Gå til innhold

Har du vært i kontakt med "Sukker-mannen"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av dem det snakkes om og de som syns vi er teite og skjønner ikke at det går an å la seg lure HAR INGEN PEILING.

Til den som ønsker å¨snakke seriøst om det så er jeg med. Dette har vært en belastning uten like.

Anonymkode: f4e84...4f4

Men hvorfor sende penger til en random person? Hvordan kan man være så lettlurt? 

Anonymkode: 05fdc...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor sende penger til en random person? Hvordan kan man være så lettlurt? 

Anonymkode: 05fdc...7d1

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor sende penger til en random person? Hvordan kan man være så lettlurt? 

Anonymkode: 05fdc...7d1

Er ikke en random person når man har hatt kontakt en stund. Det som er viktig er at sånne typer som han er mestere til å manipulere og si akkurat det du ønsker å høre. Når jeg begynte å så tvil kom en eller annen gest som fikk tvilen til å forsvinne . Og den her inne som nevnte at han var velutstyrt snakker da om en helt annen person en det det her gjelder ...

Anonymkode: f4e84...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å låne penger til en person du ikke har kjent personlig over flere år er uansett utrolig dumskap. Hvis noen i det hele tatt SPØR om å låne penger utenom at det er nær familie eller ekstremt nære venner så bør alle varselbjeller ringe! Folk med nogenlunde oppegående økonomi låner ikke penger av venner eller kjærester, de tar heller opp lån i banken. Om de ikke får lån der er det en god grunn til det. Så si hva dere vil, men å la seg lure av sånne personer er ren dumskap! (men det er også å handle på kreditt, bruke penger over evne m.m. som dessverre utrolig mange mennesker gjør. Kan jo virkelig lure på hva som foregår oppe i hodet på folk.)

Anonymkode: 7c9e7...bdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å låne penger til en person du ikke har kjent personlig over flere år er uansett utrolig dumskap. Hvis noen i det hele tatt SPØR om å låne penger utenom at det er nær familie eller ekstremt nære venner så bør alle varselbjeller ringe! Folk med nogenlunde oppegående økonomi låner ikke penger av venner eller kjærester, de tar heller opp lån i banken. Om de ikke får lån der er det en god grunn til det. Så si hva dere vil, men å la seg lure av sånne personer er ren dumskap! (men det er også å handle på kreditt, bruke penger over evne m.m. som dessverre utrolig mange mennesker gjør. Kan jo virkelig lure på hva som foregår oppe i hodet på folk.)

Anonymkode: 7c9e7...bdd

Ikke for at budskapet er feil, men alle vet vel (?) at mennesker ikke låner penger uten grunn. Så ergo blir dette litt vanskelig argument for saken, da saken dreier seg om mennesker som har lånt penger fordi de har trodd at han trenger dem fordi han ikke har penger

Anonymkode: bd799...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å låne penger til en person du ikke har kjent personlig over flere år er uansett utrolig dumskap. Hvis noen i det hele tatt SPØR om å låne penger utenom at det er nær familie eller ekstremt nære venner så bør alle varselbjeller ringe! Folk med nogenlunde oppegående økonomi låner ikke penger av venner eller kjærester, de tar heller opp lån i banken. Om de ikke får lån der er det en god grunn til det. Så si hva dere vil, men å la seg lure av sånne personer er ren dumskap! (men det er også å handle på kreditt, bruke penger over evne m.m. som dessverre utrolig mange mennesker gjør. Kan jo virkelig lure på hva som foregår oppe i hodet på folk.)

Anonymkode: 7c9e7...bdd

Istedenfor å fokusere på at vi som er  blitt lurt er så jævla dumme ,kan det være en tanke at han som har gjort dette mot oss er en mester i det han gjør !!!!! 

Anonymkode: f4e84...4f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som ikke skjønner det, og her er det snakk om store beløp. Ikke bare en tusenlapp.

Så jeg kunne gjerne tenke meg å høre, hvordan han faktisk klarer det.

Anonymkode: 7c159...bdf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Istedenfor å fokusere på at vi som er  blitt lurt er så jævla dumme ,kan det være en tanke at han som har gjort dette mot oss er en mester i det han gjør !!!!! 

Anonymkode: f4e84...4f4

Men kan du ikke forklare hvordan du ble lurt da? Er jo det vi syns er merkelig,at det er mulig. 

Anonymkode: 05fdc...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en av dem som ble lurt, men jeg forestiller meg at det må ha utviklet seg til et forhold hvor dama blir sikker på at de har en fremtid sammen, og at det å låne han penger derfor ikke blir så stort offer, da hun tror de skal bli værende sammen. Stemmer dette?

