Gå til innhold

Side om side ny sesong


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, skjønte ingenting på lørdag jeg. Lurte på om det var en sesong jeg ikke hadde fått med meg, men fikk ikke det helt til å stemme heller. 

Anonymkode: d3b9e...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satt hele halvtimen og påsto at det var en tulleepisode. Kjæresten så på meg som om jeg skulle være gal. :dry:

Anonymkode: 82a04...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se litt, men merket at jeg egentlig var lei av humoren allerede.

Anonymkode: 77f19...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk, så langt. Frode og Lisbeth er favorittene, men synes Jonas og Maria passet veldig godt i lag. Får bare håpe de ikke prøver å koble han med noen med det aller første.

Også har jeg et håp om at Maria kanskje dukker opp igjen da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om helgens episode? Jeg merker at jeg fremdeles savner Maria :(

Anonymkode: 88049...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KGbrukerny
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om helgens episode? Jeg merker at jeg fremdeles savner Maria :(

Anonymkode: 88049...2ab

Ikke det samme i det hele tatt.. Ser at produsentene har gått litt tom for ideer. Synd, for dette kunne blitt en god serie, men dessverre så holdt bare de tre første sesongene mål ( ihvertfall for min del) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig skuffet over begge episodene sålangt i denne sesongen, dårlig handling. Var jo de forskjellige parene som var gøy! Nå er det bare ett par igjen.. :/ (hun som spiller Celine hadde mammaperm, kommer tilbake neste sesong) 

Anonymkode: 82259...7ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9/6/2016 at 0.43, AnonymBruker skrev:

Er veldig skuffet over begge episodene sålangt i denne sesongen, dårlig handling. Var jo de forskjellige parene som var gøy! Nå er det bare ett par igjen.. :/ (hun som spiller Celine hadde mammaperm, kommer tilbake neste sesong) 

Anonymkode: 82259...7ad

Celine var med på skype da ;) 

Anonymkode: cf5b9...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.9.2016 at 0.43, AnonymBruker skrev:

Er veldig skuffet over begge episodene sålangt i denne sesongen, dårlig handling. Var jo de forskjellige parene som var gøy! Nå er det bare ett par igjen.. :/ (hun som spiller Celine hadde mammaperm, kommer tilbake neste sesong) 

Anonymkode: 82259...7ad

Oi, er hun borte en hel sesong? Jeg trodde det bare var starten av sesongen.. :icon_frown:

Anonymkode: 88049...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.9.2016 at 16.33, KGbrukerny skrev:

Ikke det samme i det hele tatt.. Ser at produsentene har gått litt tom for ideer. Synd, for dette kunne blitt en god serie, men dessverre så holdt bare de tre første sesongene mål ( ihvertfall for min del) 

Ja, nå begynner det å bli for dumt. Mer og mer billig "Nille-humor"

Anonymkode: ef19a...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne sesongen hittil er så rar. At Maria plutselig er borte, Celine er borte og Frode har begynt å virke så bitter hele tiden. Skikkelig skuffet hittil hvertfall!

Anonymkode: a243f...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Syns hele denne sesongen har vært litt dårligere enn de andre, men sesongavslutningen i går likte jeg. Det var så gøy å se både Maria og Celine i serien igjen. Tror dere Maria kommer tilbake neste sesong, med tanke på at hun sa hun skulle være i utlandet et halvt år? Det håper jeg!! Vil ha tilbake Jonas og Maria. 

Anonymkode: 88049...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns hele denne sesongen har vært litt dårligere enn de andre, men sesongavslutningen i går likte jeg. Det var så gøy å se både Maria og Celine i serien igjen. Tror dere Maria kommer tilbake neste sesong, med tanke på at hun sa hun skulle være i utlandet et halvt år? Det håper jeg!! Vil ha tilbake Jonas og Maria. 

Anonymkode: 88049...2ab

Moro å se Kopperud rørt :laugh: Jon Almaas er faktisk en god skuespiller. 

Anonymkode: cf5b9...ca1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...