ikke svar på hva det betyr for henne. Og det stresser meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bekymret mann skrev:

Tror vi må se forskjellen på hva du gjorde FØR du traff den nye og hva som skjer et år inn i et NYTT forhold eller?

Jeg svarte på spørsmålet hans. 

-NEI, det betyr ingenting for meg å ha bilder av andre gutter på mobilen.

Anonymkode: 89648...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarte på spørsmålet hans. 

-NEI, det betyr ingenting for meg å ha bilder av andre gutter på mobilen.

Anonymkode: 89648...44f

Selv ikke om du flørter i skjul med den ene du har bilder har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Bekymret mann skrev:

Jeg håper jo at det er som du sier også, at det er oppmerksomheten når jeg ikke er der som trigger det... Får bare ikke svar på hva det betyr for henne. Og det stresser meg..

Problemet er at dette er noe som kan fortsette i det skjulte etter at dere har flyttet sammen også, og det kan eskalere fra "uskyldig" flørting på snap til langt grovere ting. Dersom ho ikkje ein gang vil fortelle hva dette er, og har gått bak ryggen din allerede, så anbefaler eg deg i hvert fall å tenke deg godt om før du flytter sammen med ho.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg har en kjæreste som er ca 30, jeg er ca 40.

Vi bor ikke sammen enda, men jeg holder på å avslutte jobb for å flytte over til henne. Hun bor et stykke unna, så pendling til jobb vil ikke fungere. Vi har vært et par i over et år nå, men jeg har hatt en ekkel følelse om at noe ikke har vært helt riktig på hennes side ganske lenge. Etter to eller tre måneder inn i forholdet oppdaget jeg at hun snappet og sendte sms til en av sjefene sine, disse var av en flørtende type og hun innrømte at hun hadde flørtet med denne peesonen før vi traff hverandre.

Hun brøt kontakten med han på en sms som hun viste meg, jeg tilga og vi gikk videre. Nå for en uke siden så oppdager jeg at hun hadde to bilder av den samme mannen på pad'n sin som kom fra en snapchat samtale for ca to mnd siden. Jeg konfronterer henne med dette men hun nekter og sier det er fra den første gangen og at hun ikke kunne forklare hvorfor dem var der. Så påpeker jeg at disse bildene kommer fra samme dag som jeg dro hjem for å jobbe,  etter å ha vært hos henne en ukes tid. Den samme morgen som jeg dro hadde hun sendt fire bilder av seg selv i søte smilende positurer ca 5 min etter at jeg slapp henne av på jobb. Dette er da samme dato som han hadde sendt bilder av seg selv sent på kvelden hvor han tilbyr seg å komme og "vekke" henne.

Hun innrømmer da at hun har hatt litt kontakt med han av og på men bare fra da bildene ble tatt og frem til i dag. Hun påstår hardnakket at hun aldri har vært fysisk med mannen og at det kun har vært kontakt med bilder og tekst. Jeg spør henne om hva han betyr for henne siden hun har bilder av han på pad'n sin, og hun sier hun ikke kan forklare og at det ikke betyr noe for henne... 

Mitt spørsmål er: om du er kvinne og har bilder av en annen mann på tlf eller lignende, betyr det virkelig ingenting? Jeg er mann, og om jeg hadde bilder av en annen kvinne så er det fordi det betyr noe. 

 

Anonymkode: 5d00d...6a6

Jeg kan ikke svare for madammen din, men for meg så betyr ikke det at jeg har bilder av andre menn noe i ene eller andre retningen.

Stikker og ut på byen like mye med kompiser som med venninner, uten at min mann noensinne har blitt/vært sjalu av den grunn.

Har kun hatt  uheldige episodeer med gubben, men det var pga damer som ikke tar ett nei for ett nei når de insisterte på at han burde være med de hjem når vi er ute sammen. (Damer er litt dårligere enn menn til å takle en avvisning later det til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg frykter også..! 

Samtidig så er jeg jo voldsomt glad i henne og kan tilgi mye pga slik ting er. Men ikke så enkelt når en føler en ikke får et godt svar på betydningen av bildene.

Bildene av mannen ble slettet uten at hun sa det når jeg var på do, fordi hun trodde jeg ikke viste om dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Bekymret mann skrev:

Jeg har ikke sagt opp enda, men har kommet i kontakt med arbgiver som har interesse for mine kunnskaper.

Han er gift og har to barn etter hva hun forteller meg. Men hun vil ikke si om han betyr noe for henne, men jeg tenker at det må jo bety noe når du velger å ha bilder av han og ikke kan forklare hvorfor! 

Om det ikke er blitt noe mellom  dem fordi han er gift vil hun heller ikke svare på.

Ja, det er ikke et godt spor når en snoker, men jeg snublet tilfeldigvis over at det hadde blitt sendt og mottatt over 100 bilder mellom henne og noen andre på en dag via snapp, og da blir en automatisk litt nysgjerrig på hva som gir denne aktiviteten

Derrsom du ikke orker at dama di driver å småflørter på si, så bør du enten la være å flytte til hennes by, eller tenke at du kan få det fint i den byen, helt uavhengig av henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, I Grosny skrev:

Derrsom du ikke orker at dama di driver å småflørter på si, så bør du enten la være å flytte til hennes by, eller tenke at du kan få det fint i den byen, helt uavhengig av henne.

Jeg kan takle en flørt, for all del! Men er det uskyldig når det ikke tåler dagens lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du enerett på vaginaen hennes? Nei.

Hvorfor legger du deg opp i hva hun gjør med andre menn? Hun tar til og med hensyn til deg ved å vente til du har dratt.

Du har ikke noe å klage på.

Anonymkode: 39c6a...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bekymret mann skrev:

Er det jeg frykter også..! 

Samtidig så er jeg jo voldsomt glad i henne og kan tilgi mye pga slik ting er. Men ikke så enkelt når en føler en ikke får et godt svar på betydningen av bildene.

Bildene av mannen ble slettet uten at hun sa det når jeg var på do, fordi hun trodde jeg ikke viste om dem

At hun ikke vil svare deg om betydningen av bildene gjør ting verre. Det må være enkelt å svare at det er rent vennskap, men jeg ville reagert på at det virker som hun flørter med en gift mann med to barn. Oppmerksomhetsbehov? Siden hun også velger å holde deg på avstand og spille "kostbar" ved å ikke svare? Har selv mannlige venner, vi snakker i telefonen av og til, noen er ekser og ikke kandidater til nytt forhold. Har null erfaring  med snap. Veldig vanskelig å vite hva jeg ville gjort i ditt tilfelle, ville tatt en seriøs prat med henne. Men er hun typen som er krevende vil du nok ikke få et svar.

Endret av Atea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...