Anonymkode: b7281...263

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske opprivende å skulle legge ut hele historien .....Det hele var egentlig over på 3 mnd (ja jeg vet ) men jeg hadde aldri heller følt det så riktig. Kan vel si at jeg var i en sårbar tid og er ikke typen som alltid har beilere rundt meg. Jeg ser ikke på meg selv som lettlurt men det viktigste å få forståelse for er at han er utrolig dyktig i det han driver med. Det har vært en dyr lærepenge selv om jeg er den han har lurt for minst penger. Når det begynner å gå opp for deg hva som skjer og man begynner å sifra snur sjarmen over til trusler..... da blir det nesten bare frykten som gjør at det holder på litt til....

Anonymkode: f4e84...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske opprivende å skulle legge ut hele historien .....Det hele var egentlig over på 3 mnd (ja jeg vet ) men jeg hadde aldri heller følt det så riktig. Kan vel si at jeg var i en sårbar tid og er ikke typen som alltid har beilere rundt meg. Jeg ser ikke på meg selv som lettlurt men det viktigste å få forståelse for er at han er utrolig dyktig i det han driver med. Det har vært en dyr lærepenge selv om jeg er den han har lurt for minst penger. Når det begynner å gå opp for deg hva som skjer og man begynner å sifra snur sjarmen over til trusler..... da blir det nesten bare frykten som gjør at det holder på litt til....

Anonymkode: f4e84...4f4

Ettersom han nå er tatt, vil dere som har blitt lurt for denne svindelen få pengene deres tilbake? 

Anonymkode: e4289...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ettersom han nå er tatt, vil dere som har blitt lurt for denne svindelen få pengene deres tilbake? 

Anonymkode: e4289...85f

Det er for tidlig å si , saken har ikke vært oppe for retten enda. For meg er det viktigste at han er tatt så får pengene være en bonus.

Anonymkode: f4e84...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/27/2016 at 1.53, AnonymBruker skrev:

http://www.aftenposten.no/norge/Nordmann-pagrepet-og-siktet-for-a-ha-lurt-kvinner-for-millioner-gjennom-datingside-603068b.html

"En mann som skal ha innledet forhold til minst syv kvinner og lurt dem til å låne ham penger ble varetektsfengslet fredag.

 
Politiet kaller saken «Sukker-saken» og den mistenkte mannen for «Sukker-mannen» fordi 30-åringen skal ha innledet relasjoner til kvinner på nettdatingsiden Sukker.no og bedratt dem.

"

Anonymkode: 4e685...c1c

Han må jo være meget dreven på spillet.

Har han gått på kvinner som er en del eldre enn ham, siden de var så lette å lure?

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, jabx skrev:

Han må jo være meget dreven på spillet.

Har han gått på kvinner som er en del eldre enn ham, siden de var så lette å lure?

Helt riktig ,MESTER.

Jeg er bare 6 år eldre 😟 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitner bare på dårlig evne til å se ting fra flere synsvinkler. Bedre å si at han må ha vært særdeles dyktig og det har han vært. Det er det mange som har vanskelig for å forstå.

Endret av anonymteq79
Feilskriving
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, jabx skrev:

Han må jo være meget dreven på spillet.

Har han gått på kvinner som er en del eldre enn ham, siden de var så lette å lure?

Merkelig logikk. Tror du eldre damer er lettere å lure, og i så fall, hvorfor?

Anonymkode: 83dd7...2b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig logikk. Tror du eldre damer er lettere å lure, og i så fall, hvorfor?

Anonymkode: 83dd7...2b9

Eldre damer som kanskje føler alderen tynge vil ha større sannsynlighet for å føle seg ekstra smigret over at en yngre hingst legger an på dem enn en vanlig damme rundt samme alder som hingsten selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Eldre damer som kanskje føler alderen tynge vil ha større sannsynlighet for å føle seg ekstra smigret over at en yngre hingst legger an på dem enn en vanlig damme rundt samme alder som hingsten selv.

Fordommer. Jeg vil si at en eldre dame (hva du nå legger i det), vil være erfaren nok til å gjennomskue slik svindel lettere enn unge, uerfarne. 

Anonymkode: 83dd7...2b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også svindlet av han. Men er ganske mye yngre en han.. hva fikk dere egentlig vite om han? Bare lurer på hva som egentlig er sant av hva han har sagt om seg selv 

Anonymkode: eef83...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...