Gå til innhold

Jenter - Dere setter dere i fanget til en kjekkas på fest..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...du kjenner kuken hans blir steinhard, og du vet at nå skiller det bare noen tynne lag med tekstiler mellom den harde kuken hans og underlivet ditt. Blir du våt av opphisselse? Har det hendt?

Anonymkode: 52110...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Også hvis det hadde skjedd hadde jeg lurt på hva slags fyr som sitter/ lar seg bli steinhard.

Alle mine røde varsel lamper hadde begynt å pipe,nei hyle..

Anonymkode: 04859...745

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Også hvis det hadde skjedd hadde jeg lurt på hva slags fyr som sitter/ lar seg bli steinhard.

Alle mine røde varsel lamper hadde begynt å pipe,nei hyle..

Anonymkode: 04859...745

"på en fest.

Anonymkode: 04859...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hapi skrev:

Nei dette har aldri skjedd, og vil helst ikke at det skal skje heller.

Enig,jeg hadde tenkt for en weirdo, og hoppet vekk fra fanget, og unngått han.

Anonymkode: 04859...745

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weirdo? Noen ganger er det vanskelig for gutter å styre seg. Den kan bli hard i de rareste situasjoner. Ufrivillig. Er vel ikke så merkelig dette?

Nå skal jeg ikke påstå jeg er en kjekkas, men jeg opplevde dette på fest. En jente satte seg i fanget mitt. Jeg kjente henne knapt, men ble en smule opphisset og fikk bender. Det rare var at hun reiste seg ikke opp, men heller justerte rumpa slik at benderen min liksom lå mellom rumpeballene hennes. Hvis hun ikke hadde likt ville hun vel fjernet seg?

Anonymkode: 52110...2ac

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Weirdo? Noen ganger er det vanskelig for gutter å styre seg.

Anonymkode: 52110...2ac

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 04859...745

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kjent fyren ville jeg nok bare flyttet meg og så hadde vi begge ledd av det i etterkant. Hadde det vært en ukjent ville jeg fortsatt flyttet meg - men stemningen ville kanskje vært litt merkelig, om man ikke bare hadde latt som ingenting. Ville aldri selv blitt opphisset av noe slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig,jeg hadde tenkt for en weirdo, og hoppet vekk fra fanget, og unngått han.

Anonymkode: 04859...745

Jeg har blitt hard av å ha hunder på fanget. Det eneste som skal til er fysisk stimuli og riktig tid på døgnet. Og dette kommer fra samme 25 år gamle fyr som ikke alltid blir hard når han runker seg selv mens han slikker den nakne damen i sengen. 

Det betyr lite

Anonymkode: 982cd...a5b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt

Jeg har blitt hard av å ha hunder på fanget. Det eneste som skal til er fysisk stimuli og riktig tid på døgnet. Og dette kommer fra samme 25 år gamle fyr som ikke alltid blir hard når han runker seg selv mens han slikker den nakne damen i sengen. 

Det betyr lite

Anonymkode: 982cd...a5b

Jeg er lider fortsatt av skikkelig kleine boners, selv om jeg nærmerer meg tredve. Skal dog mye til enn at en hund går over meg eller et random kvinnemenneske på fanget mitt.

Er det noen jeg har en connection med, en pågående flørt eller allerede har sex med, da kan det selvfølgelig hende at jeg får en ereksjon, men selv da skjer det ikke så alt for ofte.

Uansett, om vi menn får en upassende ereksjon, så er det vårt ansvar å ikke påtvinge den andre man ikke har en connection med.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg er lider fortsatt av skikkelig kleine boners, selv om jeg nærmerer meg tredve. Skal dog mye til enn at en hund går over meg eller et random kvinnemenneske på fanget mitt.

Er det noen jeg har en connection med, en pågående flørt eller allerede har sex med, da kan det selvfølgelig hende at jeg får en ereksjon, men selv da skjer det ikke så alt for ofte.

Uansett, om vi menn får en upassende ereksjon, så er det vårt ansvar å ikke påtvinge den andre man ikke har en connection med.

Dette.

Anonymkode: 25ce7...1d6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Også hvis det hadde skjedd hadde jeg lurt på hva slags fyr som sitter/ lar seg bli steinhard.

Alle mine røde varsel lamper hadde begynt å pipe,nei hyle..

Anonymkode: 04859...745

Ehh. Akkurat som om ståpikk er viljestyrt liksom? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er konklusjonen her at ei jente kan hive seg ned i fanget på en helt random fyr på fest, det er helt greit, men at fyren for alt i verden ikke må få stå?

(Nå er det viljestyrt hvor man setter seg, mens det der med å få stå, det er faktisk ikke viljestyrt.)

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, draug 75 skrev:

Er konklusjonen her at ei jente kan hive seg ned i fanget på en helt random fyr på fest, det er helt greit, men at fyren for alt i verden ikke må få stå?

(Nå er det viljestyrt hvor man setter seg, mens det der med å få stå, det er faktisk ikke viljestyrt.)

Det er forskjellige regler for kvinner og menn vet du!

Anonymkode: bd57b...eb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Også hvis det hadde skjedd hadde jeg lurt på hva slags fyr som sitter/ lar seg bli steinhard.

Alle mine røde varsel lamper hadde begynt å pipe,nei hyle..

Anonymkode: 04859...745

Det er ikke noe som kan kontrolleres. 

 

Det er sjokkerende noen ganger hvor lite dere jenter\kvinner vet om menn og den mannlige kroppen.

Anonymkode: c0118...b21

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest noe tilfeldig
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter ikke på fang på fest.

Anonymkode: e97bf...677

Enig. Sorry, men noe av det dummeste jeg ser er den jenta som alltid skal sitte i fanget til mannfolk på fest. Du er ikke fem år lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe som kan kontrolleres. 

 

Det er sjokkerende noen ganger hvor lite dere jenter\kvinner vet om menn og den mannlige kroppen.

Anonymkode: c0118...b21

Gjelder selvsagt ikke alle jenter\kvinner. 

Anonymkode: c0118...b21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjellige regler for kvinner og menn vet du!

Anonymkode: bd57b...eb4

Noe som er grunnen til at det aldri vil bli full likestilling. 

Anonymkode: c0118...b21

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ego skrev:

Hadde jeg kjent fyren ville jeg nok bare flyttet meg og så hadde vi begge ledd av det i etterkant. Hadde det vært en ukjent ville jeg fortsatt flyttet meg - men stemningen ville kanskje vært litt merkelig, om man ikke bare hadde latt som ingenting. Ville aldri selv blitt opphisset av noe slikt.

En mann kan få ereksjon uten å være opphisset. 

 

Anonymkode: c0118...b21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...