Gå til innhold

Klikka for samboern!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette høres ut som et ekstremt usunt forhold med sjalusi og ingen tillit. Bare det at han fikk deg til å kutte kontakt med en kompis burde ha fått deg til å rømme vekk fra ham. Allerede i starten av forholdet hadde han såpass mye makt over deg. Bare det at han indirekte hakker på barnt ditt burde være nok til at du pakker kofferten og drar med 4-åringen. Stakkars lillle, barnet merker sikkert at noe er galt.

Anonymkode: ede32...ffb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønte jeg det ikke.. Nå fikk samboern melding fra eksen om vi kunne ha ungene noen UKER ekstra...! Uker! Altså, i løpet av noen uker så skal jeg føde er barn og ha barseltid! Vi har hatt en "usagt" avtale med mor at hvis fødselen starter når barna er her skal hun komme å hente dem/vi kjøre dem til henne siden vi har gjort dette for henne hele 2 ganger! Men nå er jo ikke det akkurat aktuelt lenger😳 Som om jeg ikke har nok å tenke på fram mot en fødsel! 

Dette er nok bare starten på alle tjenestene som hun kommer til å kreve...

Ts

Anonymkode: 47ee5...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte jeg det ikke.. Nå fikk samboern melding fra eksen om vi kunne ha ungene noen UKER ekstra...! Uker! Altså, i løpet av noen uker så skal jeg føde er barn og ha barseltid! Vi har hatt en "usagt" avtale med mor at hvis fødselen starter når barna er her skal hun komme å hente dem/vi kjøre dem til henne siden vi har gjort dette for henne hele 2 ganger! Men nå er jo ikke det akkurat aktuelt lenger😳 Som om jeg ikke har nok å tenke på fram mot en fødsel! 

Dette er nok bare starten på alle tjenestene som hun kommer til å kreve...

Ts

Anonymkode: 47ee5...ae0

snakk med typen din? forklar at dette stresset ikke er bra for deg, du skal jo føde snart!

Anonymkode: c6100...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte jeg det ikke.. Nå fikk samboern melding fra eksen om vi kunne ha ungene noen UKER ekstra...! Uker! Altså, i løpet av noen uker så skal jeg føde er barn og ha barseltid! Vi har hatt en "usagt" avtale med mor at hvis fødselen starter når barna er her skal hun komme å hente dem/vi kjøre dem til henne siden vi har gjort dette for henne hele 2 ganger! Men nå er jo ikke det akkurat aktuelt lenger😳 Som om jeg ikke har nok å tenke på fram mot en fødsel! 

Dette er nok bare starten på alle tjenestene som hun kommer til å kreve...

Ts

Anonymkode: 47ee5...ae0

Snille si at han ikke sa ja til dette? Fikk selv en liten for to måneder siden, og barseltiden er noe en burde få ro til å ha. Sammenhengende i uker kan bli veldig tungt og belastende for deg nå mot slutten. Vi hadde selv hans barn i to uker etter fødsel. Et helvete..... 

Anonymkode: f7edc...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det første innlegget ditt var litt overdrevent, men innlegg nummer to forteller om alvorlige problemer. Han behandler deg dårlig, vil ikke jobbe med forholdet og tar heller ikke tak i egne psykiske problemer. Her er det ikke noe særlig grunnlag for å kunne få til endringer. Slik du har det nå kan du ikke ha det, og da er det bare en utvei siden han ikke vil jobbe med problemene. Det eneste håpet er at du på grunn av graviditeten ser veldig svart på det nå og at du vil se annerledes på det etter fødsel, men han vil jo ikke endre seg så da er i grunnen spørsmålet om du kan leve slik som dette. 

Anonymkode: 63367...ff2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket jo selvfølgelig med han da han fortalte om meldingen. Han sa vist ja til ett par dager først, og det er jo greit for meg også. Men så ble dager til uker. Han har ikke noe valg føler han. Mor sier hun ikke greier å ta seg av barna nå (hun bor hos en venninne) og jeg skjønner jo at barna ikke kan være der! Men vi er i en like vanskelig situasjon selv (når fødsel settes i gang) Da må faktisk min samboer ta et valg mellom ungene sine. Kan risikere at han må være hjemme når jeg føder... Åh, Hærregud hvis det skjer så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre!😢

Ts

Anonymkode: 47ee5...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge var dere samboere før du ble gravid? Undrer fordi jeg fort kan se for meg at dette er et eksempel på at man bør være i lag med en annen person lenge før mman stifter familie, det tar tid før dårlige sider blir visst.

Anonymkode: eaef6...2fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Det er utrolig slitsomt å prøve å ha en saklig diskusjon for å rydde opp i ting med en person som ikke takler kritikk, som ikke har selvinnsikt og som går rett i forsvar uansett hva man sier. :icon_frown:

Anonymkode: 6112b...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager fikk deg til å bli gravid med en sånn mann? Tenker du det er trygt å få barn med en såpass ustabil og egoistisk person? 

Jeg skjønner at det er vanskelig, men samtidig er det utrolig dumt av deg å faktisk fortsette sammen med ham når han er sånn som det. 

Anonymkode: 010ab...6bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette høres ikke bra ut. Har du foreldre du kan bo hos med datteren din til ting har roet seg ned? Og da mener jeg inkludert etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

På Sunday, August 28, 2016 den 23.28, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager fikk deg til å bli gravid med en sånn mann? Tenker du det er trygt å få barn med en såpass ustabil og egoistisk person? 

Jeg skjønner at det er vanskelig, men samtidig er det utrolig dumt av deg å faktisk fortsette sammen med ham når han er sånn som det. 

Anonymkode: 010ab...6bd

Hvis du leser svarene til ts hadde du sett at det ikke var planlagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ser at det etterlyses oppdatering😊

Vel, ting har roer seg kraftig ned.  Jeg fødte barnet vår noen uker etter jeg startet tråden. Barna var hos oss, men heldigvis ordnet det seg med barnevakt. Ting har også roet seg med eksen til sambo. Hun har fått tilbake huset og vi har vanlig 50/50 samvær. Men jeg har sett flere sider av min samboer som jeg ikke liker i denne tiden. Men jeg har fått et helt nytt perspektiv selv, og takler han mye bedre. Jeg har innsett at det er ikke JEG som skal prise meg lykkelig over at jeg har han, men HAN som skal være jævlig glad for at han har ei ung og pen (ja, jeg føler meg veldig pen etter å ha vært strandet hval de siste månedene før termin🙈)

Ts

Anonymkode: 47ee5...ae0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